חדש בתפריט הקיץ של "עלים ירוקים": מרק גספצ'ו, מרק יוגורט ומלפפונים, וגרניטות פירות

הרשת מציעה סלט שבועי בשילוב עם פירות העונה, וב"עלים ירוקים" ניתן להרכיב סלט בהתאם להעדפות האישיות מתוך מגוון עצום של ירקות טריים, תערובת של חסה ועלי בייבי, אנטיפסטי, טופו ותוספות מבושלות של קטניות ודגנים

עלים ירוקים, רשת מסעדות מזון בריא ומהיר (סלט ברים), מציעה בתפריט הקיץ שני מרקים קרים: מרק גספצ'ו, ומרק יוגורט ומלפפונים. המרקים מוגשים בתוספת של מנת לחם.
מחירי המרק הינם 15 ₪ למרק קטן ו- 18 ₪ למרק גדול.

הרשת מציעה סלט שבועי בשילוב עם פירות העונה, וב"עלים ירוקים" ניתן להרכיב סלט בהתאם להעדפות האישיות מתוך מגוון עצום של ירקות טריים, תערובת של חסה ועלי בייבי, אנטיפסטי, טופו ותוספות מבושלות של קטניות ודגנים.

עוד בתפריט מגוון רחב של סלטים חמים מירקות מוקפצים, קישים, כריכים, פסטות, מרקים ותבשילי אורז.
להכנת המנות משמשים רטבים מיוחדים ותערובות תבלינים מועשרות בפולי סויה וזרעי פשתן שפיתחה הרשת, ומוצעים גם למכירה. כמו כן כולל התפריט מוצרים בלעדיים מתוצרת עצמית, כמו עוגיות גרנולה ויוגורט מועשר בפירות, ריבה ומוזלי.
תפריט המשקאות כולל מגוון של חליטות תה וצמחים, ומיצים סחוטים מפירות העונה.
לכבוד הקיץ החמה מגישה הרשת גרניטות פירות מרעננות, הכוללות שילובים רבים של מלון אננס נענע, תות בננה ומנגו ותמר מלון תפוז, ועוד. עוד מציעה הרשת שייק ירקות מיוחד המשלב סלק, סלרי וגזר.

הרשת מפעילה אתר אינטרנט, www.alimyerukim.com, המשמש גם כמסעדה מקוונת להזמנת משלוחי ארוחות.
המשלוחים מתבצעים על-ידי שליחים המופעלים על-ידי הרשת עצמה, כדי להבטיח את הגעתם במהירות האפשרית.ניתן להזמין גם חבילות מיוחדות לאירועים ולישיבות עסקיות.

רשת מסעדות "עלים ירוקים"
רח' הברזל 1 ת"א (רמת החייל), טל. 6473360-03
תובל 23 ר"ג (בית נועם-הבורסה ליהלומים)
אוניברסיטת ת"א, טל. 6439181-03
שד' שאול המלך 35 ת"א (בית אמריקה), טל. 6967150-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר