זסטי גריל & דיינר – מי פגש את מי

הסניף התל-אביבי קטן – מספר מקומות ישיבה באזור הממוזג, ועוד כמה שולחנות בחום הלוהט. חרף הבשריות הרבה של התפריט, המנות שהגיעו אינן כבדות מדי

אחרי הצלחה בחיפה, עם כוונות להפוך לרשת קטנה בארץ ובהמשך גם בארצות הברית, השיק זסטי סניף שני בתל-אביב. הזדמנות טובה להכיר את המקום ואת התפריט שלו.

"כשהאנטריקוט פגש את ההמבורגר" היא הכותרת המלווה את שם הרשת בשלט הגדול; כותרת האומרת בעצם הכל. כמה מנות של המבורגרים מבשר אנטריקוט, כמה מבשר אסאדו, טורטיות, כריכים, סלטים וכמה מנות חמות בצלחת, והכל מכיל בשר בצורות שונות, מהמבורגר כאמור, עד כנפי עוף.

הסניף התל-אביבי קטן – מספר מקומות ישיבה בצורת בר באזור הממוזג, ועוד כמה שולחנות בחום הלוהט, שרק מאוורר גדול עוזר להקל עליו. לשמחתנו, חרף הבשריות הרבה של התפריט, המנות שהגיעו אינן כבדות מדי.

התחלנו עם סלט עוף, שמגיע עם הרבה חסה וצימוקים, ובמקום תותים – מלון כתום, והכל עם רוטב מנגו עדין מאוד. סלט טרי, רענן וקייצי מאוד (36 ₪).
לאחר מכן הלכנו על המבורגר פורט (47 ₪) – מנה יפה של המבורגר מבשר אנטריקוט עם פירה כתוספת בצד, שנבחרה מתוך רשימת תוספות.
הבשר היה טעים, הפירה היה ביתי בטעמו, והרוטב היה עשיר ביותר. ביחד זו מנה טובה, והעדר הלחמניה – כחלק מתפריט המנות בצלחת – היה מבורך.

לא שיש לנו משהו נגד הלחמניות של זסטי – כריך ה- Steak & Egg הגיע בלחמניה עגולה, טריה, טעימה ואוורירית, עם חביתת עין ועליה פרוסות דקות של אנטריקוט ועגבניה צלויה, חסה ובצל עם סלט ירקות בצד (38 ₪). מנה טעימה ביותר.

לקינוח קיבלנו אפגאטו (18 ₪) – גלידת וניל ברמה מספקת, עם כוס אספרסו להוסיף. ביקשנו גם כוס קפוצ'ינו – הנמכר במחיר "שערורייתי" של 5 ₪ לכוס, והוא נעשה טוב יותר מהקפה שמכינים בכמה מהמסעדות הנחשבות בעיר.

בסיכום, אכלנו ארוחת צהריים לא כבדה מדי, חרף הרכיבים, כך שיכולנו להמשיך את היום. המחירים גם הם אינם גבוהים במיוחד, כך שארוחה בזסטי היא דבר שכדאי לקחת בחשבון.

זסטי גריל & דיינר
רח' אבן גבירול 185 (פינת הורקנוס) תל אביב
טל. 03-5461000
א'-שבת 9:00-2:00

צילומים: עודד מרום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר