בראנץ' אמריקאי וחגיגת בשרים בניצוחו של השף עמיר אילן בימי שישי בהדסון

ארוחת הבראנץ' העשירה מוגשת גם בישיבה על גדות ה"מיני הדסון" ברחבה הירוקה של מגדלי אור. המנות עשויות מחומרי גלם טריים: ביצי חופש, בשרים מיושנים, ריבות תוצרת בית ומיצים טריים שנסחטים במקום

שף עמיר אילן מציע במסעדת הבשרים הדסון הממוקמת במתחם ההיי-טק ואיזור המסעדות ברמת החייל, תפריט בראנץ' של יום שישי, המשלב מנות קייציות, מנות מוכרות מהמטבח האמריקאי  בשרים עשירים וקוקטיילים מרעננים.

ארוחת הבראנץ' העשירה מוגשת גם בישיבה על גדות ה"מיני הדסון" ברחבה הירוקה של מגדלי אור. המנות עשויות מחומרי גלם טריים: ביצי חופש, בשרים מיושנים, ריבות תוצרת בית ומיצים טריים שנסחטים במקום. הדגש הוא על פשטות, טריות ואיכות.
מהתנסות אישית של טועמי אכול ושאטו, מאחורי ההצהרה על חומרי איכות וטריות, יש תוכן ממשי.
נהנינו מסלט ירוק מתובל עם עגבניות שרי זעירות חצויות – מצוין. צלחת ירקות חתוכים הייתה תענוג אמיתי של טריות – כמו בבית כשחוזרים מהשוק.

התפריט כולל מבחר עשיר של מנות אמריקאיות ובשרים, ביניהן בנדיקט קלאסי עם בייקון קנדי ורוטב הולנדז, בנדיקט אנטריקוט, בנדיקט עם סלמון מעושן, ועלים מאודים – 59 ₪.
אנחנו בחרנו  בבנדיקט קלאסי עם בייקון, ובבנדיקט עם סלמון מעושן. שוב בלטה איכות החומרים לצד העשייה המקצועית. כפי שאמר לנו השף עמיר אילן: הוא הצליח לפצח את סוד הכנת רוטב ההולנדז. אנחנו נהנינו מכך.

לא פחות נהנינו מהרווית הצמא באמצעות שתי כוסות משקה יוגורט מרענן, תואם לאסי הודי, אחת עם ליצ'י (מעולה), והשנייה עם תפוחי עץ.
מי שעוד נהנה מבראנץ' שישי של הדסון הוא מכר בו פגשנו יחד עם בנו בן הארבע, וכפי שזה אומר תוך טריפת הבנדיקט שלו: "אנחנו מחכים כל השבוע כדי לקבל כאן את מנת הכולסטרול שלנו…".

לקרניבורים ולאלה שמתעוררים מאוחר, או סתם רוצים ארוחת בוקר אמריקאית אמיתית במהלך היום, מוצעים גם סטייק 60 שניות על עצם עם שתי ביצי עין – 79 ₪
כריך אנטריקוט פילדלפיה עם בצל מטוגן וגבינת גאודה הולנדית – 58 ₪
בראנץ' בורגר אקסטרים עם בייקון פריך, ביצים וגבינת צאן – 64 ₪
הארוחה כוללת קוקטייל או שתייה חמה וקרה.
תוספות לבחירה: הום פרייס, סלט ירוק הדסון, או ירקות חיים.
לספורטאים – "בראנץ' בריאות": חזה עוף בגריל עם סלט קולסלאו ויאטנמי – 58 ₪
סלט קיסר עם חזה עוף בגריל, יוגורט וקרוטונים – 56 ₪
סלמון בגריל עם עלים מאודים – 79 ₪
לאוהבי המתוקים:
מגדל פנקייק עם פירות טריים – 35 ₪
גרנולה משק עם פירות ודבש – 34 ₪
פנה קוטה עם פירות יער – 32 ₪

בנוסף לארוחות ניתן לבחור מתפריט להרכבה עצמית מגוון ארוחות ותוספות: שתי ביצים בכל סגנון, פרוסות אנטריקוט צלויות, גבינות צאן או גאודה, ריבות תוצרת בית ועוד.
בשעות הצהרים מצטרפות לתפריט מנות המסעדה המוכרות, עם הבשרים המיושנים, הסלופי ג'ו וההמבורגרים, לצד ניוקי ממולא ריקוטה, ריזוטו שרימפס, פרגית סאטה בגריל. 
"הדסון" מציעה גם תפריט ילדים הכולל שניצל, המבורגר, מגוון פסטות.

הדסון 
רח' הברזל 27 רמת החייל ת"א
טל. 037674627
הבראנץ' בימי שישי בלבד בין השעות 17:00- 09:00
חניה חינם לאורחי המסעדה בחניון מגדלי אור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר