הספירה לאחור החלה – סילבסטר 2009 במסעדות

המסעדות חוגגות את הסילבסטר עם אירועים של פעם בשנה הכוללים תפריטים יחודיים, קוקטילים מקפיצים ומוזיקה טובה

תפריט מיוחד לערב הסילבסטר במסעדת Zepra
השף אבי קונפורטי ומסעדת 'צפרה' מציעים תפריט סילבסטר, המבוסס על מנות התפריט ומשלב גם כמה הפתעות, במחיר 275 ₪ לסועד.
בין המנות ניתן למצוא: רוק אוייסטר (מנה המיועדת לזוג) – גילוח פילה בקר נא, ויניגרט שמפנייה, אגסים ווסאבי, סלט בודהה בריאות – כרוב אדום, ירקות, נענע, כוסברה בויניגרט תפוחים-בוטנים, פופ-קורן בלק טייגר שרימפס – שרימפס טמפורה בקרם טוגאראשי, נתחי דג אורגני פריך בויניגרט מיסו, לחי עגל מושחר בקרמל גזר וכוכבי אניס.
בקינוחים נמצא סאשימי אננס עם שרבט אגוזי קוקוס ודבש דקלים, צפרה קדאיף תותי שדה עם פיסטוק מסוכר ומי פריחת הדרים.
במהלך הערב ניתן לסעוד עד 21:00 תפריט רגיל או תפריט סילבסטר לבחירה, ומ- 21:00- תפריט מיוחד לסילבסטר.
רח' יגאל אלון 96 ת"א, טל. 03-6240044

מאראבו – ארוחת ממטבחו של השף יואב בר
שף יואב בר יגיש תפריט טעימות מיוחד לערב הסילבסטר.
הערב יחולק לשני סבבים:
סבב ראשון (19:00- 22:00) – 210 ₪ לסועד.
סבב שני (22:00- 24:00) – 250 ₪ לסועד – תחולק שמפניה בחצות.
מנות ראשונות: סביצ'ה טונה בלופין בליווי עלי תרד, פטריות מוחמצות, עגבניות לחות וקולי לימונים כבושים, או קרפצ'יו סינטה על מצע של קוויאר עגבניות, מיקרו צנונית ופרמז'ן או רביולי ארטישוק ירושלמי.
עיקרית: מוסר ים על פירות ים, או צלעות טלה על ראגו חיטה וקרם קסביה, אופילה בקר על מצע קרם שורשים, שעועית ירוקה ומוח עצם אפוי. לקינוח, מיל פיי מאראבו עם גלידת לואיזה ותותים או טקסטורות שוקולד.
מאראבו, רח' אבא הילל 14 רמת גן, טל. 073-7142828

סילבסטר פרוע וחגיגי במתחם השף ניר צוק
לקראת ערב הסילבסטר מתחם ניר צוק לובש אווירה חגיגית ומציע בילוי חגיגי במסעדת קורדיליה, בביסטרו נועה ובג'אפה בר.
במסעדת קורדיליה – מסעדת השף היוקרתית של מתחם השף ניר צוק יהיו 2 סבבים, סבב ראשון בשעה 19:00 וסבב שני בשעה 22:15. תפריט קוקטיילים יחודיים על בסיס שמפניה שנרקחו לקראת המאורע יוצע לכל סועד ותפריט ארוחת סילבסטר של שבע מנות עם ניחוח חגיגי, במחיר 265 ₪ לסועד.
תפריט סילבסטר: מתאבני קורדליה, מרק פטריות חורף ורשד טרי, טרין כבד אווז וחבושים, רביולי כמהין בבצק חלמונים. עיקרית לבחירה : אינטיאס בארטישוקים או פילה טלה על תבשיל חורפי. לקינוח: פינוק תותים – עם כוס שמפנייה ואטלנטיס.
בביסטרו נועה יהיו 2 סבבים גם כן. סבב ראשון בשעה 19:00 וסבב שני בשעה 22:15. תפריט קוקטיילים על בסיס שמפניה יוצע לכל סועד, וכן תפריט ארוחת סילבסטר של ארבע מנות, ב- 160 ש"ח לסועד. בתפריט: מרק שעועית לבנה וכמהין, ראשונה לבחירה: פטה כבדים ואגוזים מסוכרים/שרימפס בקרם מנגולד/סביצ'ה חורפי.
עיקרית לבחירה: פילה בקר בפטריות/ פילה מוסר בקרם ירקות עשיר/ שרימפס ברוטב שמפנייה. לקינוח, פאד'ג שוקולד ואגסים.
בג'אפה בר תיערך מסיבת סילבסטר מ- 22:00. הרבה שמפניה, מוסיקה שמחה מכל הזמנים של D.J MSM בליווי נגני דרבוקה ורקדניות בטן עם קוקטיילים חגיגיים, הפתעות שונות והמון כיף.
מתחם השף ניר צוק: רחוב הצורפים 14, יפו, טל. 03-5184668

מסעדת אנג'ליקה
מסעדת "אנג'ליקה פיין גריל" החדשה בירושלים של השף ארז מרגי, מציעה קוקטיילים מיוחדים לערב הסילבסטר במחיר של 20 ₪ כל אחד. בין הקוקטיילים ניתן למצוא קוקטייל וודקה עם תותים טריים צלויים בגריל, קוקטייל מרטיני עם תפוחי- עץ וקוקטייל רום עם דבלים ויין אדום מצומצם.
רח' ש"ץ 7 ירושלים, טל. 02-6230056

סילבסטר רומנטי במסעדת אדורה
השף אבי ביטון מציע ארוחת סילבסטר בשני סבבים. סבב ראשון 19:00-21:20- 175 ₪ לאדם, בתוספת יין קינוח בסיום הארוחה. סבב שני 250 ₪ לאדם – יוגש קיר רויאל בחצות. בתפריט ארוחה בת חמש מנות:
פתיח: קרם עגבניות מעושנות עם מקל לחם ולחם שאור.
ראשונה לבחירה: רביולי של פטריות כמהין על אספרגוס בחמאת שמפניה/קוקי סאן ז'אק על פירה כתום בפונדו גבינת עיזים/בקלאווה כבד אווז/סשימי של טונה אדומה בוויניגרט "מזרח רחוק" וסלט ירקות חורף.
מרענן חך: סורבה לימון וצ'ילי.
עיקרית לבחירה: ריזוטו פטריות פורצ'יני ואספרגוס לבן/לחי עגל בקרם שקדים עדין של עשבי תיבול, מוגש על פירה דלעת/פילה מוסר ים בקרסט פיצוחים, בקרם חציל לימוני/ פילה בקר צלוי בקרמל ערמונים ושאלוט. לקינוח: צלחת פטיפורים.
אדורה, רח' בן יהודה 226 ת"א טל. 03-6050896

סילבסטר בנוסח לאס וגאס בביסטרו בנג'מין סיגל
בביסטרו "בנג'מין סיגל", מציעים לאורחים מסיבת סילבסטר בנוסח לאס ווגאס עם רקדניות הלבושות בסגנון העיר הפרועה בעולם, DJ אשר ילווה את הערב במוסיקה ייחודית ושמחה וספירה לאחור שתיערך תוך כדי הקרנת הספרות בחלל המסעדה. במהלך הערב ובחצות יוגשו כוסות שמפניה תוססות, קוקטיילים על בסיס שמפנייה כמו קוקטייל דירטי דיימונדז וקוקטייל תותי ביאנקי ועוד הפתעות.
תפריט הסילבסטר הוא פרי יצירתו של השף צדוק לביא אשר השיק לאחרונה תפריט חדש לביסטרו המעוצב, והוא יכלול ארוחת טעימות בת תשע מנות.
הארוחה תתקיים ב- 3 סבבים: 19:30 – 22:00 – 15% הנחה על התפריט, 21:30 – אחרון הלקוחות, 22:30 – אחרון הלקוחות, מחיר לסועד: 295 ₪ .
בנג'מין סיגל, מגדל האופרה, הרברט סמואל 60, ת"א, טל. 03-5166224

"ערכת ליל סילבסטר" לזוגות האוהבים בגלידריית הבוטיק "שקד" Gelateria & Espresso bar
גלידריית הבוטיק "שקד" בנמל ת"א מתכוננת לשנה מתוקה במיוחד. בערב הסילבסטר יוגשו גלידות יחד עם פרלינים בטעמים משלימים, כאות פתיחה לפסטיבל פרלינים וגלידה שיתקיים בחודש ינואר, בשיתוף עם "שוקולדה" והשוקולטרית יעל מילשטיין.
הגלידרייה תהיה פתוחה כל הלילה ובחצות יוגשו שוטים של גלידות קאווה ודובדבנים.
לזוגות האוהבים מוצעת 'ערכת ליל סילבסטר': 2 משקאות חמים, 2 פרלינים שוקולד וקינוח קרמבו שוקולד – 58 ₪.
שקד – נמל ת"א, כניסה ראשית, טל. 03-6760438

מסעדת ננה מציעה תפריט בלעדי בחסות DOM PRINGION ו- MOET
מסעדת ננה מציעה D.J חי, מבעבעים בכוסות ובקבוקים, חמש מנות ספיישל – כל אלה בנוסף לתפריט רגיל פתוח לקהל שיוכל לבחור מה שהוא אוהב ורוצה. מינימום לסועד: 250 ₪
תפריט מיוחד ובלעדי בחסות DOM PRINGION ו- MOET יוצע בערב הסילבסטר.
ננה, רח' אחד העם 1 , נווה צדק, ת"א. טל. 03-5161915

ארוחות סילבסטר ברשת אל גאוצ'ו
רשת מסעדות אל גאוצ'ו, המתמחה בבשר דרום אמריקאי, מזמינה את לקוחותיה ליהנות מארוחות סילבסטר הכוללות לחם שאור טרי וחם ופיקאדס לנישנושים,
למנה ראשונה: כדורי אנטריקוט וקינמון עם סלסה עגבניות פיקנטי או פינצ'ו פרגיות בציפוי פריך בוינגרט עשבי תיבול.
מנה עיקרית (מוגש בליווי סלט ארגנטינאי): רצועות אסדו ברוטב ערמונים על מצע פירה שורשים
או אצבעות אנטריקוט ברוטב שום עם פירה פלפלים.
לקינוח: מקצפת מרשמלו ואספרסו או מאפה תפוחים בבצק פילו וכדור גלידה וניל.
הארוחה כוללת שתייה קלה ובירה מהחבית חופשי ובחצות תוגש סנגריה תפוזים צוננת תוצרת הבית.
חלק מסניפי אל גאוצ'ו ישלבו תוכנית אומנותית הכולל: זמר, מופע, ג'אז.
מחיר החל מ- 169 ש"ח לאדם.
התפריט יוצג בסניפי אל גאוצו: אילת, בת ים, הרצליה, חיפה – כשר, ירושלים – כשר, נתניה – כשר, פתח תקווה – גלאט כשר, קרית מוצקין, ראשון לציון, רמת גן – גלאט כשר, תל אביב – כשר.
טלפון להזמנת מקומות: 1-800-422-000 www.elgaucho.co.il 

חוגגים סילבסטר במסעדת דיאנא
מקבלים את השנה החדשה במסעדת 'דיאנא' של ספאדי דוחול, בערב מיוחד הכולל ארוחה בת 8 מנות ממיטב המאכלים של המטבח הערבי, בהן: קרפצ'יו טלה, קובנייה, פירות ים, דגים וטלה. את הסעודה תלווה מיני חפלה – מוסיקה ערבית לפי מיטב המסורת עד אור הבוקר.
ארוחת סילבסטר מיוחדת בת 8 מנות תעלה 200 ₪ לאדם החל מהשעה 20.00 – מומלץ מאוד להזמין מקום מראש.
שכונת אל מוטראן, מתחת למלון גרנד ניו.
נצרת, טל. 077515616


סילבסטר במושבוצ

ערב הסילבסטר במובשבוצ יפתח כבר בשעה 18:00. בתכנית – מוזיקה חיה, אלכוהול ותפריט סילבסטר מיוחד. את הארוחה יפתח "קוקטייל סילבסטר" על בסיס שמפניה, ועד חצות יוצע תפריט הסילבסטר.
המחיר לסועד: סבב ראשון (18:00-21:00) – 130 ₪, סבב שני (21:00-24:00) – 150 ₪. בחצות – פתיחת בקבוקי שמפניה, מוזיקה חיה ומסיבה אל תוך הלילה.
מושבוצ, מושב רמות, רמת הגולן טל. 04-6795095

חגיגה קולינארית ברזילאית ברשת פאפאגאיו
רשת מסעדות פאפאגאיו עורכת חגיגה ברזילאית בערב הסילבסטר, עם טעמים בניחוח דרום אמריקאי, בליווי מוזיקה ברזילאית וקוקטיילים ייחודיים, במחירים שווים לכל כיס. מבחר מנות בשר אישיות ייחודיות לערב השנה האזרחית החדשה, יוצעו לחוגגים: ה"פצ'יאה דו פרנגו" – פיסות חזה עוף עסיסי בגריל על לחם קלוי, עגבנייה, איולי לימון, בצל וארוגולה (45 ש"ח), פאצ'אה דו סינטה – פיסות סינטה במשרה תבלינים על לחם קלוי בגריל, איולי לימון, מצע ארוגולה, עגבניות ובצל (49 ₪), אנטריקוט קצבים בבחירה אישית – צלייה והגשה בשיטת אספטו קוהידו – שיפוד ברזילאי מסורתי ועוד.
עוד מציעה פאפאגאיו בערב הסילבסטר מגוון רחב של קוקטיילים מיוחדים בשלל מרקמים וצבעים שעברו טוויסט מולקולרי, זאת לצד תפריט עשיר של קוקטיילים ברזילאים קלאסיים על בסיס פירות טרופיים דוגמת סאוור אננס ונענע.
פאפאגאיו: רח' הארבעה – ת"א, עזריאלי ת"א, תלפיות –ירושלים, פארק המדע – רחובות, ארנה – הרצליה פיתוח, חוצות המפרץ – חיפה.

טאטי לופט פותח שנה במסיבת סילבסטר עברית
ביסטרו Tatti Loft מקבל את השנה החדשה במסיבה עברית בניצוחו של די ג'י רועי סלומון (מועדון ה- BENON) בקוקטייל חגיגי, ארוחת טעימות גורמה, שמפניה והרבה מצב רוח.
ארוחת הגורמה החגיגית תיפתח בקוקטייל ערב חגיגי, ותימשך בארוחה זוגית בת שלוש מנות. למנה ראשונה יוגשו מגוון רחב של מנות טאפס, לביבות דלעת, צימוקים וחזה אווז שיוגשו בליווי לבנה וסלרי וואסבי, אגרול שרימפס, קריספי טורטייה אנטי-פסטי, ברוסקטה סביצ'ה לוקוס, קוקי סאן-ג'ק בציר פירות ים, יקיטורי לוקוס ומיסו, קבב טלה על ריזוטו מג'דרה ועוד. לאחר מכן, מספר מנות עיקריות זוגיות בהן כתר צלעות טלה בשמן זית, רגו טלה עם זיתי קלמטה וכרוב סיני ופאייה ספרדית עם פירות ים. לסיום הארוחה תוגש פלטת קינוחים הנעשים כולם בטאטי לופט.
בחצות הלילה תחל השמפניה לזרום בין המוזמנים, ותינתן יריית הפתיחה למסיבת הריקודים העברית הגדולה. מחיר לאדם: 250 ₪.
טאטי לופט, רח. אברהם גירון 3, אזור תעשייה יהוד. טל. 054-2599700

מסעדת NG בר בשר בנווה צדק- האופציה הקרניבורית
מסעדת 'NG בר&בשר בנווה צדק' חוגגת את הסילבסטר עם הסטייק הגדול ביותר שהוגש בארץ – פורטרהאוס במשקל 5 ק"ג, בהזמנה מראש בלבד. נתח הפורטרהאוס במשקל 5 ק"ג, מתאים ל4-6 אנשים רעבים, ומחירו 880 ₪. זוגות יוכלו "להסתפק" בפורטרהאוס 2 ק"ג במחיר 440 ₪. בנוסף יוצעו ספיישלים של השף עידו ארבייט. יש להזמין מקומות מראש.
NG בר בשר, רח' אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב, טל. 5167888- 03

מסעדה בר zinc בתל אביב – האופצייה השפוייה לסילבסטר
ארוחת הסילבסטר של המסעדה מוצעת במחיר של 99 שקלים וכוללת קוקטייל פתיחה, מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית לבחירה, קינוח לבחירה, שמפנייה בחצות ועוד שלל פינוקים. מומלץ להזמין מקומות מראש.
zinc רח' קרליבך 29 ת"א,
טל. 03-5615282

סילבסטר בחגיגת ים באיזבל – בר פירות ים
ראשונה, עיקרית, קינוח וקוקטייל איטלקי ב- 120 ₪ לסועד (בהזמנה זוגית). הארוחה כוללת 2 מנות ראשונות לבחירה, למשל פלאפל סלרי עם שרימפס על מצע טחינת זעתר, צדפת אוייסטר טרי וויניגרט בצל סגול, קלמרי מטוגן בציפוי פריך של פפריקה ספרדית וזרעי חרדל בליווי איולי צ'ילי, קיפוד ים בפודינג ורמוט (מנה לזוג). בנוסף, שתי עיקריות לבחירה מתוך: שרימפס וואנמה ודפי פסטה טרייה ברוטב חמאת כמהין, קראב סנדוויץ' – שניצל סרטן רך שריון שלם בלחמנייה בליווי תפוצ'יפס, מיקס צדפות –וונגולי ומולים עם ניוקי תוצרת בית בחמאה מעושנת, דואט פילה סלמון וקריסטל שרימפס טרי בגי של מרווה וירקות צרובים. לסיום הארוחה, קינוח אחד לבחירה: אפוגאטו וניל בליווי טוויל סומסום, קרם ברולה אספרסו עם שערות חלבה, או סורבה גויאבה ברוטב פירות יער. הארוחה מלווה ב- 2 כוסות קוקטייל איטלקי (וילה סנדי/למברוסקו).
איזבל – בר פירות ים, רח' הארבעה 16, תל אביב, טל. 03-5610630

NIKKO סושי-בר: שמפניה, רולים מיוחדים וקינוחים
ב- NIKKO סושי בר בהרצליה פיתוח יוצעו לסועדים יוצעו כוסות קאווה ב- 15 ₪, לצד ספיישל רולים במחירים של 25-35 ₪. לחוגגים יוצע תפריט החורף החדש של המסעדה, הכולל מבחר רחב של מנות סושי חמות, לצד מבחר מרקים מגוון ומנות אסייתיות נוספות. מהבר יגיעו קוקטיילים במחירים מפתיעים וכמובן – מבחר של מנות ספיישל סושי. לדוגמא, דג מוסר עם בצל ירוק עטוף בשומשום שחור לבן ומעל יאקורה בייצי סלמון. בנוסף, קינוח חינם לזוג (בהזמנות מעל 150 ₪) או בקבוק קאווה חינם לשולחן (בהזמנות מעל 200 ₪). מומלץ להזמין מקום מראש.
NIKKO סושי-בר, רח' אבא אבן 10, הרצליה פיתוח, טל. 1-700-706711

קפה סיטי בפלורנטין – לפגוש חברים באווירה אורבנית-ביתית
קפה סיטי החדש בפלורנטין, נערך לקבל את בלייני העיר הנודדים בערב זה ממקום בילוי אחד לשני. לרשות החוגגים הרעבים יעמוד המגוון הרחב של סנדביצ’ים ומאפים החמים. אותם ניתן יהיה לקחת והמשיך בדרך, או להיכנס לסלון האחורי של קפה סיטי, להתרווח בכורסאות הנוחות ולפגוש חברים.
בין המנות בקפה סיטי: סנדוויץ' סינייה עם טחינה לבנה, בשר בקר וטלה טחון (22/28 ₪), סנדוויץ' עוף במיונז פיקנטי או עשבי תיבול לבחירה (22/28 ₪), סלט City – סלט עלים ירוקים עשיר עם תפוחי עץ, אגוזי מלך, רוקפור הניתן לשילוב עם עוף, גבינה בולגרית או טונה (30-41 ₪) וכמובן – מגוון עשיר של עוגות, עוגיות, קרואסונים ובראוניז.
קפה סיטי, הרצל 79, פינת פלורנטין 38 ת"א, טל. 03-6818777

"חטאים מתוקים" בנווה צדק
לזוגות אוהבים ולאחרים, הבוחרים לחגוג את הסילווסטר בחוויה ביתית ואינטימית, מחכות בקונדיטוריית הבוטיק "חטאים מתוקים" בנווה צדק מבחר של סלסילות מתנה ומארזים של עוגיות, עוגות, מאפים, סוכריות ופינוקים אותם ניתן להרכיב לפי טעם אישי. לאריזות ניתן להוסיף בקבוק יין או חליטת תה איכותית – הכול על פי הטעם האישי והתקציב.
חטאים מתוקים, רח' שבזי 67 פינת יהושע התלמי 8, נווה צדק, תל אביב. טל. 03-5162708, www.2eat.co.il/Hataim

"כרמים" – ערב של חוויה קולינרית בניצוחו של השף סהר רפאל
מסעדת "כרמים" מציעה ארוחה מיוחדת בת 7 מנות, שתלווה בשמפניה בחצות וביין חופשי כל הערב. בין המנות: קבב לוקוס ים-תיכוני, צלע טלה על קוביות דלעת מקורמלות, מדליוני אנטריקוט וכבד אווז ברוטב סברא ושוקולד או פילה בקר על פטריית פורטבלו. מנות נוספות, מזטים, לימונצלו ועוד הפתעות יחכו לחוגגים. 225 ₪ לסועד משעה 21:00. 200 ₪ למזמינים לשעה מוקדמת יותר.
כרמים, מושב סגולה 8 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, על כביש ת"א-ב"ש
(ציר 4) טל. 08-8505859

מסעדת כדיתא – ערב של התחלות חדשות לסוף השנה
כדיתא, מסעדת השף החדשה שנפתחה לא מכבר סמוך לצומת קסטינה, מזמינה לערב של היכרות עם תפריט המסעדה הכשר והמגוון אותו יצר השף סהר רפאל. בערב של טעמים, הפתעות ופינוקים יוגשו מנות כגון פלאפל טלה בשר טלה וגרגרי חומוס על סלט קצוץ וטורטיה פריכה בליווי טחינה ירוקה (32 ₪), פילה סלמון טרי על פירה שורשים ברוטב קרם עשבי תיבול (81 ₪) ובגזרת הקינוחים: פאדג' שוקולד – קציפת שוקולד בלגי 60% עם כדור גלידה (26 ₪).
מומלץ להזמין מקום בראש.
כדיתא, מושב תימורים טל. 1700-55-58-56

מסעדת 'עב בשר' – חוגגים עד מאוחר באווירה ישראלית נוסטלגית
במסעדת 'עב בשר' חוגגים את השנה האזרחית החדשה עמוק אל תוך הלילה באווירה נוסטלגית ישראלית. תפריט יין ישראלי, מוסיקה עברית המתנגנת ברקע ותמונות ילדות נוסטלגיות. בין המנות הראשונות, סלטים מובחרים, מנות דגים ובשר יצירתיות. במנות העיקריות בשר משובח עשוי בהקפדה. לחוגגים יוצע יין איכותי מיקב הבוטיק אליגוטה והשף מבטיח הפתעות מהמטבח, כשבמרכזן מנות הבשר האיכותיות מבשר בקר אנגוס של 'עב בשר'.
עב בשר, רח' המחשב 1, אזור תעשיה דרומי פולג, נתניה, טל. 09-8859599

ארוחת סוף שנה של שף עידו שפירא מקייטרינג קטלית
למי שרוצה להתפנק עד הסוף בחגיגות סוף השנה, מציעים בקייטרינג קטלית להזמין ארוחת גורמה עד הבית לאירוח יוצא דופן. לארוחת הגורמה, בנה השף עידו שפירא תפריט על טהרת חומרי גלם מקומיים – טלה, שורשים, יין אורגני איכותי מיקבי רמת הגולן ועשבי תבלין טריים. כטיזר לפתיחת הארוחה – כבד אווז צרוב על אגס מקורמל ביין מוסקט וזרעי כוסברה. ממשיכים עם דג ים טרי ואורגני – מוסר אורגני במעטפת קוקוס עם זביון שמפניה וריבת לימונים. למנה עיקרית אוסובוקו טלה מקומי מעודן בבישול של 4 שעות בבירת גינס עם בצלי אביב וגזר לבן ולקינוח ברולה חלב קוקוס ותאנים סגולות חלוטות ביין. את הארוחה מלווים יינות יקבי רמת הגולן אודם ולרום שהם יקבים אורגניים. ניתן כמובן להתאים את התפריט לפי רצון הסועדים, חשקיהם ותאוותיהם. המחיר – 480 שקלים לסועד בהזמנה של מינימום 24 סועדים.
קייטרינג קטלית, החרש 8, נס ציונה, טל. 08-9300300, www.cutlet.co.il

רשת "שמו-הקונדיטוריה": קולקציית "מתוקים משכרים" על טהרת אלכוהול
רשת שמו הקונדיטוריה נערכת לקראת חגיגות השנה החדשה עם סדרה מיוחדת של 'מתוקים משכרים' המוסיפים טאצ' של אלכוהול בתוך הקינוחים. הקולקציה כוללת מבחר של קינוחים מתוקים ומשכרים: מוס שוקולד לבן ואייריש קרים, מוס שוקולד תפוז בנגיעות גרנד מרינייר, מוס שוקולד חלב וויסקי, טארט נורמנדי עם אגסים וליקר אמרטו. מנה אישית – 19 ₪. פס מאורך 42-48 ₪ טארט בינוני – 80-95 ₪ טארט גדול- 130-140 ₪.
רשת שמו הקונדיטוריה: רח' טאגור 30 רמת אביב 03-7448070, רח' מוריה 30 חיפה 04-8104448, רח' האיצטדיון 8 קרית חיים 04-8418840, רח' שלום עליכם 2 נווה שאנן חיפה, 04-8224684. www.shemo.co.il

קייטרינג "קומו" מציע ארוחת סילבסטר עם 5 מנות גורמה אנינות על טהרת שמפניה ויינות מבעבעים
קייטרינג "קומו" והשף אייל פינקלשטיין, מציעים ארוחת סילבסטר עם מנות מיוחדות, כולן על בסיס שמפנייה ויינות מבעבעים אחרים מרחבי העולם. את הארוחה ניתן להזמין אליכם לבית, או לכל מקום אחר שתחפצו לחגוג בחבורה את היום המיוחד.
חמש מנות מתוכננות בארוחה המיוחדת של "קומו". הארוחה תפתח עם קוקטייל שמפניה עם נגיעת ליקר אפרסקים עם תות שדה, ולאחר מכן יוגשו המנות: מרק ערמונים קלויים ביין רוזה מבעבע בליווי חלב קוקוס ושבבי כרישה מקורמלים, מוס כבד אווז על בגט צרפתי מוגש עם רוטב ריבת ענבים, פילה דניס בעגבניות מיובשות וזיתי קלמטה, על ניוקי ברוטב קאווה ספרדית וצלעות טלה אוסטרלי על פירה סלק ברוטב שמפניה צרפתית. אפילו הקינוח הוא כולו שמפניה אצילית והפעם ישראלית – דואט אגס ואפרסק בשוקולד בלגי וסורבה ברוט גמלה של יקבי הגולן. מחיר הארוחה 350 ₪ לאדם. בהזמנה מראש בקייטרינג "קומו".
קייטרינג קומו, טל. 03-9063306, 050-5330130 (כשר)

הפעמונים יצלצלו בחצות, במלון שרתון תל-אביב
ארוחת ערב חגיגית תיערך במסעדה היוקרתית "אוליב ליף" במלון שרתון תל-אביב, עם תפריט יוקרתי, יינות מובחרים שיוגשו כיד המלך ושמפניה בחצות. עוד בערב בסילבסטר, הופעה של זמרת וקלידן. ארוחת הערב תוגש החל מהשעה 20:30 ומחירה 450 ש"ח לאדם.
Olive Leaf, מלון שרתון, רח' הירקון 115 ת"א, טל. 03-5219300

מסעדת רוקה חוגגת סילבסטר נוצץ
מסעדת רוקה בהרצליה פיתוח, חוגגת השנה את הסילבסטר נוצץ עם ארוחת גורמה בניצוחו של השף קובי כץ. במחיר של 350 שקלים לסועד, תתאפשר בחירה בין מבחר של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. בחצות יפתחו בקבוקי השמפניה במזיגה חופשית לסועדים.
בתוכנית האומנותית; הופעה חיה של שלוש כנריות ומוזיקה חיה שתנוגן אל תוך הלילה.תפריט הסילבסטר יוגש החל מהשעה 22:00.
רוקה, רח' רמות ים 8, הרצליה פיתוח. טל. 09-9515122

שנה חדשה במסעדת חרובא
מסעדת חרובא, ממוקמת על הצוק, במצפה השלום-קיבוץ כפר חרוב שבדרום רמת הגולן ופונה לתצפית מרהיבה לעבר הכנרת. לרגל אירועי השנה החדשה, מציעים ב"חרובא" ארוחת סילבסטר, מלאה בטעמי חורף מהבילים, כמו מרקים, קדירת בשר, ממולאים וגם בקבוק יין זוגי ושמפניה בחצות. המחיר 180 ₪ לאדם, כולל בקבוק יין זוגי ושמפניה בחצות.
מסעדת חרובא, טל. 04-6734420

סילבסטר מעורר חושים במלון הסקוטי שבטבריההמלון הסקוטי
המלון הסקוטי, מלון הבוטיק שבטבריה, מקיים חגיגת סילבסטר באווירה אירופאית. החגיגות יתחילו כבר ביום שלישי, ה- 30.12, ימשכו עד לסילבסטר ויכללו סדנא הומוריסטית בנושא מיניות, סדנת ריקודי בטן ולאחריה הופעה, ארוחת גורמה, טעימות של תותים שמפניה ושוקולד, זיקוקים ומסיבת ריקודים. מחירים: ארוחת ערב ומסיבת סילבסטר – 375 ₪ לאדם. מסיבת סילבסטר וקוקטייל – 150 ₪ לאדם. כניסה לסדנא – 45 ₪.
לפרטים והזמנות: 04-6710710, www.scotshotels.co.il

ארוחת שף חגיגית במסעדת מוסקט – מצפה הימים
לרגל השנה האזרחית מציע שף חיים טיבי, ממסעדת מוסקט, ארוחה חגיגית מלווה בטעמים אורגניים. בין המנות: סשימי סלמון מהדן על סלט עלים ואבוקדו בעישון קל של מרווה מיובשת, יונה אורגנית צלויה בתבלינים עם חמישה סוגי אורז צימוקים ושקדים לבנים, פסטייה ממולאת בשר גדי בניחוח קינמון ושום קונפי בקרמל לימון, קנולי דבש ושקדים עם קרם גבינת כבשים בקולי נענע ויוגורט בלקן. במהלך כל הארוחה וללא הגבלה יוגשו יינות ושמפניה מיקבי רמת הגולן.
להזמנות: מסעדת מוסקט: 04-699523 www.mizpe-hayamim.com

סילבסטר בשרים בבנדי רסטו בר
בבנדי רסטו בר תוגש בערב הסילבסטר ארוחה של שף הבית דריו פילסטין. הארוחה תתקיים בשני מושבים: מושב ראשון בין השעות 19:00 – 21:30, מושב שני מהשעה 21:45 ועד הלקוח האחרון.
בין המנות שיוגשו: מרק דגים אינדונזי, אנטיפסטי בביצי שלו עם גבינת מנצ'גו בויניגרט אבוקדו פורל אלה פלורנטינה בתוספת של פטריות פורטובלו ואספרגוס מוקרם בבשמל קוקוס ועוד. מחיר תפריט סילבסטר מושב ראשון: 140 ₪ לסועד. מחיר תפריט סילבסטר מושב שני: 180 ₪ לסועד כולל שמפניה.
BANDY RESTO BAR, פארק תעשיה דרומי, קיסריה,
טל. 04-6372460,  052-8757100

סילבסטר במסעדת רוטשילד'ס קיטשןרוטשילד'ס קיטש'ן
מסעדת "רוטשילד'ס קיטשן" מציעה תפריט סילבסטר חגיגי המבוסס על מנות התפריט הקיים, ומשלבת קוקטיילים חגיגיים חדשים וקינוח ספיישל לכבוד השנה החדשה. במהלך הערב תחולק לסועדים ולחוגגים קאוות הבית על חשבון הבית ולכל אורך הערב. חלל המסעדה יקושט חגיגית, ומוזיקה שמחה תרעיד את קירות המקום וכמובן. הארוחה תתקיים בשני סבבים: סבב ראשון בשעה 19:15 – 22:00 – מינימום לסועד 120 ₪. סבב שני בשעה 22:00 – מינימום לסועד – 150 ₪.
רוטשילד'ס קיטשן, שד' רוטשילד 73 תל אביב, טל. 03-5257171

סילבסטר קולינרי באספרסו בר מנדרין
רשת אספרסו בר תערוך בערב הסילבסטר ארוחה בניצוחם של שלושה שפים, שיגישו ארוחה בת חמש מנות בליווי מוסיקה, בריזה חורפית קווה ספרדית. שלושת השפים שישתתפו בארוחה הם
עידו לב – השף הרשתי של אספרסו בר (מול ים, קופי בר), בן ווסט – שף אספרסו בר מנדרין (בולו, ניו יורק) ואודי בתיה – סו שף אספרסו בר מנדרין (בית פוד ארט).
הארוחה תכלול חמש מנות – טרטר שרימפס ומנגו, סלט ירוק בויניגרט מיסו והדרים, ריזוטו פטריות יער, פילה דניס, טרין ירקות קלויים, סינטה ביין וירקות שורש, טארטלטים, שוקולד וגביע שמפנייה ספרדית. מחיר לסועד: 180 ש"ח.
אספרסו בר מנדרין, טל. 03-6995030

סילבסטר במסעדת "מקום בלב" ברעננה
מסעדת הגן הקסומה "מקום בלב" שברעננה מארחת בסילבסטר הרכב נגני ג'אז BASSTOUCH שינעימו את האווירה לצד תפריט ספיישל סילבסטר. בין המנות שיוגשו: סלט עלי בייבי ברוטב הדרים בליטוף סינטה ואגוזי קשיו, פילה דג דניס בקרם זעפרן מוגש על ריזוטו ירוק ברוטב קונפי עגבניות שרי ופיסטוקים, רביולי ערמונים בקרם זעפרן עם פטריות כמהין אספרגוס ושומשום שחור ועוד.
הארוחה מוגשת החל משעה 22:00. מחיר הארוחה לאדם: 180 ש"ח.
מקום בלב, פרדס משותף 5, רעננה. טל. 09-7741575

סילבסטר במסעדת OCEAN
מסעדת פירות הים OCEAN שבהרצליה פיתוח, מקשטת עצמה ברוח הסילבסטר ומציעה תפריט הכולל 4 מנות ושמפניה. בין המנות שיוגשו: קרפצ'ו מוסר ים עם ירקות השף, ג'מבו שרימפס עם ניוקי ורוטב סרטנים, פילה פארידה עם חמאת עשבי תבלין ארומטיים, פונדנט שוקולד חם עם גלידת טירמיסו ועוד. הארוחה מוגשת משעה 18:00 במחיר של 140 ₪ לסועד.
OCEAN, רח' משכית 30 הרצליה פיתוח. טל. 09-9511219

סילבסטר במסעדת מול השדה
מתחם "מול השדה" שבהוד השרון כולל את המסעדה הכפרית הרומנטית מול השדה ואת הפאב השכונתי מילקי ווי (MILKY WAY). במקום מבטיחים חגיגה כפולה: ארוחת גורמה עשירה במסעדה ולאחריה מסיבת הוללות עם DJ איתי לב בפאב. בין המנות שיוגשו: יקיטורי פרגית סיצ'ואן עם ירקות בגריל, אנטריקוט 330 ג' מיושן על הגריל עם רוטב צ'ימיצ'ורי וצ'יפס, דואט דואט קרמבו ושיפודי טראפס על מקל קינמון וגלידה וניל ועוד. הארוחה מוגשת משעה 21:00
ומחירה 160 ש"ח לאדם.
מול השדה, רח' הנשיאים פינת אסירי ציון, הוד השרון. טל. 09-7455800, 09-7459000

חוגגים סילבסטר במסעדת חוות התבלינים בגלבוע
מסעדת חוות התבלינים שבגלבוע, מציעה ערב באווירה רומחוות התבליניםנטית ושקטה המתחיל עם פונץ' בכניסה ושמפניה בחצות. לסועדים תינתן האפשרות להזמין מנות מהתפריט הרגיל או לבחור ארוחה מלאה מיוחדת במחיר 150 ש"ח לסועד. בין המנות שיוגשו: מדליוני פילה בקר ברוטב יין מתוק על מצע עדשים, גלילת חזה עוף –במילוי חזה אווז מעושן, עגבניות מיובשות וקשיו עם רוטב יין, צלעות כבש – ברוטב דבש ועוד. הארוחה במחיר 150 ₪ לסועד.
חוות תבלינים, טל. 04-6531093

סילבסטר עם חוויית יין ואוכל בלילות אבירים
לילות אבירים שבמצפה אבירים, מציעה אירוח וסעודה חגיגית מתמשכת של מנות מגוונות הכוללת סיפורים והסברים על המאכלים והמנות. עוד בארוחה, טעימות יין מלוות בהסברים אודות תולדות היין בגליל, כרמי היין באזור כיום והשילוב בין אוכל ליין. היין והאוכל יוגשו למשתתפים לאורך כל האירוע בשילוב והתאמה ביניהם. עלות האירוע 1100 – 1800 ₪ (בהתאם לבחירת הצימר).
לילות אבירים, טל. 054-7978552, [email protected]

 

ארוחה עם חברים בבוטיק המאפים Tarte
בוטיק המאפים Tarte מציע לכל חוגגי הסילבסטר לחגוג אותו בבימאפה ב- Tarteת בקונספט של "ארוחה עם חברים". החגיגה כוללת תפריט Finger food הכולל אצבעות טארט פילו ממולא באספרגוס, חרדל ופרמז'ן; קוויאר, גבינת שמנת ואשכולית אדומה על מצע בצק פריך; סלסלת טארט ריבת בצל עם קממבר וטימין. אחד מהקינוחים שיוצעו הוא טארט קרם קאווה עם תותים ושוקולד.
מחיר לאדם לארוחת 8 מנות: 120 ₪. על כל הזמנה של 4 איש מקבלים בקבוק קאווה גדול מתנה.
משלוחים חינם באיזור גוש דן והשרון.
לפרטים ולהזמנות: www.tarte.co.il 050-5948958

סילבסטר באגאדיר: חגיגת בשרים בשלוש מנות
לכבוד הסילבסטר מציגה רשת אגאדיר ארוחת שלוש מנות. הארוחה תכלול את כל המנות הראשונות, שתי מנות עיקריות מיוחדות לבחירה: צלעות T-bone או פילה בקר, קינוחים ובקבוק קאווה / וודקה לכל שולחן. בנוסף, יוגשו לכל שולחן מבחר קינוחים מהקונדיטוריה של אגאדיר.
הארוחה תוגש עם בקבוק קאווה / וודקה ותעלה 140 שקלים לסועד.

ערב חגיגי במסעדת OM
במסעדת OM פותחים את השנה האזרחית החדשה בערב חגיגי. על החלק הקולינרי אמונה כתמיד השפית איילת אור שמבטיחה סעודת מלכים. בתפריט הערב, מגוון מנות ספיישל וביניהן: תותים טריים וגבינת סנט מור, שרימפס קריסטל טריים ברוטב מיסו-יאקיסובה, מדליוני פילה בקר וסלסלת קדאיף עם קרם שוקולד לבן. להשלמת האווירה יוגש קוקטייל סורבה תות-וניל עם וודקה סאוור וגרגירי רימון וכוס קווה ברוט אליגר אגוסטי טורלי. במהלך כל הערב יוגשו צ'ייסרים לאורחים של מישמישצ'לו ועראק מלמיליאן- עם נענע ואשכולית אדומה. יש להזמין מקומות מראש.
MO רח' בני ברית 4, הוד השרון, טל. 09-7405853

משתה אהבה עם יקב טוליפ במסעדת ג'אפרו
יקב טוליפ ומסעדת ג'אפרו חברו ויצרו משתה אהבה, אשר יפתח בכוס שמפניה שתוגש לכל סועד. בהמשך ארוחת טעימות בת 8 מנות של השף יניב גור-אריה ותפריט יין מבית היוצר של יקב Tulip הכולל את היינות ג'סט קברנה סוביניון 2007, מוסטלי שיראז 2006, ג'סט מרלו 2007, קברנה סוביניון רזרב 2006 ופורט אספרנזה 2003 אשר הותאמו לתפריט במיוחד על-ידי יינן היקב, תמיר ארצי, וימזגו חופשי. בין המנות שיוגשו: מרק ארטישוק ירושלמי, חציל בלאדי ממולא בשר טלה, פילה בקר ומח עצם ועוד. הארוחה תוגש בשני סבבים: החל מ- 19:00 וב- 22:00. מחיר לסועד: 250 ₪.
ג'אפרו, רח' הכרמל 24 קרית טבעון. טל. 04-9891988

מקבלים את פני 2009 בפאייה
בפאייה לא תמצאו תפריט קבוע בסילבסטר ולא מחיר מינימום להזמנה. פשוט באים, מזמינים, ארוחת סילבסטר בפאייה
אוכלים, שותים ונהנים. הקווה תזרום במחירים נוחים: קלאסיקו – 89 ₪, פינו נואר – 110 ₪, בקבוק קווה אישי – 25 ₪. בתפריט: מבחר פאיות אישיות – פאייה ורדורס, פאייה וולנסיה, פאייה נגרה, פאייה מריסקוס ופאייה מיקסטה, טאפאסים צמחוניים, מהים או בשריים, סלטים, מנות עיקריות כצ'וריסו ביתי, פשטידת רועים בסגנון ספרדי, פירות ים בעדשים שחורות וחמאת כמון וליים, קינוחים ספרדיים, מנות חדשות מתפריט החורף ועוד מנות מיוחדות שיכין השף ברק יחזקאלי לכבוד החג. מומלץ להזמין מקום מראש.
פאייה, רח' דיזינגוף 116, תל אביב, טל. 5244454 03 www.paella.co.il

 


מסעדת SEATARA חוגגת סילבסטר

כמיטב המסורת, גם השנה מציינת מסעדת SEATARA את חגיגות הסילבסטר במשתה השנתי,Dinner – Drinks & Entertainment . הערב יכמנה בסיטארהלול הרמת כוסית, שמפנייה שתוגש לאורך הערב, ארוחת 3 מנות חגיגית ומפוארת, מסיבת ריקודים והופעת אומן אורח שפרטיו נשמרים בסוד. בין המנות שיוגשו: מנת כבד אווז צלוי על מצע קטוצ'יני פטין ופיסטוק ברוטב דובדבני אמרונה המיובאים במיוחד לרגל האירוע מאיטליה, פילה בקר על קרם תפוח אדמה, מרק חלב קוקוס-ג'ינג'ר ופירות העונה, טוויל תחרה עם קרם ערמונים ושוקולד ועוד. מחיר השתתפות לאדם: 400 ₪. השתתפות במשתה בהזמנת מקום מראש.
SEATARA, רח' רוזנבלום הרצל 8 מתחם סי אנד סאן, הרצליה,
טל. 03-6996633

מקבלים את השנה החדשה בגלן בר
לקוחות גלן בר מוזמנים להציע קונספט מיוחד לחגיגות השנה החדשה ולמנצח מובטח בקבוק של שמפניה צרפתית. את תחילת 2009 יחגגו בגלן בר עם מבחר יינות מבעבעים במחיר מיוחד.
גלן בר, רח' שלומציון המלכה 18, ירושלים

ארוחת סילבסטר בזינגר'ס
מסעדת זינגר'ס במושב בורגתה בשרון, תקיים ארוחת סילבסטר מיוחדת שתכלול את מיטב התפריט יחד עם מנות מיוחדות לסילבסטר. בחצות, כמיטב המסורת, יוגשו שוקולד, תותים ושמפניה.
זינגרס, מושב בורגתה,
טל. 7404411- 050
www.zingers.co.il 

סילבסטר כשר ב"לה גוטה"
מסעדת "לה גוטה", מסעדה צרפתייה כשרה, מציעה בערב הסילבסטר תפריט בן חמש מנות לבחירה, במחיר 250 ₪ לסועד. הארוחה תלווה בהגשת יין מבעבע לסועדים. בין המנות בתפריט: ארטישוק ממולא בשר עגל בסלרי ולימון, רביולי כמהין וצלע טלה עם קוביות ירקות שורש, פילה לוקוס בציר שמפניה, זעפרן וקציפת סלק.
לה גוטה רח' יוסף ריבלין 18, ירושלים, טל. 02-6232322

ארוחת סילבסטר במסעדת אוקטגון בנהלל
מסעדת אוקטגון בנהלל מציעה ארוחה של 5 מנות מהתפריט החדש של השף יוסי שרף. בין המנות שיוגשו: קרפצ'יו אינטיאס עם פול, אספרגוס בגריל על ראגו פטריות יער וקציפת פרמז'ן, פילה מוסר על קרם שום קונפי וסלט מנגולד ולימון כבוש ועוד. את הערב ילווה ריצ'רד פרידמן במוסיקה וריקודים. המחיר לסועד – 195 ₪.
אוקטגון, בכניסה למושב נהלל, טל. 04-6415333

פותחים את השנה החדשה בחדר האוכל
במסעדת "חדר האוכל" חוגגים את הסילבסטר במשתה יינות וקוקטיילים ועם מנות ארץ- ישראליות, שרקח השף עומר מילר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר