חדש בגבעתיים: הקישריה

ה"קישריה" היא מסעדה המתמחה בהכנת קישים לפי הזמנה אישית. כל אחד מוזמן להתפרע עם היצירתיות ולהרכיב את הקיש הייחודי שלו. הקישים מורכבים מתחתית בצק פריך ועליה מולבשת התערובת הנבחרת. כל הקישים נאפים במקום מיד עם הזמנת הלקוח

מקום חדש וביתי שנפתח בגבעתיים ע"י בני הזוג יוספה וניסים בן כהן, עושה כבוד לקישים המסורתיים, ומציע קישים יצירתיים בהרכבה עצמית.
יוספה היא טבחית וקונדיטורית ואמונה על הכנתם של כל הקישים, ניסים מעצב גרפי עם ניסיון רב בתחום המסעדות ובתי הקפה, והוא אחראי על הקפה.

ה"קישריה" היא מסעדה המתמחה בהכנת קישים לפי הזמנה אישית. כל אחד מוזמן להתפרע עם היצירתיות ולהרכיב את הקיש הייחודי שלו. הקישים מורכבים מתחתית בצק פריך ועליה מולבשת התערובת הנבחרת. כל הקישים נאפים במקום מיד עם הזמנת הלקוח.

בתפריט ה"קישריה" יש כבר מעל 50 סוגי קישים ובכל שבוע מתוסף קיש חדש. ניתן למצוא קישים מכל הסוגים: קיש פלפלים קלויים קשקבל ופסטו, קיש בטטה צ'ילי וקוקוס, קישקשוקה, מלוחים, מתוקים, דיאטטיים, נטולי גלוטן (בעתיד), נטולי שומן, בריאותיים ועוד.

הקישים מגיעים בארבעה גדלים: משפחתי, זוגי ואישי ומיניקיש מוגשים לצד סלטים טריים ובליווי שתייה סחוטה במקום וכוס יין. ניתן להזמין משלוחים ולקחת בטייק אווי.

הקישריה
רח' כצנלסון 147 גבעתיים
www.quisheria.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר