חדש בירושלים: סושי בר – סושי גלאט כשר

שף הגורמה הכשר שלום קדוש ויאמה אוימאדה, סושי-שף יפני, מביאים לירושלמים את "סושי בר" – הסושי הגלאט כשר הראשון במלון פלאזה ירושלים

שף הגורמה הכשר שלום קדוש ויאמה אוימאדה, סושי-שף יפני, מביאים לירושלמים את "סושי בר" – הסושי הגלאט כשר הראשון במלון פלאזה ירושלים.

התפריט כולל מנות ראשונות כמו מרק מיסו או סלט הרוסאמי אשר הורכב על ידי השף קדוש ומאסטר יאמה ומורכב מאטריות אורז, טמאגו, אצות וואקמה, מלפפונים, גזר, קולרבי ופטריות שיטאקי עם רוטב על בסיס מירין, סויה, שמן שומשום, ציר שיטאקי, חרדל ושומשום קלוי.

עוד כולל התפריט ומגוון סוגי סושי, קלאסיים ומיוחדים, המוגשים במסגרת קומבינציות או ביחידות בודדות. מנות לדוגמה: רול קרודאי קובוזימה – קומבו של דניס בחומץ עם מלפפון ובצל ירוק, עטוף בדניס; ספייסי טונה – רול טונה טרייה עם מיונז פיקנטי ואבוקדו במעטפת טונה; פלאזה טמאקי שיטאקי – קונוס סלמון סקין, בצל ירוק, פטריות שיטאקי, אבוקדו, סלמון וקוויאר סלמון למעלה.

מיקומו של "סושי בר" בלובי של מלון פלאזה ירושלים, כולל מגוון אפשרויות ישיבה אינטימיות: פינות הסבה מרופדות, שולחנות עץ כהים החובקים כורסאות ישיבה נוחות, שולחנות זוגיים המשקיפים על בריכת המלון וישיבה על בר הסושי תוך צפייה במאסטר הסושי בפעולה.

ה"סושי בר" במלון פלאזה משתייך לקבוצת "positive cooking" (טרייד מרק עולמי), שעסקי המזון החברים בה מקבלים על עצמם 4 עקרונות החלים על המנות שהם מגישים: תכולה מספקת של סיבים תזונתיים, אנטי-אוקסידנטים ואומגה 3 ו- 6 וערך גליקמי הנמוך מ- 55 (בסקאלה שבין 0 ל- 100). קבוצת "positive cooking" מובלת על ידי חברת "סושי מאניה" אשר שותפה בסושי-בר החדש עם מלון פלאזה בירושלים.

"סושי בר" מלון פלאזה, רחוב קינג ג'ורג' 47, ירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר