יצא מדריך המסעדות 2009 של על השולחן: שגב משה שף השנה, הרברט סמואל מסעדת השנה

מדריך המסעדות של "על השולחן" מביא המלצות מעודכנות על המסעדות בכל רחבי הארץ, בכל הסגנונות ורמות מחיר. במערכת המגזין אומרים כי רשימת 100 המסעדות הטובות נבחרה על סמך בדיקות אובייקטיביות ואנונימיות של צוות הטועמים

המהדורה הרביעית של מדריך המסעדות של המגזין "על השולחן" יוצאת לאור ומציגה את 100 המסעדות הטובות בישראל ועוד 60 מסעדות אזוריות מומלצות. כן מדרג המדריך את 10 המסעדות הטובות בישראל ומכתיר את שף השנה, מסעדני השנה ומסעדת השנה.

מדריך המסעדות של "על השולחן"  מביא המלצות מעודכנות על המסעדות בכל רחבי הארץ,
בכל הסגנונות ורמות מחיר. במערכת המגזין אומרים
כי רשימת 100 המסעדות הטובות נבחרה על סמך בדיקות אובייקטיביות ואנונימיות של צוות הטועמים מטעם המגזין, והמסעדות שהרשימו במיוחד זכו בכוכב.

שף השנה הוא שגב משה, הבעלים של "שגב" בהרצליה ו"שגב אקספרס" ברמת החייל. 
מסעדני השנה הם רותי ומתי ברודו, הבעלים של "קופי בר", "בראסרי" ו"הוטל מונטיפיורי" בתל אביב.
מסעדת השנה של "על השולחן" היא "הרברט סמואל" בהנהגתו של השף יונתן רושפלד. 
כן מתפרסמת במדריך רשימת עשר המסעדות הטובות בישראל (לפי א'-ב'): אדורה, הרברט סמואל, יועזר בר יין, כתית, מול ים, מסה, סלון, קלוא'ליס רפאל ושגב.
"סלון" של אייל שני ו"אדורה" של אבי ביטון נכנסו השנה לראשונה לרשימת עשרת הגדולים. יצאו מהצמרת "אורקה" (שנסגרה לאחרונה) ו"טוטו" שזכתה בכוכב.
לראשונה נכללו במדריך 10 המסעדות הכשרות הטובות בישראל.

עוד במדריך: מסעדות חדשות ומבטיחות (שנפתחו סמוך לצאת המדריך), הארוחות העסקיות הכי משתלמות, רשתות המסעדות הכי טובות, וארוחות בוקר מומלצות.
רשימת 60 המסעדות המומלצות בפריפריה באה לתת מענה למטיילים ומתגוררים מחוץ לריכוזי המסעדות הגדולים של תל אביב וירושלים.

"המגמה הבולטת ביותר בשנה הנוכחית מבחינת מסעדנות, הייתה עלייה דרמטית במחירים," אומרת ז'אנה גור, העורכת הראשית של "על השולחן". "לקראת סוף השנה, עם פרוץ המשבר הכלכלי, ראינו תחילה של מגמה הפוכה – ירידה במחירים ואף סגירה של מסעדות רבות עקב המצב. אבל, כפי שקורה לא פעם בעתות משבר, ענף המסעדות מתמקצע ומשתפר".

המדריך בפורמט כיס נוח לשימוש ולנשיאה יימכר במבצע מיוחד בחנויות "צומת ספרים". כן ניתן להזמין את המדריך ישירות במערכת "על השולחן".

המחיר: 39 ש"ח

מגזין על השולחן
טל. 03-6488898
www.hashulchan.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר