לילה חי מאוד 8.7: יבואניות היין ג'יאקונדה, מסעדת רוקח 73, וספר חדש – קפה ועוד

ביום חמישי 8.7.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם

ביום חמישי 8.7.10 התוכנית "לילה חי מאוד" כרגיל אחר יומן חצות ברשת ב'. בידור, מוסיקה, תיאטרון, מיסטיקה, גסטרונומיה, טיולים, תרבות פנאי, החיים הטובים וכל מה שאפשר, הדברים שיכולים לשמח את הלב והנשמה, בקיצור הדברים הכי לא חשובים בעולם.

ב"לילה חי מאוד" השבוע:
גל דה פז – זמרת ויוצרת צעירה עם אלבום בכורה שהופק ע"י בעלה אריאל קשת בשיתוף עם עופר שקרלסקי. את רוב השירים באלבום גל כתבה, והם ומשלבים רוק ובלוז דרך הקאנטרי. גל – שירה וגיטרה אקוסטית, אריאל קשת – קלידים וקולות, עופר שקלרסקי – גיטרות וקולות, גיא ברתור – בס, מתן אפרת – תופים.
טניה וינוקור – רקדנית פלמנקו, כנרת ויוצרת תיאטרון "פלמנקו פיוז'ן" שמשלב בין אמנויות שונות וסגנונות מוסיקליים שונים. טניה – כינור וריקוד, ניסן ראובן – קחון וכלי הקשה, עידן טולדנו- גיטרה.
אמן החושים שימי אטיאס.
שחקני "חמישה קילו סוכר" בתיאטרון "גשר"
– מחזה מקורי מאת גור קורן: מה היית עושה אם סבא שלך שמת לפני כמה שנים, היה מופיע בחייך דרך אנשים שאתה מכיר, ומבקש לשנות איזו עובדה בספר שעומד להתפרסם על מלחמת העולם השנייה? לגור קורן זה קרה. סבא שלו חזר באופן מטאפיזי, והוא משחק את עצמו יחד עם ציון אשכנזי, רונית בקרמן, יובל ינאי ונועה קולר. ההצגה היא חלק מפרויקט "האנגר גשר" שמעודד את השחקנים והיוצרים ליזום ולפתח פרויקטים, מחזות מקוריים, ולהביא אל הבמה את עולמם האישי.
"קפה ועוד" – ספר חדש שכתבו אלינוער רבין ואילן שנהב, המציע שילוב של קפה ומאפה גם בבית. כל אחד יכול לארח על קפה טוב עם מאפה טרי ולהתגאות בכך.
בספר מבחר מתכונים להכנת כל ה"ליד הקפה", שנוסו בכל שעות היום, עם כל סוגי הקפה, עם הרבה חברים. אלינוער רבין – כתבה במשך 15 שנים מדור קבוע "אוכל" במוסף סגנון של מעריב ועשתה לה מוניטין בתחום הקולינרי. כתבה וערכה ספרי בישול רבים, אילן שנהב – המייסד של רשת קפה הקרויה על שמו (ממנה רפאלה וענת מג'יאקונדהפרש), שידרג את תפיסת איכות הקפה בארץ, והראה לשוק שיצירתיות בקפה וחדשנות הולכים יחד ומשמש יו"ר האיגוד הישראלי לקפה.
היינניות והיבואניות ענת סלע ורפאלה רונן – ג'יאקונדה – יינניות מוסמכות שסיימו את לימודי הייננות בניו זילנד, עבדו ביקבים החשובים והבולטים ביותר, ובמהלך השנים בחו"ל התמחו בטעימה ובהערכת יינות במסגרות מקצועיות. ג'יאקונדה –מרכז ללימודי יין סדנאות וטעימות ויבוא יינות אדומים ולבנים מעולים מיקבי בוטיק של יצרנים מוערכים מגרמניה, צרפת, ספרד, ניו זילנד, אוסטריה ואיטליה.
השף אייל לביא מרוקח 73.
תומר סגיס.
עמיקם ריקלין.

וכרגיל שאול מייזליש, ג'ו קוט, אביהו שפירא, ועוד חברים ואורחים.
תגובות, הצעות, רעיונות והערות אפשר לשלוח גם בזמן השידור לאימייל [email protected]

אפשר להאזין לתוכנית באתר האינטרנט של רשת ב' בשידור חי וגם כל השבוע, הקלקה כפולה על "תוכניות מוקלטות כבקשתך" ו"לילה חי מאוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר