ברטי: מיקסולוגיה ותפריט חדש

ברטי היא מסעדה המבוססת על מטבח לבנטיני ים תיכוני, אשר נפתחה בספטמבר 2011. האוכל בברטי טעים, אך גולת הכותרת היא תפריט הקוקטיילים החדש, שרק עבורו מומלץ להגיע למקום

 מסעדות רבות משיקות בימים אלו את תפריט הקיץ שלהן, וכמוהן עודה גם ברטי, מסעדה המבוססת על מטבח לבנטיני ים תיכוני אשר נפתחה בספטמבר 2011. אך מעטות עושות את מה שברטי עושה: משיקות תפריט קוקטיילים חדש.

כדי ליצור תפריט קוקטיילים לא מספיק לדעת לערבב רכיבים אחד עם השני; בדומה לאוכל גם כאן נדרשת יצירתיות גבוהה, מהסוג שמפגין המיקסולוג יובל סופר. הוא נכנס לתחום האלכוהול לפני כ-13 שנה, עבד תקופה בלוס אנג'לס ובניו יורק, הכיר את תעשיית האלכוהול מקרוב והתאהבה בתחום הקוקטיילים.

כמי שדוגל בשיטת ה"גרדן טו גלאס", כלומר מהגינה אל הכוס, תפריט הקוקטיילים שהוא רקח עבור המסעדה כולל שילובים דוגמת וודקה פטוש, כלומר וודקה, אפרול, עגבניות, שמיר ופלפל שחור; מרגריטה על פחמים המשלבת טקילה, קירסאו, סלק שרוף וסינטה כבושה מעושנת, לא פחות; תוצרת הארץ עם ג׳ין, עראק, מלפפון וכוסברה לעומת ביירות 75 המשלבת ג׳ין, סומאק, לימון ויין מבעבע. יש גם אקרופוליס סאוור הכולל ברנדי יווני, הל, לימון וסוכר, וענבים ושושנים, שילוב של רום, ענבים, לימון ומי ורדים.

הקוקטיילים מוצעים ב-40 ₪, והם מגוונים מספיק כך שכל אחד יוכל למצוא בו את מה שהוא אוהב, בהתאם לאלכוהול עליו הם מבוססים. כל אחד נמכר ב-40 ₪, מחיר לא זול (אך מקובל), שמהווה לדעתנו בעיה רצינית: הקוקטיילים טעימים ומגוונים כך שקשה להסתפק באחד.

בצד כל זה השיקה המסעדה גם כמה וכמה מנות חדשות לטובת הקיץ, פרי יצירתם של השפים אור ברי ורועי ענתבי. חובבי הדגים הנאים יכולים לבחור בין דג ים נא וירקות חרוכים בגריל לבין דג ים נא, אורז ביוגורט ושקדים ירוקים (55 ₪), בעוד שהצמחונים יאהבו את הקלסונס גבינות עיזים, שילוב מצוין של רכיבים שיוצר מנה טעימה במיוחד (70 ₪). בנוסף יש מנות דוגמת דג ים צלוי וירקות אביב ודג ים בגריל, פול ירוק ורוטב חמוץ, במחיר המשתנה בהתאם לדג, וכן קבב על גריל פחמים (65 ₪).

בסופו של דבר, האוכל בברטי טעים, אך גולת הכותרת היא תפריט הקוקטיילים החדש, שרק עבורו מומלץ להגיע למקום.

ברטי
רח' קינג ג'ורג' 88 תל אביב
טל. 072-2512950
א'-שבת: 12:30- 23:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר