הדסון בראסרי – גדול זה טעים ושווה לחכות

הסיכום של יורם קוהן: מסעדה בסגנון אמריקאי, היי-טק, אוירה נעימה, שירות טוב, בשר ברמה גבוהה ששווה לחכות עבורו. כ- 200 ₪ לסועד, לא כולל שירות.

הפעם הגענו ארבעה חברים וחברות טובים משכבר הימים להדסון בראסרי, כך סתם בערבו של יום א` בשבוע, יום שלכל הדעות נחשב די חלש בשוק.

המסעדה, ששוכנת במתחם ההיי-טק המרשים ואזור המסעדות ברמת החי"ל, הייתה די ריקה, אך דווקא הרגשנו נוח עם זאת, ובמיוחד עם המלצריות הנחמדות שהיו פנויות וקשובות אלינו עם יחס אישי.

המסעדה בעלת חלל גבוה, קיר זכוכית ענק שקוף הפונה למתחם בנייני היי-טק שונים. מהתקרה משתלשלות נורות עגולות וגדולות המפיצות אור עמום משהו, כורסאות ישיבה הנוחות להתרפקות, ולמי שחפץ גם דלפק במרכזה של המסעדה. בסך הכול נחמד ויפה, וכול הלה משרה אווירה די נינוחה בשעות הלילה. סגנון היי-טקי אמריקאי שהתאים עצמו לסביבה ולאוכלוסייה.

עם בירה קרה מהחבית, סלט קיסר שהיה קליל ומצוין, ולחם הבית חם ופריך עם חמאה, פתחנו את הערב והרווינו את צמאוננו בשקיקה; כמו גם הכינונו עצמנו ישירות למנות העיקריות, אליהן התכוננו מראש.

למנה העיקרית
אחרי לא מעט דיבורים והחלפת דעות ורכילויות בין חברים טובים, הזמנו את המנות העיקריות. הפעם החלטנו ללכת בגדול. הזמנו שתי מנות לארבעה סועדים.
פורטרהאוס 1.3 ק"ג ופריים ריב 1.2 ק"ג. לכל אחת מהמנות צרפנו על פי בחירה שלוש תוספות שונות, כפי שאתאר בהמשך.

הוזהרנו מראש ע"י המלצרית החיננית שלנו, כי זמן ההמתנה למנות אלו ממושך – 20 דקות. אכן, היא כמעט דייקה, וכעבור מחצית השעה הגיעו מנותינו לשולחננו לאחר כבוד.

אומר מיד, שלהמתין חצי שעה  למנה שלך כאשר הנך רעב, זהו זמן ארוך וממושך לטעמי, במיוחד כאשר המסעדה גם די ריקה מלקוחות. טוב שיש חברים להעביר את הזמן, אבל המצב יהיה שונה לעניות דעתי במקרים אחרים. אבל בואו ונחזור אל העיקר, וזה הבשר.

הפורטרהאוס, שזהו בעצם הטי-בון עם צידו המוגדל של הפילה, נראה מרשים והוציא קריאות התפעלות מיושבי השולחן. העיניים אכלו אותו עוד לפני שנגענו בו. אבל הטעם, אוי הטעם!!! מהנגיסה הראשונה ועד לאחרונה, היה פשוט מהמם. הנתח היה עשוי מדיום-רייר כמו שביקשנו, טעם היישון היה מורגש כהלכה, והבשר עצמו היה עסיסי ונימוח בפה. פשוט לעילא.

גם הפריים-ריב, אנטריקוט על העצם, הגיע עשוי כנדרש ומרשים לא פחות, עם מראה וטעם מעוררי כבוד. הטעם הדומיננטי של האנטריקוט המיושן והענק היה גם הוא רך ועסיסי כל כך. התחרות על השולחן בין הפורטרהאוס לפריים-ריב הייתה "קשה", ודמתה למשחק העונה. תיקו נרשם בסופה של הארוחה, אין מנצח, אבל תיקו מרשים, שווה היה לחכות עבורו.

למירוק העצמות, ועם קבלת אישור החברים, נלקחו עצמות המנות על-ידי ובידיי לסיבוב אחרון, ובשקיקה של תאוות בשרים נאכלו עד לשד עצמותיהן. מי שלא ניסה לא יודע טעמו של משהו שכזה.

התוספות לבשר: גראטן בטטה (טוב מאוד), סלט ירוק, צ`יפס (בסדר) ושרוכי זוקיני בטימין שהיה מפתיע ומצוין. בסך הכול התוספות סיפקו את הסחורה, עזרו במידה רבה ליכולת העיכול, ולא מצאנו פגם מיוחד בהן, הן היו די טעימות וטובות. אך מי בכלל שם לב לקטנות שכאלו. סורבה קליל ונחמד ריענן קצת את תחושתנו השבעה.

לסיכום: מסעדה בסגנון אמריקאי, היי-טק, אוירה נעימה, שירות טוב, בשר ברמה גבוהה ששווה לחכות עבורו. כ- 200 ₪ לסועד, לא כולל שירות.

הדסון בראסרי
רח' הברזל 27 רמת החי"ל ת"א
טל. 03-6444733

יורם קוהן הוא מומחה לבשר גורמה ומקיים אירועים וסדנאות של בשר גורמה, ובעל אתר www.MeetTheMeat.com המספק בנוסף טיפים, מתכונים, המלצות על מסעדות, ועוד.

תודה לאתר REST על השימוש בתמונות – www.rest.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר