דגים 206 מרעננת את העיצוב והתפריט

שף המסעדה, איציק הראל, בנה תפריט מעודכן שמרכזו דגים טריים ופירות ים. עדיין ניתן לטעום את מנות הדגל המוכרות, ביניהן גם האיקרה המפורסמת של המקום וסלמון בעישון מסורתי, מנות אחרות עברו שינוי קל ואליהן נוספו גם מנות חדשות

מסעדת "דגים 206" קיימת כבר כמעט 20 שנה. במהלך החודשים האחרונים, עוצב מחדש כל חלל המסעדה בעזרתו של מעצב הבית איציק צובארי. בנוסף לחלל המרכזי, עוצבו שני חדרי אירוח בהם אפשר לערוך אירועים פרטיים של עד 50 איש.

שף המסעדה, איציק הראל, בנה תפריט מעודכן שמרכזו דגים טריים ופירות ים. עדיין ניתן לטעום את מנות הדגל המוכרות, ביניהן גם האיקרה המפורסמת של המקום וסלמון בעישון מסורתי, מנות אחרות עברו שינוי קל ואליהן נוספו גם מנות חדשות.

בין המנות החדשות:
מנות ראשונות: טרטר טונה אדומה עם צנונית וג'ינגר וצ'ילי (47 ₪); שיפודי סקאלופס ופרושוטו צרוב בפלנצ'ה ומוגש עם עלים ירוקים פירות ואגוזים (48 ₪).
במנות העיקריות נשמר מבחר הדגים הגדול המשתנה בהתאם להיצע ולדגה באותו היום, כאשר הסועד מוזמן לבחור את סגנון ההכנה, בין אם בטיגון, אפייה או גריל.
נוספו מנות מיוחדות כמו פילה דניס בטריאקי (95 ₪), וקאט פיש בחמאת לימונים (84 ₪).
מרבית המנות היומיות מופיעות גם בתפריט השף המציע מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה ב-115 ₪.

בצד התפריט הרגיל נוסף תפריט בריאות ולצידו פירוט קלורי של כל מנה. כך לדוגמה, מנה של סלמון מאודה עם מיסו אדום וירקות שורש (84 ₪) – 350 קלוריות.
התפריט העסקי הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב- 89 ש"ח.

בצד תפריט האוכל יש תפריט יינות הכולל רק יינות תוצרת הארץ, בהם יינות איכותיים במיוחד מיקבי בוטיק המייצרים בקבוקים ספורים מכל מוצר, וזאת כדי לקדם תוצרת מקומית ולתמוך ביקבים כחול-לבן.


דגים 206
רח' משה סנה 54 תל אביב
טל. 03-6483030

ראשון-חמישי 12:00-23:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר