לא מתחשק לבשל בקיץ? סיון–שף תביא לכם ארוחות גורמה עד הבית

סיון בנתה תפריט עשיר המשתרע על 3 עמודים, ובו שלל מנות אשר יגיעו היישר למקרר הביתי. התפריט מחולק לפי נושאים: סלטים, מרקים, מאפים, בשר, מנות עוף, תבשילים וקדרות, דגים, מיוחדים לאירוח, אוכל בריא, ומנות שילדים אוהבים

סיון גולדברג, שפית פרטית ובעלים של הקייטרינג סיון–שף, מציעה שירות מתאים לימי הקיץ החמים והחופש הגדול.

"כולם יודעים שבקיץ אנחנו מבשלים פחות – הרבה פחות. אנחנו לרוב אוכלים בחוץ, לעיתים גם אוכל מהיר, עסוקים עם הילדים והמשפחה, ורק המחשבה על לערוך קניות שלוקחות זמן לא מבוטל ולעמוד במטבח הלוהט ולבשל אוכל ביתי משובח, ריחני ובריא – זו משימה לא קלה כלל", אומרת סיון, שבנתה תפריט עשיר המשתרע על 3 עמודים, ובו שלל מנות אשר יגיעו היישר למקרר הביתי.

התפריט מחולק לפי נושאים: סלטים, מרקים, מאפים, בשר, מנות עוף, תבשילים וקדרות, דגים, מיוחדים לאירוח, אוכל בריא, ומנות שילדים אוהבים.

כמו באירועים, בארוחות ובמסיבות שהיא עורכת ללקוחותיה, כל האוכל המתבשל במטבחה של סיון עשוי מחומרי גלם מובחרים, ומתובל ללא חומרים משמרים ואבקות מרק.

סיון, האומרת כי האוכל יגיע לביתכם לאחר הזמנה מראש ותיאום הגעתו כשהוא טרי, ריחני, וארוז בכלים מתאימים לאחסון במקרר ולחימום בתנור, מספרת על גימיק חדש: "עבור ילדים שבאים הביתה ומחממים לעצמם את האוכל במהלך שנת הלימודים או בחופשה, ניתן לקבל מגש מיוחד ובו בנויה כבר ארוחת צהרים מושלמת. המגש מחולק לתאים, וניתן לחמם אותו בתנור או במיקרוגל".

סיון מוסיפה דבר חשוב נוסף: "אמנם בתפריט שבניתי ישנן עשרות מנות משובחות, ועם זאת כמו תמיד חשוב לי הקשר האישי והשירות המתאים ביותר ללקוחות שלי – כך שנוכל יחד לבנות לכל משפחה את התפריט המיוחד לה לפי הטעמים והצרכים".

יעל, לקוחה ותיקה של סיון, מספרת שעל כל ארוחת ילדים במגש המיוחד היא מקבלת קינוח כצ'ופר. "מלבד העובדה שהאוכל של סיון עשוי ברמה גבוהה ביותר, אני אוהבת את הקשר האישי עימה. היא זמינה עבורי וקשובה לכל מה שאני צריכה, ומעניקה לי שירות יוצא דופן", אומרת יעל, שאוהבת במיוחד את הקציצות של סיון ואת רוטב הבולונז העשיר והמתקתק. כמו כן התאהבה בסלט הירקות הקריספיים הצבעוניים ברוטב חמאת בוטנים ושמן שומשום.

לקבלת התפריט המלא: סיון, טל. 052-40444250

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר