חדש ביקנעם: ביסטרו JAPRO

אולי זה מפתיע, אבל גם יקנעם על מפת המסעדנות – ובוודאי בצהרים עם אלפי העובדים במתחם ההיי-טק, שמפגינים תיאבון דומה לזה של עמיתיהם מהרצליה פיתוח ורמת החי"ל

אולי זה מפתיע, אבל גם יקנעם על מפת המסעדנות – ובוודאי בצהרים עם אלפי העובדים במתחם ההיי-טק, שמפגינים תיאבון דומה לזה של עמיתיהם מהרצליה פיתוח ורמת החי"ל.

וכך, Japro שבעליו מגדירים אותו כביסטרו עכשווי, נפתח לאחרונה במתחם ההייטק החדש ביקנעם, ואמור להביא אווירה, קצב ותרבות בילוי דמויי ניו יורק ללב עמק יזרעאל.

שף יניב גור אריה הרכיב את התפריט תוך דגש על איכות וטריות של חומרי הגלם, בדרך למטבח עכשווי וצבעוני.

קירות החלל המרכזי צבועים אדום עז, ובו ספות וכורסאות בגוונים של חום ושוקולד, ושני ברים: בר מרכזי עשיר, וסושי בר אינטימי המופרד מהחלל המרכזי. מתוך החלל המרכזי ניתן לצאת אל מרפסת גן.

בין המנות בתפריט של שף יניב גור אריה (לשעבר קרן, לגעת באוכל) אינטרפרטציות אישיות על מנות קלאסיות: פטה כבד ברווז בליווי ריבת בצל, קוביות ג'לי יין ולחם קלוי בניחוח קינמון ( 36 ש"ח); או חזה ברווז בפלפל סצ'ואן על פירה בטטה לצד
פסטייה מתובלת (74 ₪); וצלעות בייבי טלה לצד עלה מנגולד ממולאים בבשר טלה ובורגול, בועות צ'זיקי וקרם שום (114 ₪).
לצידן מנות יצירתיות: ספרות דלעת – בועות דלעת נימוחות ברוטב שמנת, רוקפור ופקאן מסוכר (36 ₪), קדאיף אורבני- סנדוויץ'
קדאיף במלית פירות יבשים, גבינת עיזים ופיסטוקים מסוכרים עם טפטופי טחינה גולמית וסילאן (32 ₪).

חובבי סושי וסאקה מוזמנים לשבת על בר הסושי האינטימי, ולצפות בסושי שף שמכין מנות סושי וסשימי לנגד העיניים מהדגה הטריה ביותר. את תפריט הסושי הרכיבה סושי שף זיוון אברהם (לשעבר מינה טומיי), והוא כולל מנות כגון סלט סרטנים גזר ואבוקדו עטוף באבוקדו וסלמון מוגש עם קוויאר סלמון( 31 ₪); טונה אדומה אספרגוס ובצל ירוק עם ספייסי מיונז (30 ₪). כמו כן ניתן ליהנות ממגוון משקאות יפניים כמו צ'ויה, סאקה ועוד.


Japro
בניין משולם לווינשטין, מתחם ההיי-טק החדש, יקנעם
טל. 04-9891988

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר