החודש שבוע אוכל קוריאני במלון שרתון ת"א

תפריט מהמטבח הקוריאני שרקחו אשת שגריר קוריאה והשף צ'רלי פדידה, מוזיקה ואווירת המזרח הרחוק. 27-24 באוגוסט 2010 במלון "שרתון" ת"א

מלון "שרתון" תל אביב יקיים לראשונה ביחד עם שגרירות קוריאה, את פסטיבל קוריאה הראשון בישראל – שייתן טעימה מהתרבות הקוריאנית.
שף צ'רלי פדידה עם שגריר קוריאה ורעייתו
השבוע יפתח ב-24 באוגוסט 2010, וימשך 4 ימים, עד 27 באוגוסט, עם שפע מנות קוריאניות וטעימות מהתרבות של המזרח הרחוק. על התפריט הקולינרי בשבוע אחראי שף הבית צ'רלי פדידה, שהרכיב תפריט מיוחד בהשראת התרבות והמנהגים הקוריאנים, בשיתוף אשת השגריר. התפריט שנבחר מבוסס על מתכונים מסורתיים, דוגמת בקר מתובל על הגריל, מבחר נודלס, דגי ים עונתיים וירקות מטוגנים. הארוחות יתקיימו על רקע קישוטי דגים וסמלי התרבות הקוריאנית
השבוע הקוריאני יתקיים במלון "שרתון" תל אביב, בין התאריכים 24-27 באוגוסט 2010, בין השעות 20:00-12:00 ויהיה פתוח לציבור הרחב.

תפריט שבוע אוכל קוריאני יכלול  טעימות מסורתית מ"דאנג מון" – ירקות ודגי ים מטוגנים בקמח ועירית שום (35 ₪), נודלס עם ירקות "צ'אפ קאי" – נודלס בטטה שקופות עם ירקות סויה וסוכר(35 ₪), "פי פאמ פאפ" – אורז מסורתי עם ירקות מאודים וביצת שלו מטוגנת מוגש עם רוטב פלפל חריף, אנטריקוט במרינדה מסורתית (55 ₪), "בולגוגי" – נתחים דקיקים של אנטרקוט צרובים על מחבת לוהטת (55 ₪) .

מלון שרתון תל אביב
רח' הירקון 115 תל-אביב
טל. 03-5219300

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר