לילה חי מאוד 15.7: השף אלון גונן, וודקה בטעמי תה קיציים

ביום חמישי 15.7.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 15.7.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
הפרק ה- 25 של התסכית "רצח בלילה חי מאוד" שכתבה הסופרת אדיבה גפן, בשידור חי עם שחקנים – מעיין גולדברג, אבי עדוי וקרן מור, בעריכתו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
סגיב כהן – זמר יוצר עם סינגל שלישי לקראת אלבום שלישי. בשנה שעברה עלה שמו של סגיב לכותרות שכתב והלחין את אלבומה המצליח של גלי עטרי. באלבום החדש מוסיקת עולם ומזמורים מהמקורות ומבית אבא. סגיב יהיה באולפן יחד עם חברים נגני גיטרה, בס, תופים ועוּד.
להקת RGB – רימון בלוז גרופ – סדנת הבלוז הראשונה בישראל שהקים נחום פרפרקוביץ. ליטל דוד, הראל דהרי ונועה גולן בראל – שירה, נמרוד מרגלית ויואב זיידנברג – גיטרות חשמליות, אורי שחם – פסנתר, איתי סול – בס, יואב ויינברג – תופים. עיבוד ניהול והפקה מוסיקלית – נחום פרפרקוביץ.
אבי עדווי, קרן מור וגיא ברכה – שלושה זמרים-שחקנים עם מופע של שירים וניגונים והומור יהודי במופע " איש מצחיק היה". ניהול מוסיקלי ופסנתר – עידו מנור.
אוליביה אנגלשטיין – עם סדנת "הזמנת גבר חייך". מפגשים לנשים להעצמה נשית והזמנת גבר חלומותיהן.
אמן החושים שימי אטיאס – יפתח את המעטפה החתומה עם שם הנבחרת שזכתה במונדיאל (ספרד) – מעטפה שנחתמה ב 17.6.
אסתי אורן – הנומרולוגית וקבלית שמתמחה בייעוץ ואבחון על פי ניתוח שם האדם, ויועצת נישואין – אסתי חתומה על המעטפה של שימי אטיאס.
האסטרולוגית טובה ספרא.
רותם נרדי-בוטל – מנכלי"ת ובעלים של חברת ארודן עם וודקה בטעמי תה קיציים, ליקרים ועוד.
השף אלון גונן.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר