חדש בתל-אביב: פיאסטה מקומית בנחלת בנימין

התפריט מורכב מחומרי גלם מקומיים ורעננים: מנות קטנות המתאימות לצד הדרינק, סלטים וכריכים טריים, מבחר שקשוקות וספיישלים של מנות עיקריות המצטרפים לתפריט מדי יום

חדש בתל אביב: פיאסטה, ביסטרו-בר שכונתי השוכן בפינת הרחובות גרוזנברג ונחלת בנימין.

פיאסטה שוכנת במבנה המיועד לשימור, עם חלל מזמין, המרוצף כולו באריחי מדרכה אירופאיים, מורכב מבר עץ כבד המוקף שולחנות מעוצבים ופינות ישיבה מרופדות עור. בחוץ, מוזמנים הסועדים לספוג את מנת השמש היומית שלהם ולהתרווח על כסאות קש.

התפריט מורכב מחומרי גלם מקומיים ורעננים: מנות קטנות המתאימות לצד הדרינק, סלטים וכריכים טריים, מבחר שקשוקות וספיישלים של מנות עיקריות המצטרפים לתפריט מדי יום.

בימי שישי ושבת בין השעות 09:00-13:00, מוגשת בפיאסטה ארוחת בוקר ישראלית הכוללת שקשוקה או 2 ביצים לבחירה, סלט ירקות קצוץ במקום עם שמן זית ולימון, סלסלת לחמים ומאפים טריים, חמאה, קונפיטורה עונתית, ממרח שוקולד, צמד גבינות ושתייה חמה או קלה לבחירה ב- 39 ₪.

מנות לדוגמה
קטנות – קלמארי על הפלנצ'ה עם חציל שרוף, ליבת עגבניה, לבנה ושמן זית ארץ ישראלי (28 ₪); גספאצ'ו מלפפונים עם שמיר ושמנת של פעם (18 ₪); פטה כבד, מרקחת דובדבנים וקרוסטיני (26 ₪); ברבוניות וסהרוני תפו"א וגבינת פטה עם איולי פלפלים קלויים (28 ₪); בורקס בשר, זיתים יוונים וגבינת פטה עם ביצה רכה ומלפפון חמוץ (28 ₪), ועוד.

כריכים וסלטים – כריך "גיירו" עם רצועות סינטה, עגבניות ובצלים צלויים, אורגנו טרי ויוגורט על פיתה תוצרת בית (36 ₪); סלט קיסר מחסות, קרוטוני שום, רצועות בצל, רצועות עוף צלוי, רוטב קיסר אמיתי וגבינת פרמזן (32 ₪), ועוד.

שקשוקות – השקשוקות של פיאסטה מוגשות עם לחם הבית, טחינה, לימון כבוש וסלט קצוץ קטן. בין היתר תמצאו בתפריט גרסה בלקנית עם גבינת פטה, בצל צלוי וזיתים יוונים (29 ₪), נוסח איטלקי עם פסטו ופרמזן (29 ₪), גרסה חריפה עם כוסברה, פלפל ירוק חריף ושום (29 ₪) ושקשוקה "חריימה" עם דג לבן, פפריקה חריפה, שום וכוסברה (34 ₪).

פיאסטה, רח' נחלת בנימין 22 , תל אביב, טל. 03-5101288
א'- ו' : 09:00 – אחרון הלקוחות, שבת: 11:00 – אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר