דילים במסעדות – לקרוא ואכול

לאור המשבר הכלכלי, אנשים מתחילים לחשוב פעמיים על תקציב לבילוי במסעדה – אבל ממשיכים לצאת, כי מסעדה זה לא רק אוכל. לפניכם מספר הצעות. מסעדות נוספות מוזמנות לשלוח למערכת אכול ושאטו

NIKKO סושי בר בהרצליה פיתוח
תפריט החורף החדש של NIKKO בהרצליה פיתוח מזמין למבחר קוקטיילים ומנות ספיישלים במחירים מיוחדים בימים שישי ושבת החל מהשעה 23:00 ועד אחרון הסועדים.
לדוגמא: קוקטייל NIKKO-סאקה – 25 ₪ לכוס (במקום 32 ₪). הצעה מיוחדת גם על מבחר קוקטילים נוספים כמוחיטו וקפריניה. בכל סופשבוע ב- NIKKOמנות סושי ספיישל המבוססות על דג אחד שישתנה בכל שבוע. לדוגמא, בסוף השבוע הקרוב – דג מוסר עם בצל ירוק עטוף בשומשום שחור לבן ומעל יאקורה בייצי סלמון (36 ₪). בנוסף בתפריט מבחר מרקים מסורתיים וייחודיים, סושי רול מוקרמים וקראנצ'י פוטומאקי בטמפורה.
NIKKO – רח' אבא אבן 10, הרצליה פיתוח. טלפון 1-700-706711

איזבל – בר פירות ים במתחם הארבעה בתל אביב
'איזבל', מסעדת בר פירות ים החדשה ברח' הארבעה בתל אביב, יוצאת ב"פסטיבל ים" במהלך דצמבר.
במסעדה יוצעו 3 תפריטי טעימות לבחירה על טהרת מיקס של פירות ים שונים, בסגנונות שונים – crispy, fresh או cream. חמש מנות ב- 120 ₪ לסועד.
לדוגמא: Fresh Mix: אוייסטרים טריים בוויניגרט בצל סגול, שרימפס קריסטל טרי בשמן זית ועשבי תבלין (הרב'ס דה פרובנס), קלמרי סגול וטרי, צרוב על הפלנצ'ה ברוטב מרמלדת תפוז, סלט אנשובי טרי כבוש, עלי פאקצ'וי ומוצרלה בשמן זית ולימון. התפריט מוגש עם מוגש עם לחם הבית בליווי חמאת לימון, מטבל דלעת ושמן בזיליקום
'איזבל' – בר פירות ים. רח' הארבעה 16, תל אביב. טלפון: 03-5610630.

'עב בשר' – בשרים במתחם פולג נתניה
בעב בשר מציעים בדצמבר את אורחי המסעדה להזמין מנה עיקרית בשעות הערב ממבחר המנות שבתפריט, ולקבל על חשבון המסעדה מנה ראשונה לבחירה. לקראת המבצע הוסיפו לתפריט המסעדה מגוון של מרקים ומנות חדשות. לדוגמא: סינטה על הגריל ברוטב יין, פטה כבד עם ריבת עגבניות שרי בכוסברה, מרק 'דואט כתום' מבטטה וגזר, מרק חומוס, מרק עדשים כתומות.
מסעדת 'עב בשר'. רח' המחשב 1, אזור תעשיה דרומי פולג, נתניה,
טל': 09-8859599.

Zinc בלילה – מסעדה בר בקרליבך בתל אביב
'Zinc' (זינק), מסעדה בר בקרליבך ת"א, מאפשרת  לבליינים  ליהנות מארוחה טובה ולהשיק כוסות בלי נזק כלכלי. החל מדצמבר מוצע בימים שבת עד רביעי מחצות ואילך, כל התפריט ב- 50 אחוז הנחה. בימים חמישי ושישי החל משעה 01:00 בלילה. 
דוגמאות למנות מהתפריט (המחירים לפני ההנחה) :
מנות ראשונות: כנפי עוף ברוטב תאילנדי (30 ₪), פטה כבד עוף עם ריבת בצל וטוסטונים (30 ₪), אורז מוקפץ עם פטריות, שמנת ופרמז'ן (30 ₪).
סלט עגבניות עם פטריות שמפניון, בצל סגול ובוטנים ברוטב בלסמי (25 ₪),
חזה עוף בגריל ברוטב עגבניות / פלפל (40 ₪), סטייק פרגית בגריל ברוטב פלפלת / טריאקי (45 ₪), רצועות סינטה עם פנה ברוטב שום, שמן זית ועגבניות שרי (45 ₪) רצועות פילה עוף בטמפורה ברוטב צ'ילי מתוק / חרדל (40 ₪) כבדי עוף עם בצל מוקפצים במחבת בשמן זית (40 ₪) קלמארי פריך עם רוטב של ג'ינג'ר יפני, מיונז וצ'ילי (40 ₪), קבב לוקוס בגריל ברוטב עגבניות, שום ויין לבן (40 ₪), פיש אנד צ'יפס – נתחוני פילה דג בציפוי פנקו ברוטב גי'נג'ר יפני, מיונז וצ'ילי (40 ₪), ריזוטו פירות ים ברוטב שום ושמן זית (45 ₪).
בלה דונה – מוס שוקולד לבן, מוס פקאן סיני ושכבה של שוקולד מעל (25 ₪).
Zinc (זינק) רח' קרליבך 29 ת"א, טלפון: 03-5615282
כל השבוע  מ- 12:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר