בראסרי חדש בתל אביב: לוקאס

בלב הסיטי של תל-אביב בתוך המתחם המעוצב של רובע לב העיר קם לו ברסרי חדש – Lucas. ברסרי הינו מינוח צרפתי לבר-מסעדה עם תפריט אשר מתחלף במהלך שעות היום

בלב הסיטי של תל-אביב בתוך המתחם המעוצב של רובע לב העיר קם לו ברסרי חדש – Lucas. ברסרי הינו מינוח צרפתי לבר-מסעדה עם תפריט אשר מתחלף במהלך שעות היום.

הקונספט אשר ליווה את שלושת השותפים (רונן ארדיטי מסעדת בליני ומנכ"ל איגוד הסעדות ואנשי העסקים איתן מומן ולימור חדד) לאורך תהליך ההקמה היה יצירת בר-מסעדה באווירה צרפתית.
האווירה שנוצרה אכן מעניקה בילוי באווירה חמה הן ליושבים על הבר והן ליושבים בחלל המסעדה מסביב לשולחן, בבוט ישיבה או בשולחן ה VIP.

על העיצוב אחראי העצב עגנון גרנות שיצר במקום חלל חמים הכולל בר מעוצב בסגנון קלאסי, ספות עור מעוצבות, גופי תאורה ושעון שיבאו במיוחד מאירופה ושאר אלמנטיים שיצרו אוירת ברסרי מקורי.
התפריט והשף על המטבח השף איתי ויניק שיצר את התפריט עם השפית יועצת תמר בליי (אקס ארקדיה)

בתפריט תוכלו למצוא מנות כמו:
קרוק מדם 42 שקל, אגז בנדיקט 46 שקל, ניוקי שרימפס, אספרגוס וקרם עגבניות 62 שקל, סלט קינואה חמוציות וחסה 36 שקל, חזה מולארד ברוטב ציר בקר ויין אדום עם חבושים 72 שקל ועוד מנות נוספות ורבות.

על הקינוחים אחראי השף קונדיטור יניב בהרום (רפאל) שיצר תפריט קינוחים מוקפד במיוחד.


על הבר אחראיהברמן מוש בלדניק (חמארה) אשר מציג מגוון אלכוהול ויינות לצד תפריט קוקטיילים ענקי, מגוון ומתחדש. בבר יהיה דגש מיוחד על קוניאקים בשל אהבתם האישית של השותפים למשקה הקלאסי.

שעות פתיחה: בעוד כחודש אנו מקווים לפתוח 24 שעות – 7 ימים בשבוע. בנתיים המקום בתקופת הרצה ולכן אנו פותחים החל משעה 19:00-01:00 .

לוקאס
רחוב מזא"ה 3, תל-אביב
טלפון : 03-5252565

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר