חברת Cal משיקה בפעם החמישית את מבצע ארוחות שחיתות של דיינרס

מבצע "ארוחות שחיתות" של דיינרס יוצא לדרך זה השנה החמישית עם למעלה מ-70 מסעדות מובילות ברחבי הארץ. המבצע יתקיים במשך חודשיים החל מה-23 בנובמבר 2006, ועד סוף ינואר 2007

מבצע "ארוחות שחיתות" של דיינרס יוצא לדרך זה השנה החמישית עם למעלה מ-70 מסעדות מובילות ברחבי הארץ. המבצע יתקיים במשך חודשיים החל מה-23 בנובמבר 2006, ועד סוף ינואר 2007.

במבצע, אשר כבר הפך למסורת של מותג דיינרס, נוטלים חלק כל שנה עשרות אלפי לקוחות, והשנה גם לקוחות "דיינרס "You יוכלו ליהנות מהמבצע

ארוחה מלאה במחיר מיוחד – מבצע "ארוחות שחיתות" כולל ארוחה מלאה – מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, ב-45 שקלים + 1,000 נקודות בלבד לסועד. בכל מסעדה, הוכן תפריט מיוחד למבצע הכולל את המנות המובילות והאהובות במסעדה. בנוסף, חברת Cal מאפשרת גם ללקוחות שאין ברשותם נקודות ליהנות מהמבצע, ולקוח אשר בעת חיוב העסקה לא תהיה ברשותו כמות הנקודות המספקת, יחויב בתוספת של 30 שקל לכל סועד.

למעלה מ-70 מסעדות מובילות ברחבי הארץ – חברת Cal בחרה בלמעלה מ-70 מסעדות מובילות ברחבי הארץ, במטרה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של מסעדות ומאכלים, ולאפשר להם ליהנות בכל פעם מארוחה בסגנון אחר. בין המסעדות המשתתפות במבצע: בליני, קיוטו ת"א, אודאון, דיטה, אל גאוצ'ו, טוקופיה, אחוזת הלפרין, אוונגרד, רוסו, בוסטון פיש & גריל, Ocean, לילית, ין-ינג ועוד.

במהלך תקופת המבצע מתאפשר לכל לקוח לממש את המבצע בזמן המתאים לו ואף מספר פעמים.

במהלך החודש הקרוב, יקבלו לקוחות דיינרס את המגזין החודשי Diners Moments אשר הוקדש כולו למבצע "ארוחות שחיתות". המגזין כולל את רשימת המסעדות המשתתפות במבצע ואת התפריטים המיוחדים המוצעים בכל מסעדה.

כמו כן, ניתן למצוא את פרטי המבצע גם באתר של Cal, בכתובת:
http://www.cal-online.co.il/diners-rest


המבצע בתוקף עד לתאריך 31.1.2007 (למעט 31.12.06).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר