השף ניר צוק יגיש בערוץ האוכל סדרה חדשה שתוקדש כולה לבראנצ'ים

במסגרת הסדרה בת שלושת הפרקים ייצא צוק לבדוק מהם המקומות השווים ביותר לאכול בהם ארוחת בוקר, וינסה לגלות מה הפך את ארוחת הבוקר לקונספט מנצח לאורך כל שעות היום, והיכן מגישים ארוחות בוקר בהשפעת מטבחי העולם השונים

השף ניר צוק יגיש בערוץ האוכל (32 ב-HOT ו-28 ב-yes) את הסדרה "ספיישל בראנצ'ים" שתשודר החל ביום שישי 1 באוגוסט בשעה 16:00.

במסגרת הסדרה בת שלושת הפרקים ייצא צוק לבדוק מהם המקומות השווים ביותר לאכול בהם ארוחת בוקר, וינסה לגלות מה הפך את ארוחת הבוקר לקונספט מנצח לאורך כל שעות היום, והיכן מגישים ארוחות בוקר בהשפעת מטבחי העולם השונים.

הוא יבקר במסעדת בנדיקט שמגישה ארוחות בוקר כתפריט ל-24 שעות והפכה לסימן ההיכר של חיי הלילה בתל אביב, במסעדת עדנה ברמת השרון המציעה ארוחות בוקר ביתיות בסגנון בופה, ובמסעדת רוקח 73 של השף אייל לביא, שלא מתביישת להגיש צדפות בשעות ההשכמה לצד שקשוקה מסורתית.

צוק הוא הבעלים והשף של מסעדת "קורדיליה" ושל ביסטרו "נועה" ביפו. הוא הוציא שני ספרי בישול: "מדלג בין הסירים" ו"ניר צוק מבשל", הגיש את התכנית "צוקריה" בערוץ החיים הטובים, "החיים על פי צוק" בערוץ 2, ואת הסדרה "אוכל זה כל הסיפור" בערוץ החיים הטובים, במהלכה אירח שורה של שפים נחשבים ובירר איתם מה גרם להם להיכנס לראשונה למטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר