לילה חי מאוד 17.6.10: אכילה נכונה במונדיאל, מסעדת זינק, יקב הנס שטרנבך

ביום חמישי 17.6.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב': אמן החושים שימי אטיאס יחזה מי תהיה אלופת המונדיאל. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר

ביום חמישי 17.6.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
אמן החושים שימי אטיאס יחזה מי תהיה אלופת המונדיאל.
הפרק ה- 24 של תסכית המתח "רצח בלילה חי מאוד" – שכתבה הסופרת אדיבה גפן, בשידור חי עם השחקנים מעיין גולדברג, עדי פאר, ירון חי מנשה ואבי עדווי, בראשותו ובביומו של שחקן "הבימה" דובל'ה רייזר .
אורי קריב הלחין מוסיקה מקורית שתלווה את המותחן, ובנוסף ישולבו אפקטים קוליים חיים באולפן.
להקת המרפסות – שבימים אלה מסיימת להקליט את אלבומה השני שייצא הקיץ, ובמקביל יוצאת לסיבוב הופעות במועדונים ברחבי הארץ. צחי אלוש – שירה וגיטרה אקוסטית , עידו אוחיון – קלידים , בס סינטטי וגיטרה חשמלית, רועי בר יהודה – גיטרה חשמלית ושירה, דביר דקל – תופים.
האחים צנחני – ערן – שירה וגיטרה אקוסטית, אופיר – שירה וקונגס, תומי – שירה וכלי הקשה – במופע לא שגרתי במוסיקה סובבת עולם כמעט מכל פינה בעולם,ישראלי ישן, רוק ישראלי ים תיכוני, רגאי, אפריקאי, יודל, קאנטרי ועוד.
שחקני קומדיית הטעויות "נא לא להפריע" – בבית צבי .3 זוגות מסתבכים בשקרים סביב הזוגיות המהוגנת שלהם, פלונטר מסובך של אי הבנות והרבה צחוק, פארסה קלאסית מ- 1969, מאת ריי קוני וג'ון צ'פמן, הנועצת סיכה בבלון הנפוח של חיי הנישואין הבורגניים. ביים דובלה רייזר ומשתתפים תלמידי השנה השלישית בבית צבי.
אסתי אורן – יועצת נישואין, נומרולוגית קבלית, תקשורת בין זוגית, אבחון על פי השם ועוד. זינק
לילית רומם – הבעלים והמנכ"ל של שומרי משקל – טיפים לאכילה נכונה בתקופת המונדיאל כדי לא לעלות במשקל, ואיך להצליח לרזות גם בתקופת הקיץ.
המסעדן ניל בן פורת – מבר-מסעדה Zinc בתל אביב שחוגג 5 שנות פעילות.
היינן מנו מדר – מיקב הנס שטרנבך בגבעת ישעיהו שליד עמק האלה. "משק יין" העושה את יינותיו מענבי כרם ג'נבא, 12.5 דונם של קברנה סוביניון, בגדתו השמאלית של נחל חכליל התחתון. בשנת 1999 נעשה היין הראשון. בשנת 2003 הצטרף מנו כשותף לגדי שטרנבך. מנו סיים לפני זמן קצר את לימודיו לתואר שני בייננות באוניברסיטת בורדו.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר