גיל חובב יכתוב טור ביקורת מסעדות באתר Rest

במשך 17 שנים שימש חובב כמבקר מסעדות, עד אשר החליט להפסיק עם עיסוקו זה. אחרי שנתיים של הפסקה החלו הגעגועים לנקר בו ועל כן החליט לחבור אל אתר המסעדות rest ולייסד בו טור ביקורת מסעדות חדש בשם דו"חובב.

עיתונאי האוכל ומבקר המסעדות גיל חובב מצטרף לצוות הכותבים של אתר המסעדות rest ויכתוב בו טור חדש של ביקורת מסעדות.

חובב (45) החל את הקריירה העיתונאית שלו ככתב במקומון הירושלמי "כל העיר" ולאחר מכן כתב במרבית העיתונים בישראל – כתבות בנושאי אוכל ובנושאים רבים אחרים. במשך 17 שנים שימש חובב כמבקר מסעדות, עד אשר החליט להפסיק עם עיסוקו זה. אחרי שנתיים של הפסקה החלו הגעגועים לנקר בו ועל כן החליט לחבור אל אתר המסעדות rest ולייסד בו טור ביקורת מסעדות חדש בשם דו"חובב.

לירון דרור מנכ"ל rest מציין כי צירופו של גיל חובב לצוות הכותבים באתר הוא חלק מחיזוק האתר כאתר האינטרנט המוביל בתחום הגסטרונומיה בארץ, המציע רמת תוכן גבוהה ומעניינת עבור הגולשים: "אין לי ספק כי ביקורות האוכל של גיל חובב, שיהיו כמובן על פי כל אמות המידה של אובייקטיביות עיתונאית, ישמשו כלי מצויין עבור הגולשים להעשרת התוכן הקולינארי מחד ומאידך ייתנו במה נוספת למסעדנים לחשוף את עולמם הקולינארי לקהל רחב יותר. " אמר דרור .

גיל חובב הוא נינו של אליעזר בן יהודה ובנם של אנשי הרדיו דרורה בן אב"י ומשה חובב ז"ל. על משפחתו הוא כתב שני ספרים המשלבים סיפורים משפחתיים ומתכונים: "מטבח משפחתי" ו"סוכריות מהשמיים" שיצא לפני חודשים ספורים. חובב גם חתום על ספרי בישול ובהן "מתנות מהמטבח", "שמש ים ואוכל גם", "עושים שוק", "גיל חובב והתוספות" ו"עשר דיאטות עשר".

חובב הגיש תוכניות טלוויזיה בנושא אוכל: שום פלפל ושמן זית, עושים שוק, קפטן קוק, ולאחרונה סיים הגשה של 120 תוכניות "גיל חובב והתוספות". בנוסף לשלל עיסוקיו
בתחום הקולינארי הוא בעליה של הוצאת הספרים "קרפד" שבה יצאו לאור ספרי הבישול שכתב, ספרי הבישול של השף יונתן רושפלד וגם ספרים בנושאי מחשבים ועיצוב הבית.

למרות העיסוק ארוך השנים של חובב בתחום הקולינארי – הוא מעולם לא למד בישול באופן מקצועי והוא מעיד על עצמו שהוא "בוגר המטבח של סבתא שלי" .

גיל מספר כי לאחר שנתיים של הפסקה בכתיבת ביקורות הוא הרגיש כי העיסוק הזה חסר לו. "זו עבודה קשה לאכול כל יום בחוץ וזה גם מאלץ אותי לפקוד את מכון הכושר מדי יום, כדי להצליח לשמור על המשקל".

חובב מצהיר על עצמו שהוא נחשב מבקר מסעדות רחמן: "אני מעדיף לספר לקוראים שלי איפה כדאי להם לאכול ולא איזו מסעדה עשתה לגיל חובב צרבת" יחד עם זאת, חובב מבטיח כי לא ימנע מלמתוח ביקורת על מסעדות: "אני מזהיר את הקוראים שלי כשצריך– אבל לא אלבין פני מסעדנים ברבים. גם אם האוכל היה לא טעים או שהמסעדה לא מוצלחת לטעמי – הבעלים והשף השתדלו ולא עשו שם דבר נגדי באופן אישי. זו תהיה ביקורת תרבותית. לא טֶבַח לאור היום." – הוא מסכם.

הטור דו"חובב יופיע באתר rest פעם בשבוע, החל מראשית יוני. בטור ישולבו ביקורות על מסעדות הן באזור המרכז והן בפריפרייה. חובב מבטיח לגולשי rest לסקור מסעדות פועלים זולות ומסעדות שף יוקרתיות כאחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר