מטבחים בינלאומיים: איטלקי, ספרדי ורוסי

שלוש מסעדות החליטו, כל אחת בנפרד וכל אחת במקום אחר בארץ, להצדיע למטבח לאומי ספציפי: בר גוריון – איטליה, אדום – ספרד, כרמים – רוסיה. מעניין לקרוא מה כל מסעדה מציעה

שלוש מסעדות החליטו, כל אחת בנפרד וכל אחת במקום אחר בארץ, להצדיע למטבח לאומי ספציפי: בר גוריון – איטליה, אדום – ספרד, כרמים – רוסיה. מעניין לקרוא מה כל מסעדה מציעה.

בר גוריון במבצע איטלקי : כל הפסטות ב- 20 ש"ח
מסעדת בר גוריון בהרצליה יוצאת במבצע איטלקי לוהט של  כל הפסטות ב- 20 ש"ח בלבד. בתום מועד המבצע, 17.3, יום העצמאות של איטליה, תיערך חגיגה גדולה במסעדה עם מבחר מנות ספיישל ומוסיקה רומנטית מארץ המגף.
המבצע כולל את כל הפסטות בתפריט, לרבות בולונז, קארי עוף בחלב קוקוס, סלמון, עגניות מיובשות ובולגרית. כמו כן במסגרת המבצע, 1/3 בירה גולסטאר מהחבית יוצע ב- 10 ש"ח בלבד.
המבצע בימים א-ה משעה 15:00, ויסתיים בתאריך 17.3, יום העצמאות של איטליה..
בר גוריון, המנופים 8, הרצליה, 09-9505020


"מרץ ספרדי" במסעדת "אדום" הירושלמית
זו השנה העשירית שמסעדת אדום חוגגת את פסטיבל "מרץ ספרדי", ובו תפריט מיוחד  של מנות ספרדיות במהלך חודש מרץ, עם מנות טאפס ב- 25-30 ₪ למנה.
בתפריט: מרק שום, קציצות טורו טונה, סלט תפוא עם שמיר ובייקון, סלט חצילים , אנשובי ותפוחי אדמה, בטטה בראווס, שיפוד נתח קצבים, קלמרי עם שעועית שחורה, צוריסו על פירה חרדל, פטריות מטוגנות פטרוזיליה שום ולימון, קרוקטים של ברווז צלוי, שווארמה בשר אסדו בטורוטיה דיפ יוגורט, מרגז חומוס מנגולד ולימון כבוש, קרוקטים של אורז ארטישוק ומנציגו, טרטר עגבניות מוצרלה וסרדינים, מולים בויניגרייט, קוביות גבינת פטה במרינדת פלפלים ושמנ"ז., אומלט ספרדי תפוחי אדמה, צורוס עם ריבת חלב, פלאן קרמל, ומנות טאפס נוספות
מסעדת אדום, יפו 31, ירושלים, 02-6246242

מסעדת "כרמים" מצדיעה למטבח הרוסי
השף סהר רפאל ממסעדת "כרמים" במושב סגולה, יוצא בשבוע מחווה למטבח הרוסי, השבוע הרוסי יתקיים בתאריכים 7-1 במרץ 2011. בין המנות המיוחדות: מרק בורשט כמו של סבתא, פלטת דגים כבושים (עם מטיאס וסלמון) בתוספת מתבלים וברוסקטות,  פילימני – כיסוני בצק במילוי בשר בקר וסלט מימוזה בשכבות עם ביצי סלמון כבוש וחצילים.
בעיקריות ביף סטורגנוף – פילה בקר עם פטריות ושמנת על אורז בסמטי, מניפת לשון בקר ברוטב שמנת ובצל ירוק, וציפלונק טאבאקה – פרגיות בלחץ עם תפוחי אדמה, עגבניות ועשבי תיבול. את הקינוחים שומרים בסוד. מחירי המנות בין 28-96 ₪. "כרמים" במושב סגולה – 8 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, על כביש ת"א-ב"ש (כביש 4), טל. 08-8505859 
www.rest.co.il/cramim

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר