יום פתוח לכולם בדן גורמה: חגיגת ריחות וטעמים לאוהבי אמנות הבישול והאכילה

מהו סודה של עוגת גבינה מוצלחת, ואיך מכינים מוס שוקולד איכותי? מה זה "שוקוליזם"? ואיך מכינים "שרקוטרי"? מהם עקרונות הבישול הבריא? ואיך בוחרים נתח בשר איכותי?

דן גורמה בחיפה, המרכז הישראלי ללימודים קולינריים מרשת מלונות דן, פותח את שעריו לציבור הרחב זו שנה חמישית ברציפות, עם אירוע מרכזי שיתקיים ב- 8 בספטמבר 2009, החל משעות אחה"צ בחיפה.

במסגרת האירוע הקולינרי השנתי פותחים בדן גורמה את סדנאות השף במטבח ובקונדיטוריה, ומזמינים את תושבי חיפה, קריות ואזור הצפון, לצפות בשפים, לטעום וליהנות. הכניסה חופשית.

חובבי בישול ואפייה, תרבות היין והאירוח, והמעוניינים בקריירה מקצועית בתחום אומנות הבישול והקונדיטאות, מוזמנים להתרשם וליהנות ממגוון של טעימות בסדנאות השף הפתוחות לקהל המבקרים.

סגל השפים של דן גורמה, המונה 15 שפים ושפים-קונדיטורים, יספקו הסברים על חומרי גלם, ידגימו שיטות עבודה, ויעדכנו על טרנדים עכשוויים וטכנולוגיות בישול ואפיה מתקדמות. 

המבקרים יוזמנו להשתתף בסדנאות שף כמו אפיית לחם, עיצוב עוגות, בישול ביתי ובישול בריא, שזירת פרחים, תרבות שתיית היין, אמנות הבישול למתחילים ולמתקדמים.
באירוע תהיה גם תצוגת דוכני מכירה של ספרי בישול וספרות מקצועית, ציוד תפעולי, וביגוד מקצועי.

אמנם הכניסה לאירוע ולסדנאות השף חופשית ואינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם לסדנאות השף בתיאום טלפוני מוקדם, וזאת עקב ריבוי הפניות ומספר המקומות המוגבל.  טל. 04-8302000.

באירוע אשתקד השתתפו כ-500 איש, ומדובר בחגיגה אמיתית של ריחות וטעמים לכל אוהבי הקולינריה, אמנות הבישול והאכילה.

שורשיו של המוסד עוד בשנת 1964, עת יזם מנכ"ל מלון "דן כרמל" דאז, פנחס שובר ז"ל, הקמתו של בית ספר תעשייתי למקצועות המלונאות. בשנת 1975 העתיקה רשת מלונות דן את המרכז למבנהו הנוכחי ברחוב אלחנן 17, אז נקרא "תשלובת דביר", וב- 2002 שינתה רשת דן את שמו של המרכז ל"דן גורמה". 
מדי שנה יוצאים מהמרכז כ-200 בוגרים, ובמשך השנים השתלבו רבים מבוגריו בעבודה במטבחים המקצועיים במסעדות, במלונות ובתעשיית המזון.

פעילות ההכשרה המקצועית בדן גורמה הינה בפיקוח ובמימון האגף הבכיר להכשרה ולפיתוח כוח – אדם של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (התמ"ת). חיילים משוחררים יכולים לממש את כספי הפיקדון למטרות לימודים בקורסים של אמנות הבישול (לדירוג מקצועי סוג 1), קונדיטאות (לדירוג מקצועי סוג 1), בקורס לימודי בישול למסעדות A` LA CARTE וסיווגים מתקדמים לטבחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר