חדש מלחם ארז: קייטרינג לאירועים חוויתיים

רשת "לחם ארז" מציעה עתה שירותי קייטרינג ישראלי פשוט וטרי לאירועים, על פי קונספט של בעלי האירוע בכל מקום שתבקשו: בבית, במדבר, על שפת הים, בחצר או בכל מקום אחר. הכל עם חומרי גלם איכותיים, טריים, מיוחדים בצבעוניות מתפרצת

רשת "לחם ארז" מציעה עתה שירותי קייטרינג ישראלי פשוט וטרי לאירועים, על פי קונספט של בעלי האירוע בכל מקום שתבקשו: בבית, במדבר, על שפת הים, בחצר או בכל מקום אחר.
הכל עם חומרי גלם איכותיים, טריים, מיוחדים בצבעוניות מתפרצת.
שורה של טבחים עומדים ומול עיני המשתתפים קוצצים, מתבלים, מקפיצים, אופים ומבשלים בטאבון עצים קטן וגריל פחמים.

קייטרינג "לחם ארז" הינו קייטרינג בוטיק. לכל אירוע מותאם תפריט קונספטואלי למקום הזמן וסוג האירוע בהתאם לרצון הלקוח ולא לפי תפריט מובנה מראש. חנן עזרן, שף מסעדת "לחם ארז" בהרצליה ושף אירועי הקייטרינג, אומר: "בכל אירוע נוצרת חווית טעמים שונה, אין תפריט אחיד ומנות סטנדרטיות, יש עבודה יצירתית עם חומרי גלם עונתיים, לפי דרישת הלקוח והקונספט שמתאים לו".

אירועים לדוגמא:
אירועי לחם – אירועים שמבוססים על מוצרי לחם ארז. לחמים מפוארים ומיוחדים שמגיעים חמים לאירוע ישר מהתנורים של המאפיה. גבינות בוטיק בכיכרות ענקיות. יינות בוטיק ישראליים. ממרחים עם שמן זית ישראלי, וכמובן ירקות.

אירועי קונספט – אירוע בו האוכל מבוסס על רעיון מרכזי, לדוגמא: אירוע תחת הסיסמה "לחיות ביחד". באירוע מסוג זה הוצבו 6 דוכנים מ-6 עדות בארץ, עם מגוון מאכלים מסורתיים: מהמטבח האתיופי – אינג'רה ממולאת בעוף בגריל וסלסה של מנגו, מהמטבח הרוסי – 10 סוגים של וודקות קפואות, בליני עם קוויאר אדום. מהמטבח הטוניסאי – קוסקוס במרק ארטישוק ירושלמי וכרישה, וקלמארי עגבניות וצ'ילי במחבת ברזל.

אירוע דוכנים עם אוכל ישראלי פשוט וטרי – דוכן מסבחה (מכינים במקום במכתש ועלי), דוכן פוקאצ'ות בטאבון עצים קטן,דוכן פלאפל וסלט ירקות טרי קצוץ דק דוכן צלעות טלה טאבולה חיטה ירוקה וסלט עגבניות תמר, דוכן חצילים- חציל בגריל בלבנה עיזים אורגני, חצילונים ממולאים בטלה, חצילים כבושים, לחם יווני וריבת חצילים, דוכן ריזוטו[ או דוכן פסטה בעבודת יד, דוכן ממולאים צמחוניים ועוד.

אירוע צמחוני – דוכן ירקות מהגריל והטאבון – אנטי פסטי. מול הלקוחות טבחים צולים עגבניות שטח שום ואורגנו, פלפלים מתוקים וחריפים בטבון , פטריות פורטובלו במרווה ובלסמי, קישואים בדבש וצ'ילי, כרוביות בטחינה גולמית, קולורבי בסירופ חריף של תפוזי דם, שומר בלימון וזעפרן. מהגריל לצלחות של הלקוחות כמו במסעדה.

להשלמת החוויה מציעים ב"לחם ארז" גם עיצוב מלא של האירוע על פי קונספט שנבנה עם בעלי האירוע, כאשר גם האוכל והמנות משולבים לפי הלך הרוח של האירוע. לדוגמא: להפוך את הבית לשדה פורח מלא בחמניות ענקיות, כדי לתת לאירוע אווירה מיוחדת ולנער את הבית מהחזות הרגילה שלו; קישוט האירוע עם ירקות עונתיים ועמדות האוכל – כך למשל יוצרים שביל גישה לבית מאבטיחים ובקצה השביל מוגש מרענן אבטיח וודקה; אירוע על חוף הים בו כל מנות הקוקטייל הוגשו על מצע של אצות ורודות; ארוחת ערב בשולחן אבירים שמעליו תלויה שרשרת ברזל שמחזיקה 50 לחמי בייגלה ועל השולחן ארטישוקים ועיצוב מרכז שולחן בשתילים של פלפל חריף, עשבי תבלין, עגבניות עטופים בנייר משי.


להזמנות: קייטרינג "לחם ארז", טל. 09-9559892

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר