ג'ינג'ר באילת – מומלצת בדרום

לג'ינג'ר יש מטבח אסיאתי במיטבו, כשהיא מביאה את כל מטבחי דרום מזרח אסיה (כמעט, חסר הודי) תחת גג אחד: סיני, יפני, תאילנדי, אינדונזי, בורנאו, ויטנאמי, מלזיה. האוכל מגיע מעוצב, תוך הקפדה על הפרזנטציה, והוא טעים כפי שהוא נראה, כך שיש מיתאם מלא בין השניים.

מסעדה ג'ינג'ר ממוקמת במרכז התיירות החדש מול ה- IMAX באילת, ושייכת לבעלים של פאגו פאגו הידועה לטוב, הממוקמת על סירה שעוגנת לנצח ליד מלון המלך שלמה.
המסעדה בת חודשיים פלוס, החליפה מסעדה סינית שישבה באותו מקום, יש לה בר מעוצב יפה בצורת האות ח, וכל העיצוב מודרני.

אמנם היינו במקום בשבת בצהרים והמסעדה לא הייתה מלאה, אך הבעלים מעידים כי בערבים היא מלאה, ומגיע להם שנאמין לדבריהם.

לג'ינג'ר יש מטבח אסיאתי במיטבו, כשהיא מביאה את כל מטבחי דרום מזרח אסיה (כמעט, חסר הודי) תחת גג אחד: סיני, יפני, תאילנדי, אינדונזי, בורנאו, ויטנאמי, מלזיה.
האוכל מגיע מעוצב, תוך הקפדה על הפרזנטציה, והוא טעים כפי שהוא נראה, כך שיש מיתאם מלא בין השניים.

למנות ראשונות הלכנו על יפני: גיוזה וסושי, שהיו טובים מאוד, כמו במסעדות יפניות או בסושיות תל-אביביות טובות. מנת הגיוזה : כיסונים יפניים ממולאים בעוף, מתובלים, מאודים ומטוגנים (28 ש"י); ושלישיית סושי: קליפורניה מאקי, סלמון אבוקדו מאקי, וספייסי טונה מאקי (26 ₪ כל אחד). בהנאה רבה המשכנו למנות העיקריות: פאד תאי פירות ים – אטריות אורז מוקפצות עם ירקות ובוטנים בנוסח תאילנדי (66 ₪), וקאטה לוהטת פירות ים (66 ₪). והקאטה הייתה מעולה, גם אם מדובר רק באורז ופירות ים על פלטה לוהטת. את האוכל ליווינו בסאקה חם, שהתאים היטב לארוחה המשובחת, ובבירה.

עוד בתפריט הג'ינג'ר: מרקים, אגרול, יקיטורי, שרימפס טמפורה, קלמארי מטוגן או ממולא במיקס פירותים, ואפילו סלט מיקס עלי בייבי ועשבי תיבול לצפוניות שלא יכולות בלי הסלט הקטן (מנות פתיחה 42-17 ₪).
לעיקריות: עוף קאשיו, קפאו מתובלת, עוף בלימון, ג'אקרטה אינדונזית, פילה דג בנוסח מלאזי, ברווז בקינמון, מיקס פירות ים, ועוד (72-46 ₪), או מגוון מנות מבוססות אטריות (68-38 ₪).

לקינוחים בחרנו במוס שוקולד משלושה סוגי שוקולד, יחד עם ופל קונוס ממולא בקצפת

כשבאים לאילת ומחפשים מסעדה תל-אביבית טובה – ג'ינג'ר מומלצת.

ג'ינג'ר אסיאן קיצ'ן
דרך יותם, מול ה- IMAX, מרכז תיירות חדש
טל. 08-6372517
פתוח: כל השבוע, 12 בצהרים עד 3 בבוקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר