יקבי כרמל וקרן ריט מאמצים את נבחרת הנוער הקולינרית לאולימפיאדת הגסטרונומיה

גולת הכותרת של תהליך ההכנות הייתה בארוחת גאלה חגיגית שהתקיימה ביקבי כרמל בראשון לציון, במסגרתה בישלו תלמידי הנבחרת למוזמנים ארוחת ערב בפורמט מטבח פתוח

כחלק מפעילות תרומה לקהילה בתחומי הקולינריה, יאמצו 'יקבי כרמל' את נבחרת השפים הצעירים של ישראל, ויממנו עם 'קרן ריט' את השתתפות הנחרת באולימפיאדת הגסטרונומיה הבינלאומית IKA.
סכום ההשקעה בפעילות עומד על כמיליון ש"ח.

אולימפיאדת הבישול הבינלאומית תתקיים בעיר אירפורט בגרמניה בחודש נובמבר 2008.
פרויקט נבחרת הנוער הקולינרית הינו פרויקט חברתי המאפשר לתלמידי תיכונים המגיעים משכבות שונות באוכלוסייה ולומדים במגמות בישול וגסטרונומיה בבתי הספר 'תדמור הרצליה', 'אורט מצליח צריפין' ו'עמל כפר סבא', להצטיין בתחום פעילותם הגסטרונומי המרכזי ולייצג את ישראל בתחרות בינלאומית יוקרתית.

בשנה שעברה זכתה נבחרת הנוער הקולינרית של ישראל במדליית הכסף בקטגוריית הגיל שלה בתחרות הבינלאומית אשר התקיימה בלוקסמבורג.
לצורך בחירת סגל הנבחרת הצעירה התקיימו מספר שלבים אשר החלו בחודש אוקטובר 2007 ונמשכו לאורך החודשים האחרונים. צוות המומחים אשר שפט בשלבים המוקדמים של התחרות כלל שפים ישראלים בכירים. ששת הזוכים בשלבים המוקדמים של הבחירה ירכיבו את הנבחרת הסופית, אשר תעבור סדרת אימונים מקצועית ותייצג את ישראל בתחרות בגרמניה.

גולת הכותרת של תהליך ההכנות הייתה בארוחת גאלה חגיגית שהתקיימה ביקבי כרמל בראשון לציון, במסגרתה בישלו תלמידי הנבחרת למוזמנים ארוחת ערב בפורמט מטבח פתוח.

ישראל איבצן, יו"ר ומנכ"ל 'יקבי כרמל', אומר: "כגורם המוביל את שוק היין בישראל, יקבי כרמל לוקחים על עצמם אחריות חברתית על עידוד ופיתוח דור העתיד של עולם הגסטרונומיה בישראל, ורואים בתרומה לקהילה ערך ראשון במעלה העולה על כל פעילות שיווקית אחרת.
כמהלך אסטרטגי מרכזי בתחום זה אנו מאמצים באהבה את קבוצת השפים הישראלים הצעירים ומלווים אותם בדרכם לאולימפיאדת IKA הקרובה. אנו מודים ל'קרן ריט' ולעומד בראשה, ליאו נוי, על שהצטרפו אלינו באתגר זה, ובטוחים כי נבחרת השפים הצעירים תגיע להישגים אדירים אשר ישפכו אור חיובי על מדינת ישראל בפן הגסטרונומי ובפן החברתי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר