התרנגול הכחול: בראנץ' שבת עם תמורה הולמת

המסעדה המצליחה של השף שאול בן אדרת, משיקה אפשרות קולינרית חדשה. הכוונה היא לארוחת בראנץ', אשר מוגשת בימי שבת בלבד בין השעות 10:00-14:00. המחיר 119 ₪ לאדם, עם תמורה הוגנת לארוחה מגוונת, יצירתית וטעימה

המסעדה המצליחה של השף שאול בן אדרת, משיקה אפשרות קולינרית חדשה. הכוונה היא לארוחת בראנץ', אשר מוגשת בימי שבת בלבד בין השעות 10:00-14:00.
למי שאינו מתגורר במקום, האם העובדה כי המסעדה ממוקמת במרכז מסחרי בלב שכונת מגדלי היוקרה בתל אביב, כלומר, במיקום הדורש נסיעה מיוחדת, עלולה להרתיע מלהגיע? או אולי שמו הטוב, ובצדק, של השף – גובר על הכל?

זו השאלה איתה הגענו למסעדה, במטרה לטעום את התפריט המיוחד ולקבוע את עמדתנו בנושא.
יש להודות, הגענו משוחדים: הביקורים הקודמים שלנו בתרנגול הכחול, אשר הסתכמו בעיקר בארוחות בוקר, עשו לנו תמיד רק טוב. אוכל טעים, יצירתי, טרי ומגוון, בדיוק מהסוג שאם אפשר, אנו רוצים לקבל בבית, כל בוקר, כל הזמן.

אז מה מציעים כאן לאלו המגיעים למסעדה בשבת? זיתי טאסוס יבשים, צ'ילי, קליפת תפוזים ולימונים; צלחת גבינות איכותיות הכוללת סנט מור פחם, גאודה, קממבר ומנצ'גו; וצלחת נקניקים משובחת הכוללת פפרוני, סרוולד כמון, בראזוולה ופסטרמה ביתית.

לצד אלה מגיעים הסלטים: סלט סלק מצוין, מרענן וטעים, הכולל סלק טרי, עשבי תיבול, שזיפים, צנוברים וויניגרט רימונים; סלט עשבים ירוקים, הטוב ביותר שאכלנו, הכולל הרבה עשבי תיבול עם טחינה גולמית ושקדים קלויים.
בתחום האנטיפסטי מקבלים בטטה מתוקה עם סילאן, קינמון, טימין ושומשום קלוי; במיה צ'ילי עם לימונים כבושים ושורש סלרי; חצילים בסויה, שום, ג'ינג'ר ויוזו; ופטריות מרווה, ושמן זית, שומר בתפוזים שמיר וטרגון. יצירתי, מיוחד, לא מתאים לכל אחד בהכרח, אך כל אחד יכול למצוא בו את המנות שיאהב.

כדי להבדיל את הבראנץ' מארוחת בוקר מושקעת, מקבלים בנוסף תבשיל שפונדרה טעים עם פלפלים מתוקים, בצל ירוק, חומוס, בזיליקום וחביתת עין מעל; וקציצות כרישה עם שמנת חמוצה ולימון, שהיו האכזבה היחידה בארוחה בגלל היובש שלהן; פסטה רחבה עם קרם תרד ואפונים וגבינת מסקרפונה קרה לאיזון וחידוד הטעם; והום פרייז, כלומר נתחי תפוח אדמה באיולי זעפרן וצ'ילי. הקינוח: מילקשייק סורבה קוקוס עם מרמלדת משמשים.

כל זה מגיע עם חלה טרייה ורכה, שתייה קלה וקפה לכל סועד. המחיר 119 ₪ לאדם, עם תמורה הוגנת לארוחה מגוונת, יצירתית וטעימה.

התרנגול הכחול
מרכז G, ניסים אלוני 10 תל אביב.
טלפון: 03-5443349
שבת, 10:00-14:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר