דומינו'ס פיצה חוברת לעמותת חיים

דומינו'ס פיצה תבצע פעילות התרמה לילדי עמותת חיים, תעמיד לרשותם את סניפיה לביצוע חגיגות ימי הולדת ומספקת משלוחי פיצות לבתי החולים

דומינו'ס פיצה חוברת לעמותת חיים, העמותה למען ילדים חולי סרטן בישראל, ותלווה את העמותה במגוון פעילויות לאורך השנה.

עמותת חיים הוקמה לפני 25 שנה ופועלת משנת 1998 בכל המחלקות האונקולוגיות ברחבי הארץ, בתמיכה ועזרה מתמדת לילדים החולים ובני משפחותיהם ולמען שיפור איכות הטיפול הרפואי.

במסגרת חבירתה של דומינו'ס לעמותה, תציע הרשת ללקוחותיה (בקניה טלפונית או באמצעות אתר האינטרנט www.dominos.co.il), לתרום 2 שקלים, כאשר כל ההכנסות הינם קודש לילדים חולי סרטן בישראל. מבצע ההתרמה ייערך במהלך חודשיים עד סוף חודש אוקטובר.

במסגרת פעילות הרשת אל מול העמותה, תעמיד דומינו'ס את סניפיה לטובת ביצוע חגיגות ימי הולדת לילדים. הילדים החוגגים, יחד עם חבריהם, ילמדו לאפות פיצות, החל משלב רידוד הבצק ועד לבחירת התוספות והכנסת הפיצות לתנור האפיה. בנוסף, דומינו'ס תערוך שולחן גדול עם פיצות, בלונים והפתעות לילדים, ולבסוף כל ילד ייצא עם תעודת "שף צעיר", שתקנה לילדים הטבה לתמיד – לחם שום במתנה בכל הזמנה.

כמו כן, הרשת מספקת, מידי שבוע, משלוחי פיצות לבתי החולים, בהם מטופלים הילדים – שניידר, דנה ותל השומר.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל: "דומינו'ס פיצה רואה חשיבות עליונה בחבירה לעמותה הפועלת להצלת חיים בקרב ילדים חולי סרטן, ותעשה במהלך השנה, ככל יכולתה, ליישם ולבצע פעילויות נוספות התומכות בעמותה. אנו תקווה כי תרומתנו תהיה עזר להמשיך ולספק את צרכיהם של הילדים החולים ותאפשר להם לחוות חוויות רגילות כמו שאר הילדים בני גילם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר