יטבתה אקספרס – אספרסו בר חדש בתוך הסניף

רשת מסעדות "יטבתה בעיר" הותיקה והמוכרת עוברת בימים אלו שינוי מרענן וצעיר ומשיקה את 'יטבתה אקספרס' בסניף קניון עזריאלי בתל אביב. כמו כן, קיבלה מסעדת "יטבתה בעיר – עזריאלי" בימים אלו תעודת הכשר ובכך מאפשרת גם לציבור הדתי להנות ממגון המנות העשירות של המסעדה

רשת מסעדות "יטבתה בעיר" הותיקה והמוכרת עוברת בימים אלו שינוי מרענן וצעיר ומשיקה את 'יטבתה אקספרס' בסניף קניון עזריאלי בתל אביב. כמו כן, קיבלה מסעדת "יטבתה בעיר – עזריאלי" בימים אלו תעודת הכשר ובכך מאפשרת גם לציבור הדתי להנות ממגון המנות העשירות של המסעדה.

"יטבתה אקספרס"- מחלקת אספרסו בר בעיצוב צעיר מודרני וחדשני, הוא 'מתיחת הפנים' שכל כך נדרשה לסניף הפופולארי והעמוס בעזריאלי. הסניף שמאופיין בקהל צעיר וחיילים, לצד אנשי העסקים של מגדלי עזריאלי ובלייני הקניון מציע בנוסף למסעדה גם אפשרות של בילוי "על הבר" החדש המעוצב בסגנון יאפי ובקווים נקיים עם מסכי פלזמה המשדרים קליפים, וכמובן מארוחות עשירות על פי מיטב מסורת "יטבתה בעיר", והכל במחירים מיוחדים ונוחים במיוחד לארוחה קלילה ומהירה לדוגמא: כריך "ג'בטה יווני" עם ממרח עגבניות מיובשות, גבינה בולגרית, בזיליקום, רוקט ועגבניה + שתיה 19.90 שקל בלבד.

לדברי אורי ולס מנכ"ל רשת "יטבתה בעיר": "ההחלטה לפתוח את "יטבתה אקספרס", נבעה מתנועת האנשים בקניון עזריאלי המגיעים לקניון גם מתחנת הרכבת הקרובה ומעוניינים לקבל שרות מהיר".

"כמו כן, ניתן יהיה להמשיך ולהנות מתפריט עשיר ומגוון הכולל מנות נוספות במסעדה אשר שופצה גם היא בימים אלו".

מסעדת "יטבתה בעיר" ו"יטבתה אקספרס" בסניף עזריאלי קיבלו בימים אלו תעודת הכשר מטעם הרבנות הראשית ( עד כה למרות שמוצריה היו כשרים,לא היתה המסעדה כשרה כיון שנפתחה בשבת)

מחירים לדוגמא
כריך קל – לחם קל עינן ממרח עגבניות מיובשות, צפתית 5% קישוי קלוי ורוקט – 16 שקל.
מאפה ושתייה – 13.90 שקל
סלטי בהרכבה עצמית – החל מ 25.50 שקל.
טוסטים – 16 שקל.

על רשת מסעדות "יטבתה בעיר"
רשת יטבתה בעיר הוקמה בשנת 1987 ע"י יזמים פרטיים, כיום מפעילה הרשת 7 מסעדות ברחבי הארץ מסעדות הרשת מגישות אוכל חלבי טרי ואיכותי באוירה ישראלית שמחה ונינוחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר