לילה חי מאוד 2.2: מסעדת ראצ'ה הגרוזינית ויקב גבריאל

ביום חמישי 2.2.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 2.2.12 התוכנית "לילה חי מאוד" עם אמנון פאר, משודרת כרגיל אחרי יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
דודו זר
– מפרפר נחמד ושירי א"י. עכשיו הוא ז.דוד – פרויקט פרסומי קומי באינטרנט שצובר תאוצה גדולה. האהבה שלו לרוקנ'רול מלווה אותו מאז "אל תקרא לי שחור", ועכשיו התגשמה סוף סוף עם להקת "זקני ציון". דודו – שירה וגיטרה אקוסטית, יוסי יעקובי – גיטרה חשמלית, מרי לנצ'נר – גיטרה חשמלית, ספי בראון – בס, תומר גרמזי – תופים.
דובל'ה רייזר.
הרב יעקב גלויברמן
– פרשת השבוע וט"ו בשבט.
דוד ברכה – עם פירות ארץ ישראל.
עמיקם ריקלין – איש הקרן הקימת, טיולים לט"ו בשבט.
עוזי אלי חזיא –איש האתרוגים משוק מחנה יהודה. מפעל חיים של איש אחד העוסק ברקיחת תרופות וקוסמטיקה מעשבים ,תבלינים, פירות עונתיים, צמחים ומיצים: מיץ אתרוגים, מיץ קנה סוכר, מיץ חבושים, מיץ עשבים ועוד.
הזמר הגרוזיני מיקי מיראל – הידוע בכינויו טש טש (כפיים בגרוזינית), בשירים גרוזיניים ושירים מקוריים.
המסעדנית לילי בן שלום ממסעדת ראצ'ה – מסעדה גרוזינית בירושלים, עם טקס ה"טמנדה": טקס גרוזיני מסורתי המשמש את יושבי הסעודה לברכות אישיות מקוריות.
היינן גבריאל (גבי) פרום – מיקב גבריאל. יקב בוטיק שהוקם ב-2009 על ידי גבי, מתוך רצון ליצור יינות איכות מאחד מאזורי היין היותר מאתגרים ומעניינים – הנגב.
גבי, איש היי-טק ,עמל ופיתח בשנתו הראשונה של היקב שלושה סוגי יינות אדומים: קברנה סוביניון, מרלו ומלבק, שמאופיינים בסגנון איטלקי, רעננות, תיבול ואיזון.
ג'קסי ג'קסון – בביקור בארץ.
תומר סגיס.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר