חדש בהרצליה: אמברוזיה- ביסטרו בר

בימים אלה נפתח להרצה ביסטרו בר חדש בהרצלייה בבעלותם של ארבעה שותפים, יוצאי הדרג הניהולי והקולינארי של מסעדת "אסף ארטיזנל". אמברוזיה, על פי המיתולוגיה היוונית, הוא מעדן האלים. אז מה האלים אכלו? החוקרים טוענים שאמברוזיה היה פרי אקזוטי שטעמו עונג שמימי

בימים אלה נפתח להרצה ביסטרו בר חדש בהרצלייה בבעלותם של ארבעה שותפים, יוצאי הדרג הניהולי והקולינארי של מסעדת "אסף ארטיזנל". אמברוזיה, על פי המיתולוגיה היוונית, הוא מעדן האלים. אז מה האלים אכלו? החוקרים טוענים שאמברוזיה היה פרי אקזוטי שטעמו עונג שמימי.

במסעדה החדשה האמברוזיה בא לידי ביטוי בשימוש יצירתי ונרחב בשלל פירות, החל מהסלטים העשירים, דרך הרטבים העוטפים את המנות העיקריות, ועד הקוקטיילים המפארים את הבר.

על התפריט חתום השף אלדד בר יוסף והוא יציע מנות כמו: סביצ'ה דניס, פסיפלורה ונענע מוגש על מצע קפצ'יו סלק ( 43 שקל), פטריות פרוטבלו ממולאות בגבינת עזים, תאנים, פרמז'ן וצנוברים בציפוי פריך מוגש על מצע רוטב עגבניות חם (38 שקל), טבעות קלמרי בציפוי פריך מוגש עם צ'אטני אננס וצימוקים (34 שקל), סלט אמברוזיה המורכב מתערובת עלי בייבי ואורוגולה בתוספת פירות טרופיים (קיווי, סברס, תותים, ועוד) וגבינת פיקורינו מוגש ברוטב ויניגרט תפוחים(48 שקל), קוקטייל פירות ים: שרימפס, קלמרי ומולים ברוטב יין לבן וקליפות תפוז (72 שקל); צלע לבן בפורט עם קליפות תפוז וציר בקר (67 שקל), אנטריקוט 300 גרם ברוטב ציר בקר, יין אדום ורימונים (96 שקל), פילה מוסר בגריל ברוטב ציר דגים, דומדמניות ורימונים (64 שקל) ועוד.

באמברוזיה, 80 מקומות ישיבה סביב שולחנות עץ כבדים, בתוספת מקומות ישיבה על הבר. האווירה במקום צעירה ומרעננת, תוך שמירה על מטבח מוקפד ושירות מקצועי ויעיל.

אמברוזיה- ביסטרו בר
משכית 27 בנין קורקס, הרצלייה. 09-9568330
שעות פעילות: א'-ה: 11:30-1:00, שישי, שבת: 9:00-1:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר