גוז' ודניאל – שיר ניגון והלל

ביקור במסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון הותיר אותי ואת בן זוגי פעורי פה ועמוסי שירי הלל. לא רק לאוכל, אלא בעיקר לשירות ולמסעדה הקסומה

ידוע לכל שמסעדות נפתחות ונסגרות חדשות לבקרים. ייחודה של גוז' ודניאל הוא בכך, שאם חלילה יחליטו הבעלים לסגור את הבסטה, יישארו לקוחות רבים מאוכזבים מאוד, וגם אני.
אז מה כל כך מיוחד בה? נתחיל בתפריט האוכל העשיר וייחודי, עם שילובי הטעמים שעוד יסופר עליהם בהמשך. נמשיך במיקום המסעדה ועיצובה הנקי, קלאסי, לבן ואלגנטי ממש כמו פעם.
ונסיים בשיר הלל לתפריט היין העשיר, המביא ללקוחות יינות מכל העולם, החל מישראל – אזורי הנגב, שומרון והגולן, וכלה בספרד וצרפת.

לאחר פתיח שכזה, כדאי שנסביר על מה ההתלהבות. באחד מימות אמצע השבוע יצאנו לבלות וליהנות, לדבר ולשמוע את עצמנו, לאכול ולהרגיש כל ביס, ולקבל שירות אישי ומקצועי כמו בחו"ל.
יש כאן חניה בשפע. הוסיפו לכך שירותים נקיים, מארחת נאה וחייכנית, ושולחן עם מפית עשויה בד; ותתחילו להבין שהחוויה היא לא רק מהאוכל, אלא גם מהמקום הכולל מתחם מקורה ומרפסת רחבת ידיים.

פתחנו את הארוחה עם יין אדום מבית היוצר של בזלת הגולן (44 ₪ לכוס). הזמנו את לחם הבית המוגש עם חמאה וזיתים (16 ₪), וכן את סלט הפנצלנה הידוע של המקום, המורכב מעגבניות תמר וצ'רי חתוכות גס לצד חתיכות דג אנשובי, בזיליקום וגבינת ריקוטה שהפכה את חגיגת הטעמים לשיר של ממש, במיוחד בשל התיבול המושלם הכולל שמן זית, לימון( ומלח ופלפל (38 ₪).

המשכנו עם טרטר הטונה שהוגש כמו בסרטים, כעיגול לבן אדמדם, עשיר בטעמים ומקושט לתפארת. כחובבי פירות ים, הזמנו כמובן גם את מנת הקלמרי במחבת (42 ₪) המגיעה עם כרוב עשוי למשעי וחתיכות קלמרי עמוסות ברוטב, כיאה למנת ים.

המעבר למנות העיקריות היה מהיר במיוחד בשל העובדה כי הגענו רעבים, ולכן בהמלצת המלצרית המקסימה שלנו הזמנו ראמפ סטייק המגיע על מצע שפצלה (116 ₪) עשוי בצורה מושלמת במידת רייר עסיסית, אשר קצרה מחמאות במיוחד בשל העובדה שלא העמיסו בתיבול הסטייק.

אולם בסוף כל הארוחה המדהימה הזו נבחר מנצח אחר: מנת אווז קונפי (92 ₪) המוגש עם פירה אמיתי ובתיבול מתקתק של מייפל, שרק מוסיף לטעם הייחודי של השוק, ומוסיף לה קריספיות וטעם.

אחרי כל אלה בחרנו במנות בנאליות של קינוחים, ולצד הקפה ההפוך נהנינו ממוס שוקולד ועוגת גבינה אפויה בסגנון של פעם (34 ₪ לקינוח).
פלא שאחרי כל העושר הקולינארי הזה ומבחר הטעמים מהם נהנה החך שלנו בערב אחד, יצאנו מהמקום עם שיר הלל והבטחה לשוב ולבקר?

גוז' ודניאל
רח' אנשי בראשית, מושב בני ציון
טל. 7714122 – 09

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר