הבירה הבלגית גרימברגן בישראל: תחילה בברים ומסעדות

בירה גרימברגן הבלגית מגיעה לישראל בשני סגנונות של ALE: בלונד (6.7%), ודאבל אמברה (6.5%). הבירה בושלה לראשונה בשנת 1128 בכפר גרימברגן בבלגיה ומוכרת בזכות עוף החול – הפניקס, המתנוסס על התווית

חדשות לאוהבי בירה בלגית GRIMBERGEN (גרימברגן), המשתייכת לקרלסברג העולמית: הבירה מגיעה לישראל ומשווקת מספטמבר 2020 על ידי מבשלות בירה ישראל (קרלסברג IBBL ב- 60 ברים ובמסעדות במזיגה מהחבית, ולקראת סוף השנה תימכר גם בבקבוקים בחנויות מתמחות וברשתות שיווק.

בירה גרימברגן מיוצרת משנת 1128 בכפר הבלגי גרימברגן, ועם זאת שמים בה דגש על חדשנות ובמבשלה נוהגים לעדכן את מתכוני הבירה בהתאם להתפתחויות וטכנולוגיות בתחום. זה לא עניין של מה בכך כאשר יש 12 גרסאות שונות של בירה בסגנון אייל (ale). שתי הבירות שיגיעו לארץ הן גרימברגן בלונד וגרימברגן דאבל אמברה, שיוגשו צוננות היישר מהחבית בכוס ייחודית בברים ובמסעדות.

Grimbergen Blonde – בירה אייל בעלת גוון זהוב עמוק, עם ראש קצף עבה ולבן. הבירה מאופיינת בטעמי פירות בשלים ותבלינים, מתקתקות מאלטית וסיומת מרירה. 6.7% אלכוהול.

Grimbergen Double Ambree: בירה אייל בעלת גוון ענבר -מהגוני עם ראש קצף עבה בגוון חום בהיר. הבירה מאופיינת בטעמי קרמל, פירות יבשים וקלייה. מתקתקות פירותית וסיומת מרירה, 6.5% אלכוהול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר