לחם בשר: חוויה כשרה

ההכשר הגבוה של המסעדה הופך אותה לאידיאלית לדתיים ולחרדים כאחד, שאכן ממלאים את המסעדה כאילו אין מיתון בעולם. חשוב, לפיכך, להזמין מקום במסעדה, במיוחד בתקופה זו של קיץ וחופש

שלושה דברים מבדילים את לחם בשר, השוכנת בנמל תל אביב, ממרבית המסעדות בנמל. ראשית זהו הדגש על השילוב בין בשר ללחם; לא רק בשם המסעדה אלא גם בתפריט; שנית, העובדה כי המסעדה שייכת לקבוצת קפה קפה, שהפכה כבר לרשת ההסעדה הגדולה בישראל, שבבעלותה גם הרשתות לחם ארז, לבורטוריו די פסטה, פרש קיטשן ורובנ'ס; שלישית, ההכשר הגבוה של המסעדה הופך אותה לאידיאלית לדתיים ולחרדים כאחד, שאכן ממלאים את המסעדה כאילו אין מיתון בעולם. חשוב, לפיכך, להזמין מקום במסעדה, במיוחד בתקופה זו של קיץ וחופש.

מלבד כל אלה, לחם בשר היא מסעדה מהסגנון המוכר. עיצוב מוקפד המשרה אווירה חמה ומזמינה, עם שולחנות ובר בחלק הפנימי הממוזג ועוד רבות בחלק החיצוני, החם והלח (בערב, להפתעתנו, היה ממש נעים בחוץ).

התפריט מצומצם בהשוואה לנהוג במסעדות רבות בישראל, תוך מתן דגש נרחב על מנות בשריות. השילוב עם לחמים נמצא כאן במספר מנות מצומצם – שלוש בסך הכל, אך הלחמים האיכותיים מקבלים ביטוי גם במנת הפתיחה, הכוללת שלושה סוגי לחמים מצויינים עם שמן זית וסלסלת עגבניות, טחינה, גוואקמולי וסלט פלפלים, שכל אחד בסגנונו הוא, היה טעים מאוד (16 שקלים).

מהראשונות הזמנו את הפוקאצ'ה, אחת המנות המשלבות בין לחם ובשר. כאן מקבלים גרסה עבה, קטנה וטעימה מאוד של פוקאצ'ה, ועליה בשר טחון עם נוכחות לא ברורה של ירקות שורש. כל זה מתובל כהלכה, כלומר מלא חיים אך במידה (38 שקלים). מתפריט הספיישלים הזמנו סלט סלמון, שהתגלה כסלט קיצי ועשיר עם מגוון של ירקות, בהם קוביות סלק ונבטים, כמו גם כמו כיפה של פרוסות סלמון כבוש וטרי (69 שקלים).

מתפריט העיקריות הלכנו לשני כיוונים מעט שונים. מצד אחד, סינייה טלה, כלומר תבשיל של בשר טלה טחון עם עגבניות, חצילים, צנוברים ואורגנו, המוגש במחבת חמה שנעטפה טרם ההכנה בבצק, שמשתלב מצוין עם התבשיל הטעים (88 שקלים). מנגד, 200 גרם של פילה בקר מלא בטעמים ועשוי כהלכה, בדיוק כפי שביקשנו, המוגש עם שתי חתיכות של אגס שהושרה ביין (159 שקלים). על שתי המנות בחרנו כתוספת סלט עלים לא גדול שמגיע עם עגבניות שרי ורוטב בסיסי אך טעים; וצ'יפס עסיסי, אם כי לא בטוח שנחתך במקום.

על קינוח ויתרנו הפעם מפאת חוסר מקום, ושנינו הסכמנו כי זו הייתה אחת המסעדות הטובות שאכלנו בהן לאחרונה. רק המחירים הגבוהים קצת הפריעו לנו, וההסבר של המלצר – הכשרות המיוחדת מייקרת את מחיר חומרי הגלם – הניח את דעתנו חלקית. זה מסביר מדוע הפילה עולה כפי שהוא עולה, אך מדוע משקה מוגז עולה 16 שקלים לבקבוק?

לחם בשר
נמל תל אביב, האנגר 14 תל אביב
טל. 057-9427409
א'-ה' 12:00 עד אחרון הלקוחות, ו' 12:00-16:00, שבת שעה לאחר צאת השבת עד אחרון הלקוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר