בר מסעדה בנוז – כשמרוקאית, אמריקאית ויפנית נפגשות

יותר ויותר ברים בישראל הבינו את הצורך בקונספט קולינרי איכותי ורציני, שילווה את הבירה או הקוקטייל. יש גם כאלה שקולעים בדיוק לחך הישראלי ומספקים לו תפריט אוכל שלם, בדיוק כמו במסעדה

יותר ויותר ברים בישראל הבינו את הצורך בקונספט קולינרי איכותי ורציני, שילווה את הבירה או הקוקטייל. יש גם כאלה שקולעים בדיוק לחך הישראלי ומספקים לו תפריט אוכל שלם, בדיוק כמו במסעדה, מהמנה הראשונה עד הקינוח.

"בנוז", בר המסעדה הכשר שנפתח במתחם TEN החדש במפרץ חיפה, הוא בדיוק כזה שיאפשר לכם ליהנות מאווירה של בר איכותי ויגיש לכם מנות ממטבחים חובקי עולם, ובעיקר בטעם טוב.

בנוז מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי, וחלל המסעדה מרווח ורחב ידיים. זאת כדי לאפשר לקיים בו גם אירועים קטנים וגדולים (עד 180 איש).
התפריט כשר ואקלקטי ומשלב מנות וטעמים מהמטבח המרוקאי, הסיני, האמריקאי, הדרום אמריקאי והאירופאי; ועל כל זה מנצחת השפית אנאבלה אורבך הארגנטינאית, שנמצאת בביזנס כבר 17 שנה והגיעה לכאן היישר מאילת.

תמצאו שם זה לצד זה שניצל וינאי, פאד תאי סיני, פסטה איטלקית ובשרים עסיסיים. יש גם תפריט ילדים, קינוחים מפתים, וכמובן אלכוהול משובח.

לא חלפו חמש דקות מאז שהתיישבנו, ובזה אחר זה הונחה על שולחננו פלטת סלטי הבית שמוגשת לצד הזמנת עיקרית. הסלטים בניחוח מרוקאי היו טריים וטעימים ממש כמו בבית, וכללו רצועות גמבה, סלק אדום עם גרעיני חמנייה, לחם מרוקאי (פרנה) חם וטרי, סלט גזר (מזורה), עגבניות שרי, ומטבוחה.

אחרי שטעמנו מן הסלטים המשובחים, הגיעו להן מנות הביניים שכללו סיגר מרוקאי ממולא בבשר שהונח על חציל ופלפלים קלויים בטחינה (38 שקלים). הסיגר, שבכלל לא הזכיר את הסיגר המצ'וקמק והקטן שבדרך כלל מגישים באירועים, היה עשוי מעלי פילו דקים, משופע בבשר בקר טרי, וטעים להפליא.
עוד הגיע פטה כבד בליווי נאצ'וס וריבת שרי (33 שקלים), שאותי פחות משך בשל מרקמו היבש.
שיפודי קבבוני טלה בטחינה וצ'ימיצורי (32 שקלים) היו מצוינים וחוסלו מיד.
עוד מנת ביניים טעימה הייתה היקיטורי סלמון ברוטב טריאקי, שהונח על סלט ירקות עם פירות העונה (אפרסקים) ברוטב ויניגרט ביתי (34 שקלים). הסלמון נצלה כראוי והיה עסיסי ונימוח. הסלט עם האפרסקים היה בהחלט שינוי מרענן לחך.
את קרנבל הטעמים הנפלא הזה ליווה בקבוק יין אדום קברנה סוביניון פרייבט לייבל שיוצר במיוחד לבנוז על ידי יקב נחשון נשמתו עדן (36 שקלים לכוס).

אחרי מנות הביניים הגיעו העיקריות. תחילה הגיעה הכוכבת ומנת הדגל של המסעדה: פסטה בנוז – פסטה רדיאטורי טרייה (נראית כמו רדיאטור של מכונית ועל כך שמה) עם רצועות אנטריקוט וחזה אווז מעושן (62 שקלים). מנה מצוינת וטעימה, והעישון של חזה האווז שיווה למנה טעם עשיר והיא התחבבה עליי במיוחד.
אחריה הגיעה מנת התאי פסטה (44 שקלים) – נודלס אטריות ביצים שהוקפצו ברוטב סצ'ואן ג'ינג'ר שום ופלפל שאטה, עם רצועות עוף ואווז. מנה עשירה בטעמים וניחוחות, אך הומלחה קצת יתר על המידה, מה שקצת העיב על ההנאה ממנה.

היישר מהמטבח האמריקאי, ובוורסיה קצת שונה ומרעננת, הגיעה מנת הסופרנו (58 שקלים). את ההמבורגר המסורתי, קציצת הבשר השמנונית, החליפו כאן רצועות אנטריקוט שהוקפצו עם בצל ופטריות והוגשו על לחמנייה עגולה וביצת עין בליווי צ'יפס. המנה המפתיעה נטרפה באחת ומסתבר שהשילוב של האנטריקוט וביצת העין היה בהחלט מנצח כאן.

את החגיגה הקולינרית חובקת העולם חתמנו בקינוחים כשרים ונפלאים כמו: סופלה שוקולד עם גלידת וניל (32 שקלים), טריו פנקוטה עם טופי, פירות יער ופסיפלורה בשילוב עוגיות מקרונס (34 שקלים) שהיו מוצלחים במיוחד.

זולת אוכל טעים וחובק עולם, תוכלו ליהנות כאן גם מערבי מוזיקה ארץ ישראליים (ימי ה'), ומערבי קריוקי סוחפים ומקפיצים (מוצ"ש).

בנוז בר מסעדה
מתחם טן, רח' חלוצי התעשייה 100 מפרץ חיפה
טל. 04-8402230
א – ה 09:00 – עד הלקוח האחרון; ו'- 09:00 – עד כניסת שבת; מוצ"ש: החל משעה אחרי יציאת שבת – עד הלקוח האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר