האדריכלית שרון עשת מוכיחה שאפשר לתכנן ולהקים פיצה בר בסגנון אחר

לאחרונה הסתיים פרויקט שיפוץ באחד מבתי העסק ברחוב קרן היסוד בירושלים, שבסיומו נחנך סניף של " P2פיצה בר" בבעלות אריק בלום, שהוא גם הבעלים של קפה פרדיסו. עם החלפת הבעלים הוחלט להקים במקום סניף פיצה בר גורמה, במחשבה להפוך בעתיד לרשת

לאחרונה הסתיים פרויקט שיפוץ באחד מבתי העסק ברחוב קרן היסוד בירושלים, שבסיומו נחנך סניף של " P2פיצה בר" בבעלות אריק בלום, שהוא גם הבעלים של קפה פרדיסו. עם החלפת הבעלים הוחלט להקים במקום סניף פיצה בר גורמה, במחשבה להפוך בעתיד לרשת.
הקונספט: מקום לפיצה גורמה איכותית, כאשר הפיצה מורכבת לעיני הלקוח בבר, ומוגשת בלוויית מבחר מצומצם של בירות או למברוסקו.

פרויקט השיפוץ של המקום, בו פעלה לפני כן מסעדה מזרחית, נעשה בעיצוב וביצוע של האדריכלית שרון עשת, ונמשך כחודש וחצי.
המקום עוצב במחשבה ליצור מקום שיהיה נעים לארוחה משפחתית, עסקית, או רומנטית, ואחד הביטויים לכך היא תאורת המקום, שמשתנה בהתאם לשעות הפעילות.

קופסת האור במרכז החלל משמשת גם כתאורת העבודה למטבח וגם כאלמנט עיצוב מרכזי לחלל. הבר מרוצף בפסיפס קרמי ומטאלי בגווני כחול, המשתלבים עם לוחות ה-mdf (לוח שבבי עץ דחוסים) הגלי שעל הקירות. תבליני הפיצה מוגשים גם הם בצלוחיות העשויות מחומר זה.

לדברי שרון עשת, אדריכלית הפרויקט, האתגר העיקרי היה מבנה החלל ומידותיו. "למקום חלל מרכזי של כ- 32 מ"ר, וחלל מוגבה נוסף בו נמצאים השירותים ומטבח. המבנה העסקי והרעיוני היה שהברמן שמכין את הפיצות, פסטות ואת יתר המנות, יוכל גם לתת שירות ללקוחות, תוך שהלקוח רואה את הליך הכנת הפיצה, ובמקביל יכול לנהל "שיחת בר" עם הברמן".

שרון עשת מוסיפה: "האתגר היה להתאים לחלל הצר אזור בישול, אזור הרכבת פיצות נוח ואסתטי, וכמובן לנסות ולשלב כמה שיותר מקומות ישיבה ללקוחות, באופן שירגישו נוח ולא "על הדרך". בנוסף, לנוחות העובדים והלקוחות היה חשוב שחלל העבודה יהיה נעים וכייפי, ושתחושת החלל תהיה כזו שתתאים לקהל לקוחות רחב: בצהריים לאנשי עסקים, בערב למשפחות, ובלילה לקהל המבלים. חיפשנו צבעוניות ייחודית שתסייע למיתוג עתידי ותייצר סביבה שהיא רב תכליתית, עיצוב שיהיה מודרני ואלגנטי מחד, אך גם מספיק עליז באופן שאבא ובן, אמא ובת, ייהנו לבוא ולבלות זמן איכות יחד".

שרון עשת היא אדריכלית בוגרת בית הספר לאדריכלות קופר יוניון בניו–יורק.
שרון עבדה כשכירה בחברת הילייר, החברה הרביעית בגודלה בארה"ב.
משנת 2002 היא בעלת משרד עצמאי בתל-אביב.
שרון עמדה בראש המגמה לעיצוב פנים במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר במשך שלוש שנים.
לשרון משרד בעל ניסיון רב בתכנון למגורים על פניו השונים: אדריכלות בתים פרטיים, עיצוב דירות, עיצוב לוביים למבני דירות ועיצוב מלונות. לאחרונה סיים המשרד את תכנון אתר הנופש והספא La Torretta del lago resort & spa בטקסס ארה"ב. 

www.sharoneshet.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר