בית קפה ומסעדת בשרים במתחם סונול מחלף נתניה

במתחם סונול מחלף נתניה על כביש החוף הושלמה בימים אלה בנייתו של קומפלקס חדשני. תחת גשר עילי אחד נפתחו בית הקפה האורבני "מקיאטו" ובר הבשרים "אוטו גריל ישראלי", וביניהם רחבת ישיבה ירוקה המוקפת פסלי צמחים מעוצבים ואדניות עציצים גדולות

במתחם סונול מחלף נתניה על כביש החוף הושלמה בימים אלה בנייתו של קומפלקס חדשני. תחת גשר עילי אחד נפתחו בית הקפה האורבני "מקיאטו" ובר הבשרים "אוטו גריל ישראלי", וביניהם רחבת ישיבה ירוקה המוקפת פסלי צמחים מעוצבים ואדניות עציצים גדולות.

על עיצוב הקומפלקס אמון האדריכל אהוד ברוך ששם דגש מיוחד על יצירת אי של שקט בתוך ההמולה הסואנת של כביש החוף. לדברי היזמים: "עוצמתו של קומפלקס צומת נתניה נובעת מן העובדה שהוא עונה בצורה גורפת על צרכי הנוסעים על כביש החוף ותושבי הסביבה. כעת ניתן יהיה להנות מזריקת קפאין, קינוח מתוק, ארוחה מזינה ופגישה עסקית באווירה אינטימית, או לחילופין מארוחה בשרית "על הדרך" והכל תחת קומפלקס אחד בסמוך לתחנת דלק, לתחנת הרכבת ולכביש המהיר.

ב"אוטו גריל ישראלי" משדר החלל הירוק זרימה ומהירות, החל בתקרות המזנקות ממשקוף הדלת לתקרה ונוחתות בצידו האחר של המקום וכלה בשולחנות וכיסאות הבר הגבוהים. בבית הקפה "מקיאטו" החלל התעשייתי מאופיין בשימוש מרובה בנירוסטה, פסיפס זכוכיתי וריצוף בגווני בטון. אווירה האינטימית במקום הושגה ע"י שימוש בצבעים חמים, עץ ותאורה רכה.

"מקיאטו" באיטלקית פירושו כתם, ומכאן שמו של משקה הקפה "מקיאטו" המאופיין בכתם חלב בכוס אספרסו. ברוח זו יהווה בית הקפה "מקיאטו" פינה עירונית בדרך בין עירונית. מקיאטו פתוח 24 שעות ביממה ובמשך 7 ימים בשבוע ויעניק מענה רחב לקהל עסקי הכולל שרותי פקס, ספריה קטנה ואינטרנט אלחוטי. בתפריט- מנות קלילות באוריינטציה בריאותית, פסטות, כריכים וקפה משובח מבית הקלייה האיטלקי Saquella הנטחן במיוחד עבור המקום.

גם לקרניבורים הממונעים שבינינו מספק מתחם צומת נתניה מענה בצורה של בר בשרים מהיר. "אוטו-גריל ישראלי" יבטיח בשר כשר מטופל בדייקנות, ניצלה על גריל מול הלקוח ומוגש בתוך 8-10 דקות, בין אם הוא בחר לשבת ולאכול במקום ובין אם הוא בוחר לקחת את המזון ולהמשיך בדרכו.

על התפריטים של "מקיאטו" ו"אוטו גריל ישראלי" אמון השף זיו רשף (לשעבר "טבון", "agua"). בין המנות במקיאטו ניתן למצוא: שקשוקה עם ביצי חופש, גבינת פטה אורגנית ולחם שיפון (36 שקל); המבורגר צימחוני המוגש לצד ירקות, אורז אדום מלא ונבטוטים (44 שקל); חזה עוף בציפוי תערובת קיג'ון עם פטוצ'יני לימון ונענע (48 שקל).

באוטו גריל ישראלי יוכלו הסועדים להנות מפרגיות בשני סוגי מרינדה (28 שקל); חזה עוף חריף (26 שקל); המבורגר ניו יורק (32 שקל); קבב טלה (32 שקל); רול אנטריקוט (28 שקל); שניצל (26 שקל) או נקניקיות מרגז (26 שקל). כמו כן יוצע מגוון של תוספות חמות וקרות הכולל בין השאר: טוגנים,אורז ושעועית אדומה וירקות קלויים.

חנות הנוחות של רשת So Good מציעה לקהל הנהגים מבצעים, שירותים ומוצרים שונים כגון שירות משיכת מזומנים, קפה ומאפה, שתייה קלה, כריכים, חטיפים, אלכוהול, יינות, סיגריות וכמובן גם את השירותים החדשים של מכירת טלפונים סלולריים והטענת התקציב במסלולי PREPAID של כל החברות (פלאפון, סלקום ואורנג'). לקוחות אשר מעוניינים לשלם גם עבור הדלק, בנוסף למוצרי החנות, יכולים לעשות זאת בחנויות עצמן. בהמשך תספק החנות שירות גלישה אלחוטית ותרופות ללא מרשם. החנות עומדת לרשות קהל הלקוחות 24 שעות ביממה.

לאחרונה נחנך במתחם "סונול מחלף נתניה" מתקן רחיצת מכוניות משוכלל המופעל בעזרת ג'ילדות במקום מברשות העלולות לשרוט את הרכב. לרגל הפתיחה יוצאת חברת סונול במבצע: רחיצה וניגוב חיצוניים בחינם על כל תדלוק מעל 150 שקל.

על עיצוב הקומפלקס אמון האדריכל אהוד ברוך ששם דגש מיוחד על יצירת אי של שקט בתוך ההמולה הסואנת של כביש החוף. לדברי היזמים: "עוצמתו של מתחם "סונול מחלף נתניה" נובעת מן העובדה שהוא עונה בצורה גורפת על צרכי הנוסעים על כביש החוף ותושבי הסביבה. כעת ניתן יהיה ליהנות מזריקת קפאין, קינוח מתוק, ארוחה מזינה ופגישה עסקית באווירה אינטימית, או לחילופין מארוחה בשרית "על הדרך".

בנוסף יוכלו הנוסעים ליהנות משירותי חנות הנוחות So Good של סונול כמו משיכת מזומנים, גלישת אינטרנט אלחוטית, הטענת כרטיסי PREPAID ועוד. כל זה תחת קומפלקס אחד בסמוך לתחנת דלק, לתחנת הרכבת ולכביש המהיר".

יורם כהן, סמנכ"ל השיווק של סונול מסר כי מתחם "סונול מחלף נתניה" מייצג את תפיסת העולם של סונול הדוגלת בשילוב שבין רכישת דלק ושירותים נלווים ללקוחותיה. המטרה היא להעניק ללקוחות סונול פתרונות יעילים ונוחים לדרך. במהלך היום נתקל הנהג במחסורים שונים כגון דלק, כסף מזומן, אוכל, מתנות, תרופות, שתייה חמה וקרה ועוד. מתחם "סונול מחלף נתניה" מרכז את כל הפתרונות האמורים וחוסך לנהג הרבה זמן וחיפוש חנייה. הנהג הישראלי יכול לערוך את כל סידוריו בעצירה אחת במתחמים הקמעונאים של חברת סונול.

סונול מרחיבה בימים אלו את פעילותה של רשת חנויות הנוחות שלה So Good. בסוף שנת 2004 החלה סונול להקים את רשת חנויות הנוחות שלה, כיום פועלות כ- 43 חנויות שנפתחו בהשקעה של כ- 20 מיליון ש"ח, ועד סוף 2007 צפויה הרשת לכלול כ- 70 חנויות בהן ימכרו בעיקר מוצרים לצריכה מיידית ושירותים להם נזקק הנהג בדרך.

"אוטו גריל ישראלי",ימים א'-ה' בין 12:00-24:00
"מקיאטו", ימים א-שבת בין 06:00-00:00
מתחם סונול, מחלף נתניה, כביש החוף


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר