הישראלית: מסעדה חדשה בנמל תל אביב

המטבח מנוהל ע"י שף ג'אבר שעבד במסעדת סהרה בצפון. הוא הגיע לת"א עם צוותו כדי להקים ולנצח על המטבח של "הישראלית"

בנמל תל אביב נפתחה מסעדת "הישראלית", המעוצבת עם כרזות צבעוניות ישנות המחזירות אל הימים של קום המדינה, כשברקע מהדהד קולו של דוד בן גוריון המכריז על הקמת מדינת ישראל.

המטבח מנוהל ע"י שף ג'אבר שעבד במסעדת סהרה בצפון. הוא הגיע לת"א עם צוותו כדי להקים ולנצח על המטבח של "הישראלית".

התפריט במסעדה מושתת על חומרי גלם מקומיים טריים המשלבים את הניחוח והארומה של המטבח הים תיכוני. בין המנות הראשונות מגוון עשיר של סלטים ומזאטים טריים: לבנה מהגליל, כדורי גבינות עיזים השוחים בשמן זית עשבי תיבול, גבינת חלומי מטוגנת, כדורי פלאפל, חציל ירושלמי ממולא בבשר בקר ברוטב עגבניות פיקנטי בתנור, מגוון ממולאים בניחוח של עשבי תיבול, וקובה פריך ממולא.

גרגרי החומוס, הטחינה ושמן הזית מגיעים לישראלית כל יום היישר מהגליל. בתפריט שישה סוגים של חומוס, ולאפות "אשתנור" הנאפות ויוצאות חמות וטריות מטאבון ענק שנבנה במקום.

בין המנות העיקריות מבחר בשרים על האש: צלעות כבש, סטייק אנטרקוט, קבב מיוחד של שף גאבר, סטייק פרגיות, חזה עוף על האש מתובל בשמן זית ועשבי תיבול, שיפודים מסוגים שונים, דג דניס בגריל ועוד.

בין מנות הדגל של השף ג'אבר: קבב השאמי – כבש על מצע של אורז ורוטב עגבניות מכוסה בבצק אפוי בטאבון; עוף מוחמר – עוף שלם חצוי עשוי בגריל, על מצע של פיתה בטאבון, בצל סומק וצנוברים; עופיון ממולא אורז בשר כבש טחון, צנוברים ועוד.

ובשביל הנוסטלגיה: בישראלית ניתן להשיג גזוז מרווה של פעם במגוון טעמים.
במקום חניה מסודרת, נגישות לנכים, אפשרות לקיום אירועים מגוונים בכל שעות היום.


הישראלית
האנגר 21 נמל ת"א
טל. 03-5445522

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר