חודש פיצו שף בגוסטו ותרומת 10% מההכנסות לעמותת עלם

אביב משה, ארז קומורובסקי, עומר מילר, אסף גרניט וגולן גורפינקל, יצרו תפריט פיצות מבוסס על גבינות מחלבות גד

השפים מאיה לביא ויוסי דולי ממסעדת גוסטו האיטלקית, מגייסת פעם נוספת שפים-חברים לפרויקט "פיצת שף", ויחד עם השפים המובילים אביב משה, ארז קומורובסקי, עומר מילר, אסף גרניט וגולן גורפינקל, הם מציגים תפריט פיצות המבוסס על הבצק ורוטב העגבניות של גוסטו, בשילוב תערובת גבינות מיוחדות של מחלבות גד.
והצד החברתי במיזם זה: 10% מהכנסות המכירות יועברו כתרומה לעמותת עלם – עמותה לנוער במצבי סיכון. 

תפריט "פיצת שף" בדצמבר 2011: הפיצה של ארז קומרובסקי
אביב משה (מסה) יצר פיצה פונדו בוואריין בלו – 
בצק פיצה גוסטו אפוי עם מעט שמן זית, עליה מניחים מיקס עגבניות שרי מסוג טייגר, תמר ועגבניות צהובות מוקפצות בשמן זית, זילוף של פונדו בוואריין בלו, נגיעות ריקוטה פרסקה של גד, עלי גרגר נחלים ותערובת פיצוחים קלויים של גרעיני חמניות, אגוזי מלך ואגוזי פקאן.

ארז קומורובסקי הרכיב פיצת "לחמעג'ון" – פיצה גוסטו קלאסית עליה מורחים שכבה של עלי תרד חלוטים ומעליה בשר טלה צעיר, קצוץ מתובל בתערובת בהרט. נגיעה של בצל לבן, נענע קצוצה, צנוברים קלויים ומעל גבינת פקורינו כבשים של גד, לאחר האפייה מקשטים בעלי ארוגולה טריים.

עומר מילר (חדר אוכל) יוצא בפיצה "מעושרת" – על גבי בצק פיצה ייחודי של גוסטו ממרח פטריות כמהין לבנות ותערובת גבינות מיוחדות של גד, בתוספת רבעי ארטישוק הפיצה של עומר מילריהודי בטימין. מעל עלי בזיליקום טריים, טבעות פלפל צ'ילי אדום חריף, שבבי פרמז'ן וטאצ' אחרון של שמן זית איכותי עם מעט ממרח פטריות כמהין שחורות ונגיעות ריקוטה פרסקה של גד.

אסף גרניט (מחניודה) הלך על פיצה חמשוקה – בצק פיצה גוסטו עם רוטב עגבניות של גוסטו. על הבצק טחיגורט (תערובת של טחינה ויוגורט) ותערובת חמשוקה חמה, עגבניות שרי, עריסה, לימון כבוש טחון, פסטו וטחינה גולמית.
חמשוקה: תערובת של בקר, עוף וטלה טחונים ומבושלים עם בצל, שום, עריסה, לימון כבוש, עמבה, פיסטוק חלבי, צנוברים ותבלינים.

גולן גורפינקל (דלאל) מציג פיצה א-לה יוון – פיצה גוסטו קלאסית עם שומר מוקפץ בשמן זית, שום, מלח ופלפל ושכבה נוספת של אנשובי איכותי וזיתי קלמטה. לאחר האפייה, מזליפים על הפיצה יוגורט עזים עם קאשקבל מגורד של גד ועלי אורגנו טריים.

השפית מאיה לביא מגוסטו תקנח עם כדורי ריקוטה פרסקה מטוגנים (38 ₪)

הפיצות תוגשנה במסעדה בלבד ומחירן 89 ₪. תפריט פיצת שף יוגש במהלך כל חודש דצמבר.

גוסטו
שדרות ח"ן 59 פינת פרישמן 90, תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר