יומולדת שמונה למטרופוליס – מתיחת פנים

בגזרת האוכל, המוסד שמאז ומעולם דיבר הרבה יותר כמו מסעדה מאשר קפה, מרחיב את התפריט ומציע כעת לצד מנות הבשר האהובות גם חלק שלם המוקדש לדגים ופירות ים

בסרטו של פריץ לאנג (1926) העיר העתידנית "מטרופוליס" מוצגת כבבועת אימה עתידנית בימי המילניום. בעיר העתידנית העובדים מורדים, ורובוטים מאיימים להחליף אותם. למזלנו שנות ה- 2000, גם במציאות, ובעיקר במסעדת מטרופוליס הרבה יותר נעימים- בייחוד בימים אלה, בהם המסעדה מציינת שמונה שנות נוכחות קולינארית, עם תפריט חדש, עיצוב חדש המשדר לילה ובעיקר- איך לא- המון קוקטיילים. ויש גם בשורה לחובבי הקוניאק.

בגזרת האוכל, המוסד שמאז ומעולם דיבר הרבה יותר כמו מסעדה מאשר קפה, מרחיב את התפריט ומציע כעת לצד מנות הבשר האהובות גם חלק שלם המוקדש לדגים ופירות ים.

על המנות חתום השף והבעלים יונתן לירון. בין המנות החדשות המוגשות בתפריט ניתן למצוא פסטה פירות ים ברוטב עגבניות ופסטיס (65 שקל), שרימפס מוקפץ בחמאה, שום, יין לבן ועשבי תיבול בליווי אורז (68 שקל), פילה סלמון צלוי ברוטב אסיאתי (58 שקל), קדירת פירות ים (שרימפס, קלאמרי וקוביות תפוחי אדמה ברוטב ציר ים- 74 שקל) ועוד.

גם בגזרת המנות הראשונות התווספו מנות כמו טונה טרטר (טונה אדומה, אבוקדו, בצל סגול, עגבניות וקרוסטיני- 25 שקל) וסלמון כבוש תוצרת בית המוגש עם גבינת שמנת וצלפים (25 שקל).

לצד המנות החדשות יוגשו המנות המוכרות והאהובות כמו שניצל מטרופוליס (48 ₪), סטייק אנטריקוט 300 גר' צלוי בגריל (88 שקל), קבב טלה בליווי בצל צרוב וטחינה (55 שקל), סטייק עוף בלימון וזעתר (48 שקל), רביולי גבינת צאן (45 שקל) ועוד. כל המנות העיקריות מוגשות לצד תוספת לבחירה (פירה, אורז, צ'יפס מתובל, סלט ירוק).

בגזרת הקוקטיילים (32 שקל – 38 שקל), מטרופוליס מתפאר במבחר משמח לפתיחת הלילה, הכולל שלל מרגריטות ודאקיריים מפירות טבעיים (להקל על חום הקיץ שממאן לעזוב), קלאסיקות כמו מוחיטו, קאיפרינייה, קוסמופוליטן, וסאוורים. ולמי שחובב קוניאק, קבלו המלצה בדמות הדיל האלכוהולי הכי משתלם בעיר. מטרופוליס מציע מנה של רמי מרטן v.s.o.p ב- 55 שקל בלבד! יומולדת שמייח…

מטרופוליס, יהודה מכבי 53, תל-אביב. 03-6057026 .
א'-ש 08:00-אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר