יולי חם עם מהדורת הקיץ של פסטיבל שף תאכל

מהדורת קיץ 2008 של פסטיבל "שף תאכל" תתקיים בין 6 עד 15 ביולי בעשרות מסעדות מובילות מרחבי הארץ, אשר יציעו תפריט קיץ מיוחד הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר של 84 ₪

במקום קסום במושב רשפון, במרפסת מול הנוף במסעדת "גופרמן", ישבנו אתמול וטעמנו מטעמים מעוררי תיאבון, פרי יצירתם של שפים שונים.

היה זה אירוע מהנה באופן מיוחד שנערך לכבוד פתיחת פסטיבל "שף תאכל" המתקרב ובא (6 עד 15 ביולי), ובמסגרת ההיכרות עם השפים של מסעדות המשתתפות בפסטיבל זכינו לאכול ולטעום מנות משובחות באווירה הנינוחה והכפרית של מסעדת "גופרמן".

כמנות ראשונות הוגשו לנו סירות זוקיני במילוי עוף בקארי של השף סהר רפאל ממסעדת "כרמים" (הפינליסט של "המטבח" בערוץ 2) שבמושב סגולה,
לשולחן הגיעה מנה של קלמארי במילוי פירות ים וערמונים – פרי יצירתו המצוינת של השף אורן אלקובי ממסעדת "חסילון", והשף המוכשר מתן אברמס ממסעדת "גופרמן" הגיש חציל בלאדי עם סלט בורגול – שהפתיע בטעמו באופן מיוחד.

בהמשך טעמנו סלק ממולא בפירות ים – מנה חדשנית ומעניינת שהכין השף רם חכם ממסעדת "פרנצ'סקה ביסטרו", ומנה מעולה של נתחי עוף בחלב קוקוס ממסעדת "חסילון".
לאחר מכן הגיעו מנות אחרונות מעוררות, מתוקות וטעימות להפליא – פרי יצירתו של שף אסף לרנר ממסעדת אלפרדו.

את כל הערב ליוו יינות של יקב תבור – נותן החסות של הפסטיבל. בן זוגי אהב את המרלו המצוין, ואני אהבתי באופן מיוחד את יין הפנינים המתוק החדש שלהם.

מעבר לאווירה הנפלאה שהיתה בגופרמן, המנות כולן היו טעימות ומיוחדות, ואנחנו ממליצים לנצל את שבוע "שף תאכל" ולהגיע לטעום את המנות הטעימות האלה במחירים מיוחדים לפסטיבל.

וזה עוד לא הכל, מאחר שמהדורת קיץ 2008 של פסטיבל "שף תאכל" תתקיים בין 6 עד 15 ביולי בעשרות מסעדות מובילות מרחבי הארץ, אשר יציעו תפריט קיץ מיוחד הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר של 84 ₪ – כשהמיוחד במנות הוא שכולן עשויות על בסיס חומרי גלם עונתיים ומרעננים, כראוי לעונת הקיץ החמה.

במסעדות המשתתפות ניתן יהיה לרכוש את יינות יקב תבור, נותן החסות לפסטיבל "שף תאכל", המציע שלוש סדרות: סדרת תבור, סדרת הפרימיום "תבור אדמה", וסדרת הדגל "תבור מסחה".

המסעדות המשתתפות בפסטיבל "שף תאכל" קיץ 2008:
תל אביב:

אודאון, אוונגרד, דים סאם, דרבי בר (כשר), דרוקרס, לאנטריקוט (כשר), מזטי, פאפאגיו (כשר), פריים ומינה טומיי. ובבת ים: טוקיו שנחאי, אל גאוצ'ו.
השרון:
הוד השרון: OM, אנג'לינה.
הרצליה: אגאדיר, אושן, אל גאוצ'ו, בלה ונציה (כשר), ביסטרו 56 (כשר), בלק סטיר, ויקטורס (כשר), ווייטהול, חסילון, לה פסטה פרסקה, מינה טומיי, עד העצם, קולומבוס (כשר).
נתניה: ג'קו, מוג'ו, מנטינה, פומודורו, קולינס.
פתח תקווה: אויאמה, אל גאוצ'ו, אלפרדו (כשר) טריאקי (כשר), מולדן (כשר), סלסה (כשר).
קיבוץ מעברות: בית היין.
קיסריה: בנדי.
רעננה: אוסקה (כשר), זינגר'ס, לה טוסקנה (כשר), לה טרטוריה/סושי מניה (כשר), ספגטים.
רשפון: גופרמן.
אזור הדרום והשפלה:
אייר פורט סיטי: עד העצם.
אשדוד: בלזק, טוקיו שנחאי, מומה (כשר), סינטה, קמפיו (כשר).
אשקלון: גספאצ'ו (כשר).
נס ציונה: טוקופיה (כשר).
מודיעין: תיתורה.
ראשון לציון: אגאדיר, אורו (כשר), איזדורה, אל גאוצ'ו, הצדף, לופט, פרנצ'סקה ביסטרו, רפאלו.
מושב סגולה: כרמים, ערמונים.
רחובות: אורו (כשר) מושב גאליה, סזאר, פפרדלה (כשר).


אתר הפסטיבל: WWW.ROL.CO.IL




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר