מטבחים אסיאתים משתנים מדי חודש במסעדת איסט

במשך 4 ימים אחרונים בכל חודש יוגש תפריט טעימות בהשראת מטבח אסיאתי שונה. מטבחים אסיאתים משתנים מדי חודש במסעדת איסט: אינדונזי, יפני, ויאטנמי, סיני, תאילנדי והודי

לכבוד ובמהלך שנת 2006 תוגש מדי סוף חודש במסעדת איסט, מסעדה פאן אסיאתית, ארוחת טעימות בהשראת מטבח אסיאתי אחר: סיני, אינדונזי, יפני, ויאטנמי, תאילנדי, הודי ועוד.

במשך 4 ימים, א'-ד' האחרונים בכל חודש, יכין השף עמית בר נון ארוחה שתדגיש ותדגים את היסודות של המטבחים האסיאתיים השונים במטרה להציג בפני הסועדים טעמים חדשים. התפריט יהיה קבוע ויכלול מספר קבוע של 10 מנות טעימה במחיר 150 שקל לכל סועד.

בחודש ינואר תוגש ארוחה סינית
בחודש פברואר תוגש ארוחה אינדונזית בסגנון Rijstafel
בחודש מרץ ארוחה הודית
בחודש אפריל תפריט יפני
במאי תפריט תאילנדי
וביוני תפריט ויאטנמי

ובסוף ינואר – לרגל ראש השנה הסיני ותחילת שנת הכלב – ארוחה סינית אותנטית.

בתאריך 29 בינואר, יתקיים ראש השנה הסיני שיפתח את השנה החדשה – שנת הכלב, לכבודו תוגש באיסט ארוחה בת 10 מנות בהשראת המטבח הסיני.

בין המנות שיוגשו בארוחה, ניתן יהיה להנות מדים סם כדור אורז מאודה במילוי בקר עם חצילים בשום, שרימפס טוסט על סלט עלים ירוקים בויניגרט דבש ורוזמרין, סקאלופ מאודה בג'ינג'ר ועירית, רול אווז מלפפונים ובצל ירוק ברוטב הויסין, עוף באגוזים פקאנים מסוכרים אגוזי קשיו ובוטנים עם אורז מבושם ועוד שפע מנות משובחות.

לוח השנה הסיני הוא מהעתיקים בעולם אך מאחר והשנה הסינית מבוססת על השנה הירחית, ראש השנה נחגג כל פעם בתאריך אחר – בין ינואר לפברואר, במחזוריות של 12 שנים, כשבכל פעם השנה היא על שמו של בעל חיים אחר.

מסעדת "איסט", השרון 12 א' תל אביב טלפון: 6877000-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר