מאפה סלמון עם ריזוטו ותרד

בצק פילאס טורקי – מעדנותחצי קג סלמון – טרי בלבד!!!ריזוטו – חצי כוסחצי שקית תרד טרי חלוט במים רותחים ומצונן3 כפות מסקרפונה גד100 גר פרמז'ן גד טחוןמלח יםפלפל שחור גרוס1 כוס מים1 ביצה טרופה להברשהקצח/סומסום100 גר חמאההכנת האורזמניחים את האורז עם המים בסיר ומבשלים על אש בינונית עד 3/4 מוכנות האורז, מתבלים במלח ובפלפל, מוסיפים מחצית מהחמאה, את המסקרפונה והפרמז'ן מערבבים ומצננים.הכנת התרדפשוט חולטים את התרד במים רותחים עד רכות התרד, מסננים ומצננים.הכנת המנהאת הפילס מפשירים וחותכים למלבנים, במרכז כל מלבן מניחים כף מהאורז ומשטחים, מניחים חופן מעלי התרד ונתח מהסלמון, מתבלים וסוגרים היטב, מברישים בביצה, מקצחים ומסמסמים. אופים בתנור על 200 מעלות למשך 40 דקות.ניתן להגיש עם יוגורט עיזים.

בצק פילאס טורקי – מעדנות
חצי קג סלמון – טרי בלבד!!!
ריזוטו – חצי כוס
חצי שקית תרד טרי חלוט במים רותחים ומצונן
3 כפות מסקרפונה גד
100 גר פרמז'ן גד טחון
מלח ים
פלפל שחור גרוס
1 כוס מים
1 ביצה טרופה להברשה
קצח/סומסום
100 גר חמאה

הכנת האורז
מניחים את האורז עם המים בסיר ומבשלים על אש בינונית עד 3/4 מוכנות האורז, מתבלים במלח ובפלפל, מוסיפים מחצית מהחמאה, את המסקרפונה והפרמז'ן מערבבים ומצננים.

הכנת התרד
פשוט חולטים את התרד במים רותחים עד רכות התרד, מסננים ומצננים.

הכנת המנה
את הפילס מפשירים וחותכים למלבנים, במרכז כל מלבן מניחים כף מהאורז ומשטחים, מניחים חופן מעלי התרד ונתח מהסלמון, מתבלים וסוגרים היטב, מברישים בביצה, מקצחים ומסמסמים. אופים בתנור על 200 מעלות למשך 40 דקות.

ניתן להגיש עם יוגורט עיזים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר