לופט: עסקית ללא גלוטן

שף חדש נכנס למסעדת ה- Loft הוותיקה בראשון לציון, ויחד איתו נכנס תפריט חדש לארוחה העסקית של המסעדה. המיוחד כאן הוא במענה החשוב שנותנת מעתה המסעדה לחולי צליאק ולכל מי שנמנע מאכילת מוצרים המכילים גלוטן

שף חדש נכנס למסעדת ה- Loft הוותיקה בראשון לציון, ויחד איתו נכנס תפריט חדש לארוחה העסקית של המסעדה. המיוחד כאן הוא במענה החשוב שנותנת מעתה המסעדה לחולי צליאק ולכל מי שנמנע מאכילת מוצרים המכילים גלוטן.

במטרה לספק את המענה הדרוש, חיפש השף אלעד כחלון לחמניות נטולות גלוטן, אשר יהוו תחליף למקובל במסעדה זו ובאחרות. כאלה יש בשוק לא מעט, רובן ככולן בעלות טעם לוואי, ולא פעם עם מרקם בעייתי. הוא מצא בראשון לציון מאפייה המצליחה לייצר לחמניות באיכות גבוהה, עם מרקם נוח לאכילה וללא טעם לוואי.

כך אפשר ליהנות בזמן העסקיות מלחמניה נטולת גלוטן המוגשת לשולחן עם חמאה, ואז לבחור מבין המנות, שילוב של מנה ראשונה ומנה עיקרית. מחיר הארוחה עומד על 69 ₪, ולסועדים מוצגות מספר אפשרויות.

כמנה ראשונה אפשר לבחור בין מיני צ'יקן בורגר צלוי בגריל מונח על עגבנייה חרוכה, חציל בלאדי על טחינה ירוקה בתוספת עגבניות טריות ופטרוזיליה, סלט עלי בייבי – קוביות עגבניות, מלפפונים, פלפלים וגבינת פטה 5% לבין שיפודי עוף במרינדת הדרים – צרוב בגריל על סלט הדרים ירוק.

הצ'יקן בורגר היה עסיסי במידה מפתיעה, מנה לא גדולה אך משביעה, אם נוגסים עד תום בעגבניה. החציל הבשרני היה עשוי טוב, עם טחינה עשויה נכון ועגבניות טריות. הסלט היה סטנדרטי, אמנם טרי וטעים אך לא מיוחד. שיפודי העוף יכלו להיות טובים אם לא היו מגיעים יבשים, שכן המרינדה שלהם מוסיפה טוויסט מיוחד לטעם.

העיקריות בתפריט זה כוללות חזה עוף בתערובת תבליני השף, סלט בריאות הכולל עלי בייבי, פלחי אבוקדו וירקות, סטייק פרגית בעשבי תיבול ותוספת אורז, בורגר בקר 250 גר' בקר אנגוס בלחמנייה ללא גלוטן, ופילה סלמון אפוי בתנור על שעועית צהובה (בתוספת 20 ₪).

הסלט, כמו זה במנה הראשונה, היה סטנדרטי אך טרי וטעים, עם רוטב עדין שהשתלב טוב במנה. פילה הסלמון היה עסיסי, טעים מאוד, והשעועית הצהובה היתה לא פחות ממעולה. חזה העוף היה עשוי היטב, ותערובת התבלינים שדרגה את המוצר הבסיסי הזה לכדי מנה מוצלחת מאוד. רק חבל שתוספת האורז שהגיעה לשלוחן סבלה ממליחות יתרה, כמוה גם הסלמון. מישהו מאוהב במטבח?

גולת הכותרת של המנות העיקריות היא כמובן ההמבורגר. זה כאמור עשוי מבשר אנגוס איכותי, והתוצאה היא אחד ההמבורגרים הטובים ביותר שטעמנו. השוס הוא הלחמניה נטולת הגלוטן, עוד סיפור הצלחה, שיחד עם ההמבורגר והירקות הופכים למנה ראויה שכל מי שסובל מרגישות לגלוטן יידע להעריך.

לקינוחים לא נשארנו. אלה אמנם אינם מכילים גלוטן, אבל לנו כבר לא נשאר מקום. למרות הבעיות הקלות בהכנת המנות, התפריט החדש של הלופט הוא תוספת חשובה לחולי צליאק ובכלל, ואנו רק מקווים שהוא ייצא מגבול העסקיות ויוצע לבאי המסעדה לכל אורך היום.

מסעדת הלופט
רח' משה בקר 15 ראשל"צ
טל. 03-9563216
א – ש,  12:00 עד לקוח אחרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר