חודש ניו אורלינס באסיה מוניקה חוזר גם השנה

חגיגות מארדי גרא בניו אורלינס
פסטיבל ניו אורלינס ייצא לדרך בוולנטיין דיי 2017 עם מגוון מנות טיפוסיות, קוקטיילים וקישוטים באווירת ניו אורלינס

לאחר שנחל הצלחה גדולה בשנה שעברה, פסטיבל ניו אורלינס מתקיים גם השנה במסעדת אסיה מוניקה בהוד השרון. הפסטיבל יתחיל בוולנטיינס דיי ב- 14.2, ויסתיים בפורים (13.3) בקרנבל המוקדש למארדי גרא, הפסטיבל השנתי העליז שמתקיים בפברואר בניו אורלינס. במסגרת החגיגות המסעדה תשנה אווירה ותאמץ את המראה והתחושה של ניו אורלינס. יוגש תפריט שנבנה ע״י השף דניאל זך עם המנות הקלאסיות הידועות של העיר וקוקטיילים אופייניים.

מחבת רוחשת של אורז, נקניק מעושן , נתחי בשר בקר ושרימפס
מחבת רוחשת של אורז, נקניק מעושן , נתחי בשר בקר ושרימפס

בין המנות: Po' boy – באגט טרי או לחמניית באן מאודה, עם  רוטב איולי ברביקיו,  צלי צלעות בקר צלוי ומפורק במזלג ברוטב קייג'ון. מוגש עם מלפפון כבוש מטוגן לפריכות, פוטטוס ומטבל רמולאד. המחיר 72 ₪ או 52 ₪.

ג'מבליה – מחבת רוחשת של אורז, נקניק מעושן , נתחי בשר בקר ושרימפס או בלעדיו, ברוטב עגבניות, בצל, סלרי ופלפלים, וציר ירקות חם מתובל בתערובת קריאולית ביתית ופיקנטית. המחיר 98 ₪.

שרימפס, מולים, סרטנים ונתחי דג טריים
שרימפס, מולים, סרטנים ונתחי דג טריים

גמבו – שרימפס, מולים, סרטנים ונתחי דג טריים, בציר סרטנים עמוק, מועשר בעגבניות, ירקות שורש, במיה, תבלין קריאולי ביתי ומחוזק בבורבון ריחני. מוגש עם מחית קמח תירס מועשרת בחמאה וחלב. המחיר 98 ₪.

עוגת המלך (KING CAKE) –  העוגה המסורתית של המארדי גרא, שנחשבת כקמע מזל. המאפה המקורי היה עשוי בצק, מצופה סוכר, ובמרכזו הוטמנו בובות, כיום זהו מאפה שמרים  קלוע ועגול, ממולא תפוחים וקינמון עם ציפוי מזוגג של סוכר צבעוני – בצבעי המארדי גרא: צהוב, סגול וירוק, מוגש עם גלידה וניל או קצפת. המחיר 38 ₪.

פרוסת פאי פקאן חמימה, עשוי מבצק פריך עשיר בחמאה
פרוסת פאי פקאן חמימה, עשוי מבצק פריך עשיר בחמאה

 

פאי פקאן ברוטב וניל ובורבון –  פרוסת פאי פקאן חמימה, עשוי מבצק פריך עשיר בחמאה, מילוי אגוזי פקאן וסוכר חום, עם רוטב וניל, ניחוח ויסקי וגלידה רכה – קלאסיקה אמריקאית צרפתית. המחיר 42 ₪.

דאקירי קפוא במגוון טעמים – על בסיס רום, טריפל סק, פרי לבחירה  (תפוח, בננה, תות), וליקר של אותו פרי. המחיר 38 ₪.

חגיגות מארדי גרא בניו אורלינס
חגיגות מארדי גרא בניו אורלינס

פסטיבל ניו אורלינס של אסיה מוניקה יתחיל ב-14.2.17 ויסתיים ב- 13.3.17. קרנבל המארדי גרא יתקיים בתאריכים הבאים: יום שלישי 14 לפברואר, ימי חמישי 16 ו- 23 לפברואר, ימי חמישי 2  ו- 9 למרץ, וביום שלישי 13 למרץ –כולל הופעה חיה. מינימום לסועד בערב זה 120 ₪. הפסטיבל יתחיל בשעה  19:00, מומלץ להזמין מקומות מראש.

 

אסיה מוניקה מסעדת סושי גריל & בר – מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון, 09-7465353. א'-ש' 12:00-23:30. בפייסבוק asiamonica

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר