חברים מבשלים עם ארז בגליל: ארז קומרובסקי והשף רפי כהן במפגש בשרים ועשבי תיבול גליליים

ארז קומרובסקי מארח את מיטב השפים בארץ לאילתורים מסעירים בחומרי גלם גליליים: רפי כהן, חיים כהן, מאיר אדוני, ישראל אהרוני, שרי אנסקי, דוחול, דרור פילץ, יונתן רושפלד ועוד רבים אחרים יתארחו בסדנאות הבישול בבית הספר לבישול גלילי של ארז קומרובסקי במצפה מתת

ארז קומרובסקי מארח את מיטב השפים בארץ לאילתורים מסעירים בחומרי גלם גליליים: חיים כהן, מאיר אדוני, ישראל אהרוני, שרי אנסקי, דוחול, דרור פילץ, יונתן רושפלד ואחרים יתארחו בסדנאות הבישול בבית הספר לבישול גלילי  של ארז קומרובסקי במצפה מתת.

במפגש הראשון: ארז קומרובסקי והשף רפי כהן במפגש בשרים ועשבי תיבול גליליים, יום שני 02.02.09 בשעה 12:00 .

החברים של ארז, טובי השפים בארץ, יעלו מדי חודש לגליל כדי לבשל עם ארז קומרובסקי במסגרת בית הספר לבישול גלילי.
האורח הראשון בסדרת מפגשים זו הוא השף רפי כהן המזוהה עם בישול ישראלי. הוא וארז יקצצו, יתבלו, יקפיצו ויבשלו מטעמי טלה מקומי ועשבי תיבול, וילמדו את המשתתפים את כל רזי טיפול בטלה.
"אם יתמזל המזל", אומר ארז, "אולי נזכה לקטוף פיטריות יער ולשלבן במטעמים".

בתום הסדנה, יייהנו המשתתפים מארוחה דשנה אותה יתקינו עבורם שני השפים, בישיבה על טראסה הצופה לנוף הגלילי ולבוסתן האורגני בחצרו של ארז קומרובסקי במצפה מתת.

בית הספר לבישול גלילי הוקם בשנת 2007 על ידי ארז קומרובסקי, ובו נלמדים כל רזי הבישול, ידע, טיפים, מתכונים וסודות מקצועיים במגוון נושאים שנלמדים בסדנה. המשותף לכולם הוא בישול אקולוגי המשתמש רק בירקות ובפירות אורגניים, עם שימוש בעשבי בר שגדלים בחורשות האלונים מסביב, ועם דגש על בריאות ועל טריות.

סדנאות נוספות המתקיימות בבית הספר לבישול גלילי: סדנת פוקאצ'ות וירקות, סדנת בשרים, אפיית לחמי שאור, ירקות אורגניים, עשבי בר ועוד.
הסדנאות מתקיימות בימים ב', ג', ה' בין השעות: 12:00-16:00

ארז קומרובסקי, בית ספר לבישול גלילי
טל. 03-9772929
www.erez-komarovsky.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר