חדש ברחובות: פרסקו בר-בשר

השף אליעזר לויה (קזנקי, לבנטיני) ובעלי רשת "קרל ברג" פותחים מסעדת בשרים עם בר סלטים של שף – סלטים בלקניים טריים, חמוצים מתוצרת עצמית, נקניקים ודגים מעושנים, וכן לחמים טריים וקונפיטורות

השף אליעזר לויה (טאבון, דקוטה, קזנקי ולבנטיני) חבר אל בעלי רשת המעדניות "קרל ברג", ופתח מסעדה המגישה בשר באיכות גבוהה, המטופל באופן מקצועי וקפדני, נצלה בדיוק מירבי ומוגש לסועד היישר מהגריל.

אל הבשרים מתוצרת "קרל ברג", לויה מוסיף את אהבתו הגדולה: בר ענק של סלטים בלקניים טריים, חמוצים מתוצרת עצמית, נקניקים ודגים מעושנים, וכן לחמים טריים וקונפיטורות, שכולם מעשה ידי שף ומוכנים במקום מדי יום.

פרסקו בר-בשר ממוקם ברחוב הרצל, הרחוב הראשי של רחובות, בקרבת צומת ביל"ו וצמוד למעדניית "קרל ברג", אחת מ- 15 מעדניות של הרשת. המקום עוצב כפונדק דרכים נינוח, מזמין ולא יומרני. במרכז הבר רחב הידיים ניצב מקרר בשרים טריים, ולצד הכניסה בר סלטים ענק. ברקע צילומי ענק של שווקי אוכל מסביב לעולם, שצולמו בידי השף לויה והותאמו לחלל המסעדה.

בתפריט:
לפתיחה בר סלטים בהגשה עצמית, שמכיל כ-30 סוגי נקניקים (פרושוטו, נקניקי דם ונקניקים חיים), דגים מעושנים (לקרדה מעושנת, מטיאס שמאלץ, וסרדינים), סלטי חצילים וירקות בלאדי, חמוצים מתוצרת עצמית ולחמים – 35 ₪ ללא הזמנת מנה עיקרית, או במחיר המנה העיקרית.

בין הבשרים: אנטריקוט 350 גרם ברוטב פטריות או חרדל דיז'ון (85 ₪), ספריבס בצ'ילי מתוק (65 ₪), קבב רומני או כבש (55 ₪), ופסטות שונות (39-49 ₪).

לדברי לויה, השיא בגזרת הקינוחים הוא פפנאש – סופגניות רוח עם שמנת חמוצה וקונפיטורת דובדבנים תוצרת בית (29 ₪).

"פרסקו בר-בשר היא המסעדה שהכי הייתי רוצה לאכול בה", אומר השף. "יצרנו חווייה של מנות כיד המלך, באיכות גבוהה וטריות רבה, ובמחירים נגישים לכל כיס. המטרה היא לספק מענה לכל מי שאוהבים אוכל טוב, ורוצים לאכול מחוץ לבית גם פעמיים שלוש בשבוע. יחד עם בירה צוננת או כוס יין מהבר, אנו מבטיחים בריחה מיום יום למספר שעות של הנאה מובטחת".


פרסקו בר-בשר
רח' הרצל 23, רחובות
טל. 08-9349788

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר