טעמים של חורף אסיאתי בתפריט הערב החדש של מיקה

מסעדת מיקה מציגה תפריט ערב חדש עם טעמים חורפיים ונגיעות אסיאתיות. המנות מורכבות מחומרי הגלם שהעונה הכי מרגשת מספקת: פטריות, הדרים, ג'ינג'ר, ירקות שורש, בשרים משובחים, דגים ופירות ים

מסעדת מיקה מציגה תפריט ערב חדש עם טעמים חורפיים ונגיעות אסיאתיות. המנות מורכבות מחומרי הגלם שהעונה הכי מרגשת מספקת: פטריות, הדרים, ג'ינג'ר, ירקות שורש, בשרים משובחים, דגים ופירות ים.

עסקית הערב החדשה כוללת מנה ראשונה ועיקרית במחיר של 78 שקל לסועד ומוגשת לצד תפריט הערב הרגיל של המסעדה: עיבוד מרתק של השפית מיקה שרון לחומרי גלם אסיאתיים ומערביים היוצרים חוויה קולינארית מרתקת.

להלן הצצה לתפריט
ראשונות לבחירה
דמפלינג טונה אדומה; סלט ירוק בויניגרט, טחינה, סויה ודבש; טארט קונפי עגבניות, ריבת בצל וגבינת עיזים; טרטר סלמון ווסאבי; מרק היום; חצילים ברוטב חמוץ מתוק עם עלי רוקט יוגורט וגבינה כחולה; פטריות פורטובלו בגריל עם טופו, אינרי ואצות (בתוספת מחיר: 14 שקל), קרפצ'יו פילה בקר מפולפל עם עלי ביבי, ארגולה ופרמז'ן (בתוספת מחיר: 16 שקל); סלט פירות ים, מנגו ועלים ירוקים בויניגרט גזר וג'ינג'ר (בתוספת מחיר: 19 שקל); טונה צרובה עם איטריות סומן ופיטריות שיטאקי (בתוספת מחיר: 23 שקל)

עיקריות לבחירה
צלע לבן עם צ'טני תפוחי עץ, האש תפו"א ופטריות שמפניון; פילה מוסר על ריזוטו בייבי שרימפס ברוטב זעפרן; סינטה עגל פרוס עם פירה חצילים ברוטב יין אדום; פילה מוסר עם בטטות אפויות ברוטב למון גראס וצ'לי; קדירת פירות ים בסאקה וג'ינג'ר; סושי מיקס; אנטריקוט בגריל, תפו"א צלויים עם שעועית ירוקה ברוטב יין אדום (בתוספת 34 שקל); ספייריבס במרינדת תפוזים ובזיגוג BBQ הויסין ( בתוספת 34 שקל); דג היום (בתוספת 49 שקל).

את תפריט החורף מומלץ ללוות בליין הקוקטילים החמים שייצרו במיקה (תה שנפס תפוח וקינמון 26 שקל) שעושים את ערבי החורף נגישים יותר ומענגים.


מיקה
מונטיפיורי 27, תל אביב
טלפון:5283255- 03
שעות פתיחה א-שבת, 12:00 עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר