המלבי הכי טוב בישראל. נקודה.

יש האומרים שבכדי ליצור את הפלא השמיימי הזה, לא צריך יותר מאשר 2 כוסות חלב, 2 כפות שטוחות סוכר, כוס מים, 2 כפות שמנת מתוקה ו- 2 כפות גדושות ומלאות קורנפלור.אבל משהו שם בפינת הרחוב עושה מהמלבי הלכאורה פשוט להכנה, משהו אחר לגמרי

בפינת שדרות ירושלים 100 פינת רחוב ד"ר ארליך, לאלו מכם שעדיין זוכרים את בית החולים דג'אני ביפו, שמאוחר יותר נקרא בית החולים צאלון, ממוקם בדיוק על הצומת בוטקה קטן נטול שילוט והדר, בו מסתתר המלבי של יפו – הקינוח האלוהי שלדעת רבים הוא הכי טוב בארץ.

אפשר לומר על הממתק הבלקני הזה הרבה דברים, אבל התוצאה שבאה אל פיכם היא לא פחות מהדבר האמיתי. משהו כמו 55 שנה, בסוד העובר בירושה מסב לבן ולנכד, מקיימים הגברים של משפחת לוי – מהסבא אהרון אל הבן יוסי ואל הנכד שלומי העושה היום במלאכה – את סודות ייצור המלבי, שכמו שאמרתי לכם הוא הכי טוב בארץ.

יש האומרים שבכדי ליצור את הפלא השמיימי הזה, לא צריך יותר מאשר 2 כוסות חלב, 2 כפות שטוחות סוכר, כוס מים, 2 כפות שמנת מתוקה ו- 2 כפות גדושות ומלאות קורנפלור.
אבל משהו שם בפינת הרחוב, עושה מהמלבי הלכאורה פשוט להכנה, משהו אחר לגמרי. הוסיפו את מי הורדים ואת הרוטב האדמדם המתקתק, אל תערבבו, אל תחפשו לקשט בבוטנים קצוצים, אל תקלקלו.
הכניסו את החתיכות שאתם בוצעים עם הכפית ככה אל פיכם, ותרגישו את לשונכם מצקצקת ונאנחת מהנאה.

11 ₪ יעלה לכם מלבי חלבי, 7 ₪ יעלה לכם מלבי פרווה הנקרא מלבי לבן. אם תאכלו במקום תקבלו את זה בכוס כלי זכוכית קרירה, ואם תחפצו לקחת הביתה תקבלו בכלי פלסטי את המלבי שלכם עם טעם ביתי של משפחת לוי, הרחוק מאד מלהיות דומה לכל מלבי תעשייתי.

הרטיבו את הגרון עם גזוז של הקיוסקים של פעם. גזוז בטעם אננס, דובדבנים ולימון יעלה לכם 4 ₪, וכוס סודה 2 ₪. אך.. אילו מחירים.

אז אם הבטן שלכם מלאה מכל החומוסיות ובתי המאפה למיניהם, לכו לפינת שד ירושלים 100 ותאכלו את המלבי הכי טוב בארץ.
נקודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר